11.

35 4 0
                                    

Jenna szemszöge

- Szóval, azért vannak itt, hogy ki szívjuk az erejüket.

Ezt nem hiszem el.

- És mire mennek azzal?
- Hát Hexy Parker okosabbnak képzeltelek.

Már meg sem lepődtünk azon, hogy Mr Jonson tudja Hexy nevét. De valami nem stimmel. És azt sem értem mire lenne jó az, hogy ki szippantják az erőnket.

- Miután ki szívtuk belőletek az erőiteket, át helyezzük apámba, Josh-ba, belém, és még pár jó alkalmazottba.

- Nem fog sikerülni Anne! Vagy.. Summer! Akármi...

- Nos Harry. Szerintem már nyertünk.

- Mert hogy?

- Nem is tudom... Kik vannak le kötözve, és kik állnak teljesen szabadon előttetek.


***


A bokánkra tettek ilyen erőkorlátozó nak nevezett boka láncot , ami meg gátol az át változásba. Pontosabban Josh tette ezeket ránk.

A nagy teremből át hurcoltak minket egy kicsivel kisebb terembe, és ott is le kötöztek minket, egy egy székre. Hát ez fantasztikus! Előttünk egy üveg lap volt, mögötte meg egy szék.

- Nos. Az első legyen... Hmmm... Miss Carter!

Be rángattak a terembe ahol harmadjára is le kötöztek, majd a fejem köré kötöttek egy hajpánt szerűséget.


Harry szemszöge
Nem hiszem el! Látnom kellett ahogy... ahogy a szerelmemet a szemem láttára be ráncigálták a másik terembe. Gyanítom ott akarják ki szippantani az erőnket. Mindenki Jennát nézte. Ki baszott mérges lettem.
Egy kezet éreztem a vállamon, és a kéz hátra húzott. Josh volt az.

- Mit akarsz? Be verem a pofád!

- Segítek. Amúgy az nehéz lesz le kötözött kézzel.

- Segítesz. Na jó, ezt nem veszem be!

- Akkor ezt majd később meg köszönöd.

Halk kattanást éreztem a bokámon. A boka lánc amit ránk csatoltak, le vált a lábamról.

- Tudod mit, köszönöm. Bocs csak nem hittem, hogy...

- Kuss. Ezeket -mutatott az őrökre. -Elintézem. Most mentsd meg! - biccentett Jenna felé, aki fájdalmas arcot vágott.

Nem szóltam semmit. Észre vettem, hogy Summer a sarokban van eszméletlenül. Nem értem, de most Jenna a lényeg.

Gondolkodás nélkül át alakultam, és be rontottam a terembe, ahol Jenna volt. Szegényt sikerült nagyon meg ijesztenem. Vissza változtam, és oda rohantam elé.

- Sajnálom édes.

- Segíts!

Láttam, hogy a kezére rá kötöttek egy csövet, amiből folyt valami. A hangja borzasztóan halk volt. Alig hallottam. Először a csövet vettem ki a kezéből, majd le vettem a fejéről a hajpánt szerűséget. Fel kaptam a kezeimbe, és a szemem sarkából láttam, hogy a többiek már nincsenek ott.
Le rohantam az összes lépcsőn, és ki rontottam a bejárati ajtón.
A többiek már ott, voltak. Láttam egy helikoptert amiben egy ismeretlen ült. Josh karjai között ott volt Summer. A többiek már a helikopterben voltak.

- Gyorsan Harry siess! Bármikor utol érhetnek minket!

Nem nagyon tiltakoztam. Be szálltam a gépbe és le ültem Hexy mellé. Josh is be szállt, és a pilótának oda szólt.
- Gyorsan Dylan! Felszállás, és irány a központ!

Josh is leült. Mellettünk volt egy szabad hely szóval mellénk.
Jenna nagyon ki volt. Nem mozdult, meg csak a mellkasa. Lélegzett ami melegséggel töltött el. A tudat, hogy él.
Vettem a bátorságot és meg kérdeztem Josht.

- Mi az a központ?

- Ennek a szervezetnek az ellensége. - mondta Josh, a Black Snow-ra utalva.

- És miért megyünk mi oda?

- A munkahelyem.

- Mi? De te nem a itt dolgozol?

- Megbízatás. A feladatom, hogy meg semmisítsem, és információkat szerezzek.

- Fedett ügynök vagy?

- Igen. Ez olyasmi feladat mint Summer-é volt.

- Ja. Értem. Szereted őt? - ekkor Sumer ra mutattam.

- Igen. Ezért is hoztam el. Hogy neki ne essen baja. Ha baja esne akkor...

- Nyugi értem. Így voltam Jennával is. Amikor segítettél. Tényleg... Még egyszer kösz.

- Nincs mit. Ez a feladatom. És amúgy is jó fej vagy.

Ekkor el mosolyodtam.

***


Oda értünk a központhoz.
Ja mellesleg. Elfelejtettem említeni, hogy New York-ban vagyunk.

A karjaimba fogtam Jennát, aki még mindig nem ébredt fel. A lifttel fel mentünk az épület legfelső szintjére.
A lift meglepően gyors volt. Josh azt mondta, hogy ez egy 2000 emeletes felhőkarcoló. Szóval a 2000. emeletre kb három perc alatt fel értünk.

Fel értünk. Josh be pötyögött egy kódot, és egy gép le olvastam az arcát. A hatalmas ajtó ki nyílt.

A Kiválasztottak  |Befejezett|Where stories live. Discover now