Az ajtó egy hatalmas nagy terembe vezetett. Volt benne író asztal egy fekete bőr székkel. Gyönyörű kilátás nyílt innen. Miután bejöttem, abban a pillanatban négy ember is be lépett, egy egy ággyal a kezükbe. Az ágyat le tették az író asztal elé.
Josh és én ezen idő alatt még mindig tartottuk a két lányt.
Josh le tette Summer-t az egyik ágyra.- Tedd le Jennát a másik ágyra.
Én így is tettem. A két lány mozdulatlanul feküdt. Akartam kérdezni Josh tól de oda ment az asztalhoz és felhívott valakit.
- Szólj Pollának, hogy itt vannak.
- Ki az a Polla?
- A központ vezetője. 22 éves.
- Miért nem ébred már fel? - kérdeztem.
- Jenna? Nem tudom pontosan. - felelte Josh.
- Amúgy miért?
- Amikor abban a székben ült akkor. A széknek van egy olyan tulajdonság a, hogy le szívja az emberek energiáját. Ez történt Jennával is. Nem olyan sokat ült benne. Kb három percet. Hát még kb egy órát fog aludni.
Ekkor Summer el kezdett mocorogni.
- Csak nyugi - szólt oda nekem Josh. - Ne támadd le kérdésekkel, és ha kérdez had válaszoljak neki én. És állj közelebb Jennához.
Ez az utolsó mondat nekem nem nagyon tetszett. Na jó! Kurvára nem tetszett. Gyorsan közelebb léptem Jenna-hoz, és le ültem mellé az ágyra.
Josh oda sétált az ágyhoz és el mosolyodott.Josh szemszöge
Summer el kezdett ébredezni. Szóltam Harry-nak, hogy én beszélek Summer-ral, és, hogy menjen közelebb Jenna-hoz, a biztonság kedvéért.- Summer, édesem... - Summer ki nyitotta gyönyörű barna szemeit, és rám szegezte őket. - Szia.
- Szia édes. Mi...? Hol...?
- Pihenj még egy picit édesem. Majd mindent...
- Hol vagyok? És mi történt?
Már tiltakoztak volna, de nem nagyon akartam. Így hát bele kezdtem.
- Csak akkor mondom ha végig hallgatsz, és nem szakítasz félbe.
- Rendben van. Mondjad. - nagyot sóhajtottam.
Ekkor Polla lépett be
Egy kép Polláról.- Ő ki? Várjunk. Hol az apám?
- Ő Polla Dubois. Az izé... A z én.. Hát Polla az én főnököm.
- A micsodád?! Neked nem ő hanem az apám parancsol! Nem lehet ő a főnököd!
- Summer. Én igazából nem apádnak dolgozom. Tíz éve dolgozom itt. Fedett ügynök voltam apád cégénél. A feladatom...
Segítség kérően néztem Pollára, aki késségesen segített.
- Josh feladata az volt, hogy információkat gyűjtsön nekünk apád cégéről, vagyis a Black Snow-ról. Olyasmi mint amilyen a te munkád volt.
- Te te el árultál engem! Ki használtál! Be csaptál, és hazudtam nekem! Azt hittem szeretsz! Ez is hazugság volt?!
- Te is ezt tetted Jenna-ékkal. Ugyan úgy ki használtad őket, annyi különbséggel, hogy én meg mentem azt akit szeretek. - Summer meglepett volt. - Igen. Tudod, hogy szeretlek! És ezen a téren sosem hazudnék neked!
- Van képed az arcomba mondani, hogy szeretsz?! Le igázzátok a céget, és az ott dolgozókat, köztük apámat is! Nem is tudom, hogy nem láttam át rajtad!- Nem igázzuk le! Az ott dolgozókat és az apádat is a helyi fogdákban, helyezzük el. A céget csak akkor pusztítjuk el, ha szükséges! Nyugodj már le kérlek!... Szerelmem. Szeretlek!
Lágyan és gyengéden meg csókoltam.
YOU ARE READING
A Kiválasztottak |Befejezett|
FantasyHét fiatal és különös erők. Mindegyikükben van valami közös. Mindannyian különös balesetet szenvedtek, egy annál érdektelenebb helyen. Különlegesek lettek ám ezt senkivel nem szabadna megosztaniuk saját biztonságuk érdekében. Persze mint minden szto...