⤴8⤵

1.2K 69 3
                                    

Μπήκε μέσα μιας και η κατεύθυνση είναι η ίδια. Κοίταξε την θέση του και σφίχτηκε όταν αντίκρισε τον Μάνο να κάθεται δίπλα μου. Εσφυξε τα χερια του και κάθισε στο μπροστά θρανίο.
"Ανοίξτε τα βιβλία σας στη σελίδα 27 ...."

(•••)

Βγήκα από την αίθουσα και συνέχισα να γελάω με τα αστεία του Μάνου.
"Αλήθεια;"
"Ναι σηκώθηκα και έβγαλα το θρανίο έξω από την τάξη και ξανά μπήκα και μου κάνει Παπαχρήστου τι κάνεις; Και του απάντησα τελευταίο θρανίο έξω δεν είπατε; Διήμερη πήρα" είπε και συνέχισα να γελάω. Παρόλο που ντύνεται στα μαύρα φαίνεται καλό παιδί. Κοίταξα τον Άλεξ και προσπάθησα να τους συγκρίνω. Αλλά δεν μπορούσε έβγαινε πάντα από πάνω.
"Αυτός είναι;" Είπε και τον κοίταξα
"Ποιος αυτός;"
"Η αιτία που έκλαιγες εχθές αυτός είναι;" Είπε και μου έδειξε τον Άλεξ.
"Ναι"

(•••)

Γέλασα για μια ακόμα από τις ιστορίες του. Ξαφνικά μας πλησίασε ο Άλεξ και τον κοίταξα.
"Τι θες;"
"Δεν θα έρθεις κάτω σε εμάς; Προτιμάς το καινούριο σου φιλαράκι;"
"Φίλε κοφτό" είπε ο Μάνος και μπήκε μπροστά.
"Γιατί ρε θα μας κάνεις ντα;" Είπε ο Άλεξ. Ήπιε;
"Άλεξ εχεις πιεί;"
"Όχι" είπε και με κοίταξε. Έκανε να με πάρει για να φύγουμε αλλά τραβήχτηκα.
"Δεν θέλει να έρθει μαζί σου" είπε ξανά ο Μάνος.
"Άντε γαμησου ρε μαλακά " είπε και του χίμηξε.
"Άλεξ φύγε από πάνω του. Σε παρακαλώ Άλεξ. Φύγε από πάνω του σε παρακαλώ" έλεγα ενώ αχισα να δακρύζω. Καποια στιγμή γύρισε ο Μάνος το σώμα του και κάθισε πάνω του κρατοντας τα χερια του ψηλά.
"Ηρέμησε φίλε.... Ήρεμα" είπε και είδα τον Άλεξ να σταματάει και να δακρύζει.

Σηκώθηκε ο Μάνος από πάνω του και τον βοήθησε να σηκωθεί.
"Τι συμπεριφορά είναι αυτή;" Είπα και τον κοίταξα.
" Τι συμπεριφορά;με ρωτας αλήθεια το συμπεριφορά είναι αυτή όταν εγώ σου ζητάω συγγνώμη και εσύ πας με τον πρώτο τυχόντα;"
" Δεν πήγα μαζί του"Είπα
"Εντάξει ικανοποιήθηκες;" Είπε ο Μάνος  και  κοίταξα τον Άλεξ γεμάτη νεύρο.
" Εεε ηρέμησε" είπε ο Μάνος και και με πλησίασε
" Φύγε Άλεξ..... ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩΤΟ" φώναξα και εξαφανίστηκε.

