⤴7⤵

1.1K 68 5
                                    

"θέλω να μου κάνεις μια χάρη "
"Ότι θέλετε"
"Μίλησε της."
"Δεν θέλει να με δει"
"Τώρα δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς" είπε και τον κοίταξα.
"Θα το κάνω."
"Σε ευχαριστώ..... Και αν  φύγω να μου την προσέχεις" είπε και τον κοίταξα
"Σάν τα μάτια μου." Είπα και πήγα πάλι στο δωμάτιο της.
"Θέλω να μείνω μόνη μου Ελ"
"Μάντεψε ξανά."
"Φύγε."
"Όχι. Όχι αν δεν με ακούσεις. Αν δεν με αφήσεις να σου εξηγήσω" είπα και πλησίασα το κρεβάτι της.
"Να μου εξηγήσεις τι;"
"Γιατί έφυγα,γιατι απόμακρύνθηκα να σου μιλήσω να σου εξηγήσω"
"Δεν χρειάζομαι φτηνές δικαιολογίες"
"Δεν ήρθα να σου πω ψέματα"
"Για ότι και αν ηρθες"
" Ρία ημουν αρρωστος. Ημουν αρρωστος επι 3 χρονια στο γυμνασιο με λευχαιμία έκανα χειμοθεραπειες και ενω ολα πηγαιναν καλα υποτροπιασε και μπορει να πεθαινα. Αποφασισα να απομακρυνθω απο κοντα σου δεν ηθελα να σε πληγωσω με το να πεθανω. Μιλησα με τον μπαμπα σου. Μου σταθηκε και με βοηθησε οσο δεν με βοηθησε ο δικος μου. Μου ελεγε νεα σου, οτι εκλαιγες, οτι δεν ετρωγες. Ποτε μου δεν σταματησα να νοιαζομαι για εσενα αληθεια. Σε παρακαλω μην παρατας τον εαυτο σου. " ειπα και αφου σκουπισα τα δακρυα μου εκανα να βγω.
"γιατι; γιατι δεν μου το ειπες.Θα σε στηριζα θα ημουν διπλα σου. Ξες ποσες φορες σκεφτηκα να τελειωσω την ζωη μου; Να παρω ενα οπλο, ενα ξυραφακι ή ακομα να πεσω απο το μπαλκονι;"
"εγω να δεις και το εκανα. Ο πατερας σου με εσωσε. Γι αυτο σε παρακαλω αν οχι για εσένα για αυτόν. Σε αγαπάει Ελευθερία" είπα και βγήκα από το δωμάτιο της.

Ρίας POV

3 εβδομάδες μετά

Μπήκα σπίτι και κάθησα στον καναπέ. Είχα αρχίσει να τρώω κανονικά πλέον. Όσο κανονικά μπορούσα δηλαδή..

Τον Άλεξ έχω να τον δω από εκείνη την ημέρα. Δεν μπορώ να τον βρώ. Να του μιλήσω να ζητήσω συγγνώμη
"Μπαμπά πάω για τρέξιμο" είπα με την ελπίδα ότι ίσως τον πετύχω
"Πάνε γατάκι μου" είπε και βγήκα έξω .
Μπήκα στο δασάκι και πήρα το δρόμο που επερνά συνήθως. Έτσι όπως έτρεχα δεν πήρα χαμπάρι ότι πέρασα την συνηθισμένη στροφή μου και βγήκα στο πάρκο που έπαιζα μικρή. Στο πάρκο που τον γνώρισα.... Πλησίασα την τσουλήθρα και κοίταξα τις χαρακιές.

Α+ Ρ= friends

Γέλασα στην ανάμνηση. Αχ ρε Άλεξ πως τα κάναμε έτσι; Έκατσα στην κούνια και θυμήθηκα τότε που έπεσα και έσπασα το χέρι μου. Ο νάρθηκας ήταν γεματος συγγνώμη γιατί νόμιζε ότι αυτός έφταιγε που εγώ έπεσα.

Τόσες αναμνήσεις μαζί του.... Κοίταξα προς τα πάνω. Με πλησίασε ένα άτομο ντυμένο στα μαύρα και κάθισε στην δίπλα κούνια.
"Τσιγάρο;" Είπε και μου έδειξε το πακέτο
"Όχι ευχαριστώ" είπα και γύρισα ξανά το κεφάλι μου επάνω.
"Μάνος" είπε και τον κοίταξα
"Ρία" είπα και απλά τον έγραψα.
"Ελευθερία δηλαδή"
"Όχι Ρία"
"Εγώ θα σε λέω Ελευθερία."
"Τι θες;"
" Τίποτα σπουδαίο σε είδα από μακριά και αναρωτιόμουν γιατί ένα κορίτσι είναι μόνο του μέσα σε ένα πάρκο και κλαίει"
"Γιατί έχει προβλήματα. Άσε μας ρε φίλε" είπα και σηκώθηκα αλλά έπιασε τον καρπό μου
"Δεν αξίζει για κανένα και τίποτα να κλαίς και να χαλάς το προσωπάκι σου." Είπε και σκούπισε μερικά δάκρυα. Άφησε τον καρπό μου και βγήκα τρέχοντας από το πάρκο.

(•••)

Ξύπνησα και πήγα στην κουζίνα

"Καλημέρα" είπα και ξεκίνησα να τρωω
"Καλημέρα κορίτσι μου" είπε η Ασπασία. Όταν τελείωσα έβαλα το πιάτο στον νεροχύτη και έφυγα για το σχολείο.

Κλείδωσα το ποδήλατο και μπήκα μεσα. Πλησίασα τα παιδιά  και τα κοίταξα.
"Καλημέρα."  Είπα και με κοίταξε.
"Καλημέρα" είπαν οι υπόλοιποι
"Όλα καλά"
"Μπορώ να σου μιλήσω;"
"Τι θες Άλεξ;" Είπα και τον κοίταξα.
"Πάμε πίσω" είπε και τον ακολούθησα
"Ποιος ήταν αυτός εχθές μαζί σου" είπε και με κοίταξε.
"Που;"
"Στο πάρκο.... Στο πάρκο μας ήσουν με ένα παιδί και σου ακουμπούσε το μάγουλο. ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΔΙΆΟΛΟ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΣ"φώναξε και τον κοίταξα
"Κάποιος οποίος μου είπε να μην ασχολουμε με μαλακές σαν εσένα"είπα και έκανα να φύγω. Έπιασε τον καρπό μου και με τράβηξε πάνω του.
"Όχι τόσο γρήγορα μικρή" είπε και πήγε να με φιλήσει αλλά τραβήχτηκα.
"Αν νομίζεις ότι  αυτό μπορείς να το κάνεις οπότε εσύ γουστάρεις είσαι γελασμένος" είπα και έφυγα από εκει και πήγα στην τάξη μου.

Κάθισα στο θρανίο μου και ξαφνικά όλα μαύρισαν από πάνω μου.
"Κενή;" Είπε και τον κοίταξα. Μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια.
"Ναι" είπα και κάθισε δίπλα μου.

γεια σας 

τι κάνετε; ελπίζω να είστε καλά και να σας άρεσε και το κεφάλαιο. 

εχω επίσης να σας πω οτι θα  ανεβάζω κάθε Σάββατο. 

Οπότε τοτε να περιμένετε κεφάλαιο

αυτά απο εμένα 

αντίο

~Its Evi που πάει να δεί light as a feather

  

Απο αλλους κόσμους ✔️Where stories live. Discover now