- Nem én csak... Beszéljük ezt meg kérlek!
- Nincs mit megbeszélni.
Tracy szemszöge
Elment. Ki tudja, hogy hová. Nagyon nem így akartam ezt megbeszélni, de így alakult. Visszagondolva, lehet, hogy kemény voltam vele? Amiket utoljára mondtam neki, talán azért nem akar beszélni? Írtam Jennának, hogy mindjárt vissza megyek a hotelba, és amint lehet találkozzunk.Zack szemszöge
Az utam Tracy-től nem a hotelba vezetett. Nem fogok oda vissza menni, azért, hogy csak legyek céltalanul és egyedül. Főleg azt nem, hogy egy szobában legyek azzal a féreggel. Jennára is haragszom. Lehetséges lenne, hogy ez volt Jenna célja? Hogy össze vesszünk Tracy-val?
De már nem számít. Első végrehajtandó tervem, hogy bosszút állok Alex-en. Tönkre teszem azt a kis rohadékot. Ekkor csörgött a telefonom- Summer! Mi van?
- Zack! Josh akar beszélni veled.
- Miért a tiédről?
- Josh nem hozott telefont. - aha. Mindjárt érthetőbb. Summer átadta a telefont Joshnak.
- Zack?
- Itt vagyok. Mi van?
- Jól vagy? Hallottam..
- Mit? - ha most benyögi, hogy sajnálja ami velem és Tracy-val történt az imént, felpofozok valakit.
- Hát.. Hallottam, hogy beszéltél Tracy-val.. És csak, hogy tudd haver sajnálom.
- Te meg honnan a francból tudod ezt??!
- ...
- Jenna mondta igaz? Ő tervelte ki ahogy egészet. Hogy ketten legyünk.
- De Jenna nem ezt akarta! Figyelj haver, nyugi! Hol vagy?
- Ne érdekeljen, csak kérjetek nekem egy másik kisebb szobát. Természetesen majd vissza fizetem.
- Kellemetlen Alex-al egy szobában lenni?
- Ami azt illeti igen. De nem azért mert mint a ketten fiúk vagyunk. Csak engedd el.
- Jól van, megoldjuk. Lehet, hogy nem is kell majd fizetned. - aztán letette. Nem értem hogy érti, hogy lehet nem kell majd fizetnem. Mindegy, most a lényeg, hogy a hosszú sétám ideje alatt kitaláljak valamit. Például, hogy mit csináljak Alex-al.
Tracy szemszöge
A hotel előhelyiségében Jenna, Summer és Alex várt. Alex?? Miért? Most rá van a legkevésbé szükségem.- Tracy.. Iszonyúan sajnálom. Jól vagy?? - Jenna szorosan átölelt, ami nagyon jól esett. Jenna tisztára mintha a nővérem lenne.
- Voltam már jobban is, köszi. - a következő szavakat olyan halkan mondtam, hogy csak is Jenna hallja. - Alex mit keres itt? - Jenna szintén halkan válaszolt.
- Segíteni akar neked amiben csak tud. - ezután Summer meleg ölelése következett, ami szintén jól esett.
- Hogy vagy csajszi?
- Ne akard tudni. - miután elváltunk, Summer azt javasolta, hogy menjünk fel valamelyikünk szobájába, és ott folytassuk a beszélgetést. Felajánlották az én szobámat, mivel ott egyedül csak én vagyok. Hely meg van bőven, szóval semmi akadálya.
Jenna és Summer előre mentek, hogy vegyenek mindenféle gumicukrot, chipset, meg hasonlóakat.
A testem önálló életre kelve megindult, és Alex kezeibe borult.- Köszönöm Alex! - ennyire tellett. Magam sem tudom, miért sírok valami és valaki miatt. Főleg ha az a valami egy nem létező dolog. Sőt sosem fog létezni. Lehet maga Zack miatt sírok. Nagyon fáj, hogy ennyire meg bántottam. De nem várhatja el tőlem azt ami sosem jöhet össze. Mostmár főleg nem.
YOU ARE READING
A Kiválasztottak |Befejezett|
FantasyHét fiatal és különös erők. Mindegyikükben van valami közös. Mindannyian különös balesetet szenvedtek, egy annál érdektelenebb helyen. Különlegesek lettek ám ezt senkivel nem szabadna megosztaniuk saját biztonságuk érdekében. Persze mint minden szto...