1 εβδομάδα μετά

Δεν μιλήσαμε μετά από εκείνο. Στο σχολείο με κοιτούσε. Αλλά δεν μου μίλησε από τότε . Ούτε εγώ βέβαια τον πλησίασα. Ο Μάνος έγινε δεκτος στην παρεα
"Ρία.... Γη καλή Ρία"
"Ε ναι τι;" Είπα και τον κοίταξα.
"Πάλι τον σκεφτόσουν;"
"Μανο τον θέλω "
"Ρία πες του το"
"Δεν γίνεται."
"Μίλα του είπα"
"Δεν.... Δεν ξέρω"
"Μίλα του" είπε ο Θέμης που ήρθε στη παρέα.
"Σε ποιον να μιλήσει" είπε ο Άλεξ που ήρθε κι αυτός μετά από καιρό να κάτσει μαζί μας
"Σε κανενα" είπα εγώ απευθείας
" Μάλιστα να σας πω θα πάμε στο χορό;" Είπε ο Μανος
"Θέλετε;" Είπε η Ελ που ήρθε τώρα
"Γιατί όχι" είπα και με κοίταξαν.

(•••)

"Θα έρθει να σε πάρει ο Μανος στις 11"
"Οκι τα λέμε" είπα και έκλεισα το τηλέφωνο με την Ελ. Μπήκα στην μπανιέρα και αφού έκανα ένα ζεστό ντουζ βγήκα.

Στέγνωσα τα Μάλια μου βάφτηκαν ντύθηκα και βγήκα έξω από το δωμάτιο.
"Ίδια η μαμά σου" είπε ο μπαμπάς μου που με κοίταξε
"Φεύγω θα έρθω μετά τις 3 μην με περιμένεις" είπα και βγήκα από το σπίτι. Είδα τον Μάνο να βγαίνει από το αμάξι και τον κοίταξα. Ήταν κούκλος.
"Ουαου" είπε και μου άνοιξε την πόρτα
"Μέρσι" είπα και μπήκα μέσα.
"Είσαι κούκλα"
"Κι εσύ δεν πας πίσω" είπα και με κοίταξε.

Όταν φτάσαμε πάρκαρε και κατεβήκαμε. Μπήκαμε μέσα και έψαχνα να βρω τα παιδιά αλλά  για κακή μου τύχη είδα τον Θανο. Έψαξα λίγο ακόμα και όταν τα βρήκα τράβηξα τον Μάνο προς τα εκεί.
"Ουαου"
"Αυτο από το παιδί εκεί" είπε ο σερβιτόρος και έφυγε. Κοίταξα το μέρος που μου έδειξε και είδα τον Θάνο να σηκώνει το ποτήρι. Μπελάδες θέλει.
"Από ποιον είναι" είπε ο Άλεξ και γύρισε το κεφάλι του να δει αλλά τον γύρισα πλάτη
"Από ένα παλιό φίλο δεν τον ξέρεις" είπα και σηκωσα το ποτήρι πίσω.
"Μάλιστα"
"Θέλω λίγο αέρα"
"Μα μόλις ήρθαμε"
"Πολύ ζέστη πολύ ζέστη" είπα και βγήκα έξω. Πήρα μια βαθιά ανάσα αλλά όταν πήγα να μπω κάτι με εμπόδισε.
"Βρε βρε το μικρό"
"Τι θες Θάνο;"
"Εσένα"
"Μπελάδες ψάχνεις;"
"Αντιθέτως "
"Άντε παράτα μας" είπα και έκανα να φύγω  αλλά με τράβηξε πάνω του.
"Όχι σε εμένα αυτά"
"Άσε με "
"Έλα μαζί μου" είπε και με τράβηξε.
"Δεν θέλω
"Έλα μωρέ"
"Δεν θέλω" είπα και τράβηξα το χέρι μου
"Σου είπε δεν θέλει" ειπε Άλεξ και μπήκε μπροστά μου  το χέρι του με ακούμπησε. Μετά από μια εβδομάδα...

" Άλεξ όλα καλά είμαι καλά"
" Αυτός σου έστειλε το ποτό"
" Εγώ ρε γιατί;" Είπε ο Θάνος.
"Πέθανες" είπε και έπεσε πάνω του.
"Άλεξ άστον σε παρακαλώ άστον σε παρακαλώ " είπα και προσπάθησα να τον τραβήξω