27.

17 3 0
                                    


Másnap ~Tracy szemszöge ~
Tegnap miután el rohantam Alex szobájába és ő követett, el aludtunk az ágyon kéz a kézben.

Mikor felébredtem már nem Alex-on, hanem egy párnán pihent a fejem.
Pont ekkor lépett ki a fürdőből az említett ember. Egy egyszerű fehér póló és fekete farmer volt rajta. (Megjegyzem rajtam még mindig a tegnapi ruhám)

- Jó reggelt.

- Szia - köszöntem vissza.

- Menj mosakodni és öltözni és reggeli után indulunk.

- Hová megyünk? - kérdeztem, a fejem még mindig a párnát nyomta.

- Hát arra gondoltam elmehetnénk egy sétára, és ami érdekel azt megnézzük. Na mit szólsz?

- Szóval randira hívsz. - szűrtem le a lényeget.

- Ha nem baj.

- Persze hogy nem. - lassan fel álltam. - Akkor megyek is.

Válaszul egy mosolyt kaptam.

Egy ideig folytattam magamra a vizet, majd törölközőbe bugyolálva választottam ruhát. A választásom egy világoskék, térd fölé érő ruhára esett.
Meg szárítkoztam, bele bújtam a ruhába. A sminkelést nem vittem túlzásba. Rám került egy kis szempilla spirál és baba rózsaszín rúzs.
Végül magamhoz csaptam egy a ruhához illő váll táskát.

Ki léptem az ajtón és majd nem neki csapódtam Hexy-nek aki Adam-mal sétált kézenfogva.

- Opsz.. Bocsi.

- Semmi baj. Meg várjunk?

- Ha nem baj igen.

A táskába bele került a telefonom, és a pénztárcám.
Kulcsra zártam a szobát és hármasban elindultunk az étkezőbe.
Ahogy azt Alex meg ígérte reggeli után el indultunk a városba.

- És a többiek mit fognak csinálni? - kérdeztem.

- Úgy tudom Adam-ék és James-ék négyesbe mennek vidámparkba. Harry és Jenna az Eiffel Toronyhoz, látogatnak el és az Arc de Triomphe-t nézik meg. Ha van kedved mi is mehetünk.

- Majd meg látjuk. De szerintem.. Töltsünk el egy napot kettesben.

- Hmm.. Jó ötletnek hangzik.

Majd egymásba karolva sétálgattunk az érdekesebbnél érdekesebb helyekre.

Volt szerencsénk meg látogatni egy isteni cukrászdát, ahol nagyrészt macaront ettünk. Meg csodáltuk a Notre-Dame -ot, és kívülről a Sacré coeur bazilikát. És sétálgattunk a Szajna partján..

Mesélő szemszöge
Adam, Hexy, James és Polla együtt vándoroltak a vidámpark sorain.

Már ültek hullámvasúton, óriás kereken, és csal hogy nem maradjon ki a buliból a dodgem pályára is rá hajtottak.

És már az isten tudja hányadik vattacukrot eszik.

Jenna szemszöge
Az utunk első megállója az Eiffel Torony volt. Úgy döntöttünk Harry képességét ~teleportáció~ kihasználva jutunk fel a Toronyra. Szerencsénkre senki se látta meg.

Kiálltunk a korlát széléhez, amire bátran rá nehezedtünk.

- Gyönyörű. - mondtam.

- Ha neked is van kedved vissza jöhetünk nap nyugtakor. Akkor biztos sokkal szebb.

- Bizonyára.

Még egy darabig el időztünk a Tornyon, majd le teleportálva, sétáltunk a következő úti célunkhoz, az Arc de Triomphe-hez.

Igazából nem is nagyon értem miért akartam ide oly nagyon eljönni ide. Tény, hogy szép meg minden de nem sok mindent tudsz vele csinálni.

Ennek ellenére -és egy kicsit Harry kedvéért is- maradtunk és egy padról néztük az építményt és a tájat.

- Kérsz fagyit? - kérdezte a vőlegényem.

- Igen. Hol van? - mert itt még fogalmam sem volt arról, hogy az utca másik oldalán van.

- Ott szembe, nézd! - mutatott az ujjával a fagyizó irányába.

- Oké. Akkor menjünk nem?

- Nem. Hozok neked én.

- Csokit és epret kérek. - vágtam rá rögtön a válaszomat. Harry csak mosolygott.

- Rendben. Ahogy elnézem - a sorra pillantott. - Öt perc és jövök. El ne szökj.

- Nyugi nem fogok.

Aaron szemszöge
Az Arc de Triomphe egyik falát támasztom. A kalapom mélyen takarja az arcomat.
Látom, hogy valaki átsétál egyik oldalról a másikra, és oda ér a fagyizó sorbába.

Mikor már el nyelték a cukrászda falai el indultam egy pad felé.
Az eddig kezemben szorongatott fiola tartalmát rá folytattam egy papír zsebkendőre ami át itatódott.

Amint oda értem a padon várakozó lány elé, a zsebkendőt az arcába nyomtam és..

Jenna szemszöge
Épp a tájat bámultam, mélyen el merülve a gondolataimba amikor két nagy kezet éreztem a fejem hátsó részén. Az utolsó amit fel tudtam fogni, hogy valaki egy zsebkendőt nyom a képembe.

Majd, hogy fel ébredek egy szobában.
Meg mondom őszintén sokkal rosszabbra számítottam. Arra gondoltam abban a röpke pillanatban amikor a zsebkendő (ami ezek szerint altatóval volt át itatva) az arcomhoz ért, hogy innentől az életem egy sötét, büdös pincében fogom le élni.

Én egy bevallom elég kényelmes ágyat nyomtam. Mivel innen nem sokat láttam a szobából, inkább fel álltam.

Az ajtó amit meg próbáltam kinyitni természetesen zárva volt. Egyből az ablakot kerestem. De az aki elrabolt biztos gondolt erre, mivel a szekrény pont előtte volt. A szekrényt is hiába toltam, az nem mozdult.

- Jól van Jenna. - mogyogtam magamnak. - Találj ki valamit. Okos vagy te! Ez a valaki nem foghat ki rajtad. Legalábbis nem ilyen könnyen! Gyerünk! Gondolkozz!

Bár sejtettem a választ de meg próbáltam át alakulni fehér tigrissé.
Nem ment. Majd félve a látványtól le lestem a bokámra, amin ott volt az a kis galád találmány. Az erő gátló.

Le hajoltam, hogy le szedjem de nem tudtam. Próbálkoztam mindennel. Negyed óra küszködés után fel adtam. Biztos van hozzá valami kulcs, vagy hasonló. Így meg sem kísérlem, hogy át akarjak menni a falakon..

Ekkor egy kattanást hallottam. Egyből oda kaptam a fejem. Majd az ajtón egy rég nem látott ismerős toppant be.

- Zack! - ugrottam fel, hogy meg öleljem vagy valami de a fiú csak ki tartotta maga elé a kezét mondván ,,ne''. - Te hoztál ide?

- Nem. De..

- És tudod mit keresek itt?

- Igen.

És ekkor az történt, amit sosem hittem volna. A szobába csatlakozott még egy ember. Egy férfi. Mr Johnson, Summer apja.

- Szervusz Jenna! Nagyon rég nem találkoztunk.

- M mi ez az egész? - ennyi tellett tőlem.

- El raboltattak. - felelt Mr Johnson.

- Maga el raboltatott Zack-el?!

- Ugyan dehogy is! - legyintett. Majd sokat mondóan az előttem lévő fiúra pillantott.

- Én raboltattalak el Jenna. - mondta Zack.

Ezt nem hiszem el.. Mit ártottam neki?
Miért teszi ezt?
Vagy lehet, hogy ez csak egy rossz álom.

De amikor el akartam ájulni, az ajtó ki csapódott, és egy árny keze suhant alám..

Halihó mindenki!
Na hát itt van a kövi rész. Ne haragudjatok, hogy csak most hoztam. Az a baj, hogy rengeteg ötletem van amit nehéz fejben tartani. De igyekszem.😉

Szép hétvégét mindenkinek!💜

A Kiválasztottak  |Befejezett|Where stories live. Discover now