Ez a nap gyönyörűbb, már nem is lehetne.
De tévedtem. Le ültünk egy nagy asztalhoz, és még mielőtt, el kezdtük volna a vacsorát, a fiúk fel álltak, és Adam el kezdte a mondókáját.
- A srácokkal arra gondoltunk, hogy el utazhatnánk Párizsba, meg ünnepelni a sok boldogságot.
- Holnapra vettünk jegyet mindenkinek. - James, itt félve Pollára nézett. - Ha el tudnál jönni...
- Még szép, hogy el tudok menni! Addig rá bízom a jobb kezemre a céget.
James arca megnyugvást sugárzott, sok szeretettel. Meg ettük a vacsorát. Az asztalon volt sült kacsa, rántott sajt, köret képp rizs, saláta. Mindenféle itókák, alkoholos, és mentes. Fáradtan dőltünk be az ágyba, és engem pár perc múlva már várt az álmok birodalma.
Másnap reggel 7:00
Arra ébredtem, hogy valaki csókokkal hinti be az arcom. Ki nyitom a szemem, és meg látom az én aranyos kis vőlegényemet. JÉZUSOM! Menyasszony vagyok! Felfoghatatlan, mégis boldogsággal tölt el.- Jó reggelt szépségem! - fú, bárcsak mindig ilyen ébresztőm lenne. Nem lenne szükségem, az ébresztőre.
- Jó reggelt! Hány óra?
- Reggel hét. Gyere kelj fel, mert reggeli után indulunk!
- Ho.. - meg akartam kérdezni, hogy hova megyünk ilyen korán, aztán rá jöttem Párizsba. - Ja. Jó, egy pillanat. És mikor fogunk össze pakolni!
- Már nem kell. - Harry a bőröndjeinkre mutatott, hogy már minden benne van. Majdnem minden. A fésűm, sminkes dobozom, parfümöm kinnt volt még az asztalon. A telefonom mellettük. A széken egy gyönyörű sárga virágos ruha feküdt, egy fekete magas sarkúval. Vajon az enyém? Mert eddig nem volt ilyen ruhám, illetve magas sarkúm.
- Öltözz fel, én a nagy teremben várlak!
Puszit nyomott a fejemre, és ki ment. Én oda battyogtam a székhez, és fel emeltem róla a ruhát. Meg kell mondjam, nagyon tetszik. Fel vettem a ruhát is, cipőt is, fel kentem magamra a szempilla spirált, meg fésültem a szürkés fehér hajam, és már indultam is, be a nagy terembe. Josh és Summer
is épp akkor léptek be a terembe.- Jó reggelt! - próbáltam nem hunyorogni a hatalmas fény miatt.
A többiek is köszöntek, majd reggeliztünk.Indulunk a reptér felé. Ügyeltünk arra, hogy Summer apja érkezése előtt el hagyjuk a várost. 8:40 kor már fel is szállt a gép. Én Harry, Summer Josh, Hexy Adam, Polla James, Tracy Zack mellett ült. Így töltöttük el, a hosszú
órákat a repülő gépen.🤷🏽Kérdés!🤷🏽: Zack és Tracy jöjjenek össze vagy nem? Írjátok meg kommentben. Ha nem érkeznek válaszok, akkor majd eldöntöm én.
Halihó! Tudom rövid lett, de nem nagyon volt ötletem. Rá jöttem, hogy van Zack is, akit nem kéne ki hagyni.
ESTÁS LEYENDO
A Kiválasztottak |Befejezett|
FantasíaHét fiatal és különös erők. Mindegyikükben van valami közös. Mindannyian különös balesetet szenvedtek, egy annál érdektelenebb helyen. Különlegesek lettek ám ezt senkivel nem szabadna megosztaniuk saját biztonságuk érdekében. Persze mint minden szto...