#1

9.8K 202 132
                                    

    Bang Chan insanların hareketleniş sesini duyduğunda başını yasladığı sıradan yavaşça kaldırarak gerindi. Geleneksel Kore Müzikleri-II. Bu dersi geleneksel müzik kültürünü öğrenerek yeni müzik kültürüne uyarlayıp yeni özgün şarkılar yapma umudu ile seçmişti. Ama önünde duran müzik aletleri yapım kitabı bu umutlarını yerle bi etmek için yaratılmış gibiydi. Kitabın kalınlığı bir tıp öğrencisinin kitabı kadardı ki bu çok gereksizdi. Kafasını kapıya doğru çevirdiğinde ona sırıtarak bakan arkadaşına çaktırmadan el hareketi çekerek yavaştan kalktı. Sıradan ayrılmadan önce sıranın üzerinde duran lacivert cekete gözü takıldı. Böyle bi ceketim olduğunu hatırlamıyorum diye içinden geçirdi. Ceketi eline aldığında bedenine bakarak bunun bir kız ceketi olduğunu anlayıp hemen sıraya geri fırlattı. Herhalde sınıftan biri unuttu diye mırıldanarak kapıda bekleyen arkadaşına doğru ilerledi. Ama farkında değildi ki bir ders boyunca o ceketi yastık olarak kullanmıştı.
   
    Arkadaşı Changbin'in yanına ulaştığında bir an önce elindeki şu kitabımsı kütükten kurtulmak istiyordu. Üniversiteside Güzel Sanatlar Fakültesinde okumanın en güzel yanlarından biri de öğrencilere verilen dolaplardı. Tıp fakültesi ve Güzel Sanatlar fakültesi dışındaki bir çok fakültede öğrenci dolabı bulunmuyordu. Ve Chan bu yüzden yakın arkadaşı olan Minho'ya istediği kadar hava atabiliyordu. Çünkü Minho Psikoloji öğrencisiydi ve bu nimetlerden faydalanamıyordu. Ayrıca kitapları Chanınkinden kat ve kat daha ağırdı. Hayat işte...
   
    Changbinle beraber dolaplara doğru ilerlerken Changbin'in ne dediği ile gram ilgilenmiyordu. Dostum akşamki partiye gelmeliydin. Öyle kızlar vardı ki!! Diye başlayan cümleden sonra dinlemeyi kesmişti. Chan bölümdeki en popüler-hatta Üniversitesideki en popüler- çocuklardan biriydi. Kim Hangbin ve Bang Chan... Güzel Sanatlar Fakültesinin resmi 2 prensi. Yakışıklı, yetenekli, vokal, rap, dans, prodüktörlük...Yetenekleri say say bitmez şekildeydi. Bütün partiler, bütün eğlenceler, konserler onlar için halihazır bi sürü kız... Bunların hepsinin farkındaydı Bang Chan ve bunun nimetlerinden sonuna kadar da yararlanıyordu. Ancak son yattığı kızın hamile kalması ve zorla çocuk aldırtma serüveninden sonra bu işlere birazcık ara vermesi gerektiğini düşünüyordu.

    Bu durumun yeniden aklına gelmesiyle dolabını açıp kitabı resmen dolabın içine fırlattı. Bir anda boynuna dolanan bir el ve ardından sağa doğru çöken ağırlıkla şaşırırken aslından buna hala nasıl şaşırdığına anlam veremiyordu. Han Jisung normal girişlerin adamı değildi. Sağ kolunu Changbin'in boynuna sol kolunu da Chan'ın boynuna dolayıp ayaklarını havaya kaldırmıştı ve tüm ağırlığını arkadaşlarına veriyordu. Changbin'in bir anda kendini çekmesiyle yere düşen Jisung'a sen iflah olmazsın bakışı attı Chan ve dolabını kapattı. Dolabının üzerinde olan post-ite gözü takıldı ve hemen üzerindeki lolipop'a. Biraz önce nasıl farketmedim? Kendince bunu sorgularken aslında bu gibi durumlara alıştığınında farkındaydı. Popülerdi. Bir çok kız ona yanaşmak için farklı farklı yöntemler deniyordu. Ama lolipop? Bu biraz garipti. Yalama fantezisi mi var acaba? Diye geçirdi içinden. Eğer öyleyse beğendim. Umarım numarasını yazmıştır. Biraz önce ara vermek demişti değil mi? 1 hafta uzun bir zaman dilimi diyerek dolanın üzerindeki post-iti aldı.

"Biliyorum bu ne diyorsun
  Ama
  Ne yapabilirim ki?
  Gizliden sana aşığım"

Ne yani bu mu? Bu kadar mı? Bang Chan post-ite yazılmış olanlara bir daha baktığında bunun akrostiş bir şiir olmaya çalışan bi metin? Mektup? Ne demesi gerektiğini bilmiyordu ama emin olduğu tek şey bunun bir şiir olmadıydı. Numara bulmak adına bir kez daha post-ite baktı. Arkasına baktığında başka bir yazı ile karşılaştı.

PS: çok fazla sigara içiyorsun. Sigara içmek yerine lolipop ye. Lolipoplar güzeldir.
-Chans Babygirl

    Harika diye geçirdi içinden Chan. Onun yayını izleyen manyak kızlardan biri olmalıydı. Chan's babygirl? Belkide düşündüğümden daha eğlenceli olabilir umuduyla lolipopu aldı. Aromasının ne olduğunu anlamak amacıyla incelemeye başladığında elinden çekilip Jisung'un ağzına girmesi saliseler sürmüştü.
"Hyung bu aromaya bayılırım. Teşekkürler" diyip yürümeye başlayan arkadaşlarını izledi onu izleyen kızdan habersiz. Kız sessizce Chan'ın verdiği tepkileri aklına kazıyordu. Uzun zamandır yapmak istediği şeyi yapmıştı. Ve asıl masal şimdi başlıyordu.

Tadaaaa yazarınız geri döndü. Ve Stay olarak🥰 yeni hikayemi umarım beğenirsiniz. Eğer beğenirseniz beğen tuşuna basmayı. Daha çok bölüm istiyorsanız yorum yapmayı unutmayın. (Aaa youtuberların kullandığı kalıp buraya da uyuyor. Çaktırmayın)

YES, DADDY | Bang Chan✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin