Majd teljes sötétség.
*
Egy kar ráz és közben valami idióta ordibál, meg sikolyok mindenfelől.
Úgy pattant ki a szemem mint egy ágyugolyó.
Majd Polla aggodalmas arcával találtam szembe magam.- Mi történt?
Oldalra nézek mindenki fekszik és olyan mint egy kórház.
Viszont nem tehetek semmit mert valami furcsát érzek.
- Harry? Jól vagy? - bólintottam. - Mindenki jól van? - ők is bólintottak vagy dörmögtek. Majd megfejtettem mi volt az a furcsa érzés.
- Kinyílt a doboz!
Harry szemszöge
A doboz kinyílt. De, olyan volt... nem is tudom pontosan. Mintha én lettem volna a doboz.
Mikor ezt ki mondtam mindenki éber lett. Majd én is felálltam.- Ezt honnan veszed? Biztos minden oké? - kérdezte Polla.
- Igen minden oké, leszámítva, hogy a doboz kinyílt!
Kezdtem el rohanni a szobámba a dobozért, ahova közös megegyezés alapján helyeztük. A többiek követtek.
És igazam volt. A doboz kinyílt. Ott állt felfedett fedéllel, feltárva tartalmát mindenki előtt a szobában.
- Szent ég... - mondta Tracy.
- Mi van benne? - kérdezte Adam. Lassan, és óvatosan vettem ki a doboz tartalmát, ami egy levél volt. Régies kicsit megsárgult volt már.
- Egy levél. - mondtam. - Olvasom:
,,Kedves Naplóm!
Ma volt a találkozom a többiekkel. Viszont kicsit sem úgy sikerült mint ahogy azt vártam. Mindenki utálkozva nézett rám. Rám mint egy árulóra. Pedig közel sem vagyok az. Attól még, hogy Harry elcseszte a kapcsolatunkat, és Aaront szeretem, nem vagyok áruló. Na de a találkozásra visszatérve. Tracy az egyik volt legjobb barátnőm le ribancozott, James szerint is egy lotyó vagyok, és több eszem is lehetne mint, hogy az ellenséggel szövetkezem..
De ácsi! Elraboltak!
Sosem gondoltam volna, hogy az összes barátom hátat fordít majd nekem és csakis egyetlen egy emberre számíthatok majd... Aaron-ra..''Mint ahogy láthatjátok Jenna tényleg utál titeket. Felesleges küzdeni a barátságotokért, mert már nincs.
Eme levélben hadat üzenünk nektek.
De azt se feledjétek, hogy segíthetek legyűrni az érzéseiket... Csak ha hozzám álltok.
A végső összecsapást mához egy hétre kell számítani. Ha nem jöttök esélyetek sem lesz visszakapni Jenna-t, és legyőzni engem és a csapatomat. Minden és mindenki játszik.- Hadba szállunk ellenük? - kérdezte Alex.
- Még szép. Jenna-ért. És az életünkért. - mondta Adam.
- Akkor jobb lesz készülődni. - mondtam.
- És mivan ha Jenna ellenünk fog harcolni? Akkor is küzdünk? - James kérdése után megfagyott a levegő pár másodpercre.
- Majd holnap megbeszélünk mindent srácok. Nagyon késő van, és különben is. Mára már ennyi bőven elég volt az izgalmakból. - mondta Hexy.
- Nem. Ezt itt és most kell megbeszélni! - jelentettem ki harciasan. - Jó talán nem pont itt. Menjünk át a társalgóba.
YOU ARE READING
A Kiválasztottak |Befejezett|
FantasyHét fiatal és különös erők. Mindegyikükben van valami közös. Mindannyian különös balesetet szenvedtek, egy annál érdektelenebb helyen. Különlegesek lettek ám ezt senkivel nem szabadna megosztaniuk saját biztonságuk érdekében. Persze mint minden szto...