35.

20 3 2
                                    

- Aaron itt volt és mondott neki valamit. De eddig nem nyögte ki mi baja. - nézett rám vaskos tekintettel Summer a végén. Aztán nehezen, de ki nyögtem.

- Jenna utál minket.

Aaron szemszöge
Miután átvetettem magam a hotelszoba ablakán, siettem vissza a búvóhelyre.
Mint "civilizált" ember az ablakon keresztül mentem be a házba.

- Aaron ezerszer mondtam, hogy használd az ajtót! - szidott le Mr Cortez

- Elnézést! - mondtam flegmán.

- Mindent elintéztél?

- Igen. Oda adtam a dobozt és elmondtam a szükséges információkat. Mehetek?

- Igen, köszönjük.

Felnéztem az órára.. Fél tizenkettő. Elkezdtem megcsinálni az ebédünket. Amúgy az a fura, hogy én csak Jenna-ra és Magamra főzök. Tehát nem tudom Mr Cortez, Zack és Ash mit esznek! Mindegy... Furák azok az emberek.

Jenna szemszöge
Dél környékén Aaron toppant be a szobámba, kezében két tállal és evőeszközzel. Le tette az asztalra. Oda siettem hozzá.

- Szia - köszönt. Ő válaszul egy csókot kapott.

- Hol voltál? - kérdeztem.

- Sehol...

- De tényleg. - sóhajtott.

- Postagalambot játszottam... Elmentem a hotelba Harry-ékhez.

- Oh... És mit vittél?

- Egy dobozt kellett átadnom. De nem tudom mi.

- Értem.

- De azt tudom, hogy a császármorzsa amit csináltam isteni, és nem kéne hagyni kihűlni.

- A séf szava szent. - szalutáltam, majd nevetgélve leültünk táplálkozni.

Harry szemszöge

- Ezt Aaron mondta? - kérdezte Summer.

- Igen.

- És te elhiszed neki?

- Igen.

- Akkor bolond vagy. - nem igaz.

- De mi oka lenne hazudni. Jenna az övé. Szó szerint.

- Harry, az tesóm nagy kamugép. Ne hidd el. - mondta Alex.

- Jó de miért utál? - ekkor láttam, hogy Tracy lefagy. De ezt elég feltűnően. Jó most kérdezhetitek, hogy lehet feltűnően lefagyni. Elmondom. Játszik egy hajtincsével, aztán egyszercsak abba hagyja és egy pontot bámul.

Majd megszólalt

- Mert nem bírja elfogadni a valóságot.

Tracy szemszöge

- Jó de miért utál? - kérdezte Harry.

- Mert nem bírja elfogadni a valóságot. - őszintén... Tíz másodperccel ezelőtt nem is akartam semmit se mondani. De aztán rájöttem, hogy igazam van.

- Ezt hogy érted Trac? - kérdezte Alex.

- Amikor találkoztunk beszélgettem vele. Azt mondtam rá ribanc, és miért jött össze Aaron-nal. - de mindezt halál nyugodtan, póker arccal momdam. Aztán amikor befejeztem elmosolyodtam.(?!) Majd valami nagyon fura dolog történt. Mindenki lefagyott. Kivéve Polla. Majd két másodperc múlva újra normálisak lettek. Mindegy.

Harry szemszöge

- Szerintem megérdemelte. - mondtam. És lehet, hogy tíz másodperce még nem ezen a véleményen lettem volna. De, hogy mitől változott? Nem tudom. Fura.

- Ja. - csatlakozott Josh.

- El késünk! - mondta Polla idegesen. - Menjünk!

A magángép a reptéren várt minket, ahol megismertük a pilótánkat Shane-t.

***

- Öt perc és leszállunk! - figyelmeztetett Shane.

És így is lett. Öt perc múlva már a repülőből szenvedtük ki magunkat. Majd irányba vettük a lépcsőházat, majd a liftet.

- Ezen az emeleten mindenki abba a szobába megy amelyikbe akar, kivétel az enyém! - mondta Polla.

A csapat egyhangúan helyeselt, majd mindenki ment szobát keresni. James vagy Polla- hoz ment vagy Polla közelébe? Nem tudom. Alex és Tracy persze egybe mentek, ahogy Hexy Adam-mal, és Summer Josh-al. Így maradtam egyedül. A mai napon rendezkedtünk és a lányok elmentek vásárolni. Mi a srácokkal csak azzal tudtunk szabadulni, hogy mire visszaérnsk csináljunk valami hasznosat. De a legjobb, hogy nem mondták mikor jönnek vissza...
Mi meg úgy döntöttünk meglepjük őket. Így rendeltünk rengeteg pizza-t, és kerítettünk üditőket is.
Mire vissza értek a pizza szerencsére nem hűlt ki.



Halihó mindenki!
Itt a kövi rész, nem tudom hogy tetszik. Ha élvezed vagy ilyesmi nyomj kérlek egy csillagot⭐, véleményed kommentben le írhatod!

Jó pihenést!
💜💜💜

A Kiválasztottak  |Befejezett|Where stories live. Discover now