22.

23 3 0
                                    

- Haló! Itt Mr Johnson. Ki beszél?
- Zack Anderson, Johnson. Lenne egy vissza nem térő ajánlatom.

Zack szemszöge
- Á! Mr Anderson, örülök, hogy felhívott. Milyen ajánlatról beszél?

- Minden információt átadok magának, ha felvesz a cégébe. - tudtam, hogy Mr Johnson nem fogja tudni visszautasítani az ajánlatomat. Mint mindig most sem tévedtem.

- Áll az alku. Mondja meg hol van.

- Párizsban. Találkozzunk az Arc de Triomphe bal lábánál.

- Holnap reggel 10-re legyen ott Mr Anderson, már ha önnek megfelel.

- Természetesen, holnap végre újra láthatom.

[Arc de Triomphe (Párizsban)

    [Arc de Triomphe (Párizsban)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

]

Most már csak azt kellene ki találnom, hol fogok aludni.

Úgy döntöttem nem alszok, inkább kivárom a holnapot. A hotelba már nem akarok vissza menni.

Tracy szemszöge
Ebben az egész cirkuszban az volt a legrosszabb, hogy számítottam rá.

- Tracy nagyon sajnáljuk. Mondani akartuk, hogy később keressen, de nem figyelt. Nem haragudj!

- Ugyan már Adam nem a ti hibátok.

Nem akartam ezen rágódni. Mondtuk a fiúknak, hogy nyugodtan maradhatnak beszélgetni, ha van kedvük. Maradtak. Nem tudom azért e mert sajnáltak, vagy mert tényleg maradni akartak. Maradtunk az én szobámban, és mindenki elmondta mi nyomta nemrégiben a lelkét. Sok mindent megtudtam ebből a beszélgetésből. Már az elején leszögeztük, hogy őszintének kell lenni.
Jenna azt mondta őt az aggasztotta, hogy minden rendben lesz e. Harry természetesen Jennáért aggódott, és mostmár miattam is. Adam és James csak emiatt az út miatt volt izgatott, hogy összejön e. Amúgy hihetetlen, milyen jól össze barátkoztak. Hexy-t különösebb képpen nem nyomta semmi. Summer és John megvoltak, ahogyan Polla is.
Alex legfőképpen értem aggódott.
Engem nyomasztott ez az egész. Vajon Summer apja megtalál minket? És ha igen mit tesz velünk? Bántott ez a Zack téma is. Bevallom kicsit aggódok is érte. Késő este volt amikor úgy döntöttünk, jobb lenne aludni, hogy holnap ne egy zombihoz lehessen minket hasonlítani.
Már mindenki távozott csak Alex maradt.

- Fáradt vagy? - kérdezte.

- Nem különösebben. Miért?

- Akarsz velem beszélni? Bármiről? - őszintén szólva volt néhány dolog amit nem akartam mindenki előtt mondani. Alex-ban is ugyanúgy megbízom mint Jennában. Így neki is el mondhatnám amit Jennának.

- Kérlek foglalj helyet. - Alex leült velem szembe az ágyra, és kék szemeit rámemelte.

- Valamelyik nap nagyon furcsát álmodtam..

- Elmondod?

- Igen. Nos..

- Csak mond. Ahogy jön, mond. - nagy levegőt vettem és nagynehezen bele kezdtem.

- Üldöztek, és egyszer csak egy szakadékhoz értem. Megjelent Zack és a kezét nyújtotta felém, hogy segítsen. - meg akadtam. Mármint tudtam mi jön, de a hangom a mondat végére elcsuklott.

- Héhé! Figyelj, nem kell elmomdanod ha..

- De el akarom mondani.. - folytattam. - Mire én szíven szúrtam, és eltűnt. Aztán megjelentél te, és te is a kezedet nyújtottad. Amikor megfogtam a kezed, megjelent Zack és azt mondta ,,a barátodat a szerelmedért.'' és eltűnt.. Ennyi.

- Ezt mért mondtad el nekem?

- Nem is tudom. Csak úgy, mert veled kapcsolatos.

- Mit ne mondjak érdekes álom volt.

Hirtelen ötlettől vezérelve, közelebb csúsztam Alex-hez, és megöleltem. Nem kellett sok, hogy viszonozza az ölelést.
Egy ideig így voltunk már, és azon kaptam magam, hogy mindjárt elalszom. Alex meg fordított az ágyon, és letett. Ki akart bújni az ölelésből, hogy nyugodtan elalhassak, de nem engedtem neki. Maradék erőmmel még erősebben szorítottam magamhoz.

- Alex nem menj el kérlek..

Így is tett. Egymást ölelve aludtunk el.

Zack szemszöge
Másnap van 9:59. Már itt vagyok az Arc de Triomphe bal lábánál.
Megláttam az ,,üzlettársamat'' Mr Johnson-t, és a két fegyveres gorilla testőrét.

- Jó reggelt Mr Anderson. Remélem nem gondolta meg magát.

- Ha úgy lenne nem lennék itt.

- Van egy stílusod. Tetszik. Nos itt van a szerződése amit csak alá kell írnia és hivatalosan is a Black Wool-nak dolgozik. - Mr Johnson átnyújtott egy papírt ~ami ezek szerint a szerződésem volt~ és egy tollat. Aláírtam, vissza adtam, és Mr Johnson eltette egy táskába.

- Én most olyan leszek önnek Mr Johnson, mint másoknak az internet. Ön kérdez, én válaszolok.

- Rendben Mr Anderson. Hol vannak Summer-ék?

- A ,,The Element Hôtel''- ben. Több szobában.

- Mik a terveik? - tetszett, hogy úgy kérdezte, hogy engem nem számított hozzájuk.

- Menekülni ön elől, és jól érezni magukat.

- Meddig maradnak?

- Ameddig maga meg nem találja őket, vagy nem lép kapcsolatba velük. Utána rögtön mennek valahova máshova.

- Egyenlőre ennyi információ elég lesz. Illetve még valami.. Miért döntöttél úgy, hogy csatlakozol a céghez? - erre nem akartam válaszolni. De mivel megígértem, hogy mindenre válaszolok, szólásra nyitottam a szám de Mr Johnson megelőzött látva a feszengésemet.

- Csak annyira vagyok kíváncsi, hogy valaki vagy valami miatt?

- Valaki miatt, Mr Johnson.

- Nem szokásom ilyet mondogatni az alkalmazottaimnak de te most kivétel vagy. Ha nincs ellenedre szólíts Cortez-nek.

- Cortez? E Ez a keresztneve?

- Igen. - hát mit mondhatnék. Alapvetően nincs bajom a Cortez n évvel, csak Mr Johnson lett volna az utolsó ember akiről azt gondoltam volna, hogy Cortez a keresztneve.

- Rendben. De ha elhadja a Mr Anderson-t. Nem vagyok én még olyan öreg.

- Rendben Zack.

Kezet fogtunk, ami azt jelentette, hogy az itt történteket mind a ketten elfogadjuk és fel vállaljuk. Elindultunk Mr Johns.. vagyis Cortez-el és a két gorillával egy erdő felé, ahol mint később kiderült Cortez helikoptere van. Út közben felvetettem, hogy nem hívthatom e inkább Cortez úrnak, mert azért ez mégis csak kellemetlen volt nekem.. Bele egyezett. Egy Párizsban található cégi menedékházba mentünk, és kitaláltuk mit hogyan fogunk tenni.

Halihó mindenki!
Na az lenne a következő rész, ha tetszik csillagozd, ha véleményed van kommentelj. 💜

A Kiválasztottak  |Befejezett|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang