- Ugye tudod Hexy, hogy hazudtál Adam-nek, és Harry-nek is?
- Igen.
- Jó figyelj. Most reggelizünk aztán utána megbeszéljük hárman Adam-mel.
- És Harry-vel is. - mondta.
- Oké. Gyere menjünk.
Hexy szemszöge
A reggelin nen nagyon kerestem senki tekintetét, minden figyelmem a tojásrántottámnak szenteltem.Miután mindenki megette a reggelit, egyenest a szobámba mentem ahogy Polla kérte. Értékelem, hogy nem nekem kell szólnom a fiúknak. Viszont azt Polla is jól tudja, hogy az ami tegnap történt velem nem normális.
Így logikus, hogy mindenkinek el kell mondani mi a helyzet. De az megint más, hogy bele hazudtam a barátom és Harry szemébe.Gindolkodásomat az ajtó csukódása szakította meg. Majd be süppedt az ágy. Körben ültünk mind a négyen, és természetesen engem néztek.
- Srácok hazudtam. - azt hittem miután ezt kimondom könnyebb lesz, de nem. Most mintha még plussz egy tonnányi súlyt a vállamra raktak volna.- Miben? - kérdezte Harry.
- Nem teljesen volt igaz a poharas történet amit mondtam...
- Depressziós vagy??
- Harry! Hagyd már, hogy végig mondja. - torkolta le Adam. - Folytasd Hex.
- Szóval... Tegnap tényleg össze törtem egy poharat. Egy szilánk megvágta az ujjamat és különös késztetést éreztem, hogy figyeljem, úgymond tanulmányozzam a vérem. Aztán a késztetés akarattá vált, és egy szilánk segítségével megvágtam a karom. És még ki tudja mennyiszer megcsináltam volna ha te Adam nem jössz be.
- Sss. - nyugtatott Adam. Majd ölelésbe vont. - Semmi baj.
- Ez mitől volt? - kérdezte Harry.
- Nem tudom. Viszont van egy-két teóriám... Össze hívom a többieket. Gyertek a nagyterembe.
***
Mind annyian a gyönyörű bőr kanapékon ücsörgünk és arra várunk, hogy Harry vissza érjen. Közben már elmondtunk mindent a tegnapival kapcsolatban a többieknek. Amúgy Harry-t Polla küldte el, a dobozkáért amit Aaron postázott.- Megvan! - kiáltotta már a folyósóról. Majd miután be ért a terembe, át nyújtotta Polla-nak.
Polla szemszöge
- Na akkor. Ugye mindenki emlékszik amikor Tracy mesélte mit mondott Jenna-nak amikor találkoztunk? - heves bólintásokat láttam. - És amikor Aaron elhozta ezt a dobozt utána került szóba. Akkor Tarcy azt mondta Jenna megérdemelte azt, hogy le rib@ncozza. És Harry egyet értett.
- Mi a lényeg? - vágott közbe Josh.
- Josh. Ahoz hogy értsétek el kell mindent mondanom részletesen.
Szóval mielőtt Tarc kimondta volna, hogy ,,Azt mondtam rá ribanc'' le dermedt pár másodpercre. Ugyanez történt Harry-vel is mielőtt azt mondta volna, hogy Jenna meg érdemelte. Nem volt akkor valami furcsa érzésetek vagy ilyesmi?- Olyan volt... Mintha tíz másodpercre még nem azt mondtam volna. - mondta Tracy. Most Harry-re néztem.
- Nekem is.
- Oké. - folytattam. - A következő ami fura azok látomások.. Alex! Közelebb jutottál az ismerős archoz?
- Hát... Nem tudom mennyit számít de az alakja olyan.. Hogy is mondjam.. Komoly és tiszteletre méltó. Vagy inkább tekintélyt parancsoló?
- Hát ez eddig nem sok. - mondta Tracy.
- Még dolgozunk rajta. Nos..Vissza térve a találkozásra Jenna-val. Ki mit érzett indulás előtt és a találkozás utána első pillanatokban?
- Én hihetetlenül boldog voltam, hogy láthatom majd Jenna-t.. - kezdte Harry. - Majd megláttam Aaron-nal. És asszem féltékeny is lettem. Dühös voltam és felháborodott.
- Én is boldog voltam induláskor. És emlékszem mikor el hívtam Jenna-t akkor már dühös voltam. Pedig vissza gondolva semmi jogom nem volt azokat mondani Jenna-nak. - mondta Tracy.
- Ugyan ez. - mondta Hexy. - Izgatottság, majd mintha meg akartam volna ölni.
- Boldog voltam, majd ez átváltott zavsrodottságba és haragra. Majd mikor elindultak én az égből követtem őket. És ezt le is írtam neki.
- Ezt hogy érted?
- Úgy Polla, hogy leveleztünk. Hülyeséget mondtam de akkor mintha vissza akartam volna vágni valamiért.. Valamiért ami meg se történt.
***
Miután mindenki elmondta összegeztem.- Tehát. Érthetetlen érzelmek és cselekedetek. Dühöt és haragot éreztünk Jenna iránt. Néha lefagynak valakik, emellett egyszer látomásotok is volt. Nem tudjuk ki küldte, és hogy miért éreztünk úgy ahogy. Hexy tetteit képesek befolyásolni, és ez csak egy tipp, de szerintem mást is tudnak befolyásolni a cselekedeteikben. Vab egy dobozunk ami valamelyik random nap kinyílik, és még a atartalmát se tudjuk. Szerintem ezek mögött csak egy ember áll.
- Ja Summer apja.
- Nem James!
- Miért nem?
- Mert ha ő tenné tudnánk róla. Egyébként tuti az az ember az akit a látomásokban szerepel.
- De várj!! - mondta a kelleténél talán kicsit hangosabban Alex.
- Mi a baj? - kérdeztem.
- Mi van ha az illető nem a cselekedeteket hanem az érzelmeinket befolyásolja?
- Miért gondolom így? - kérdezte Tracy.
- Gondold át. Hexy azért vágta meg magát mert késztetést érzett. Azért mondtad azokat Jenna-nak mert dühös voltál rá. Ergo dühöt éreztél iránta. Ha nem éreztünk volna így a cselekmények nem történtrm volna meg. Nem? - Tracy egy kis időre el gondolkozott.
- De, tényleg igazad lehet.
- Akkor a kérdés, hogy ki az és minek ez a ládika.
Halihó mindenki!
Hát ez a rész nagyon gondolkodós lett vagy lehet, hogy ezt csak én éreztem írás közben😂 Nagyon mindegy.Ha tetszett⭐, vélemény kommentben. Nagyon szívesen fogadok kritikát. Pozitív/negatív.
Az első rész suli mellett ebben a tanévben.
Jó tanulást meg iylesmi. Az erő legyen veletek!
YOU ARE READING
A Kiválasztottak |Befejezett|
FantasyHét fiatal és különös erők. Mindegyikükben van valami közös. Mindannyian különös balesetet szenvedtek, egy annál érdektelenebb helyen. Különlegesek lettek ám ezt senkivel nem szabadna megosztaniuk saját biztonságuk érdekében. Persze mint minden szto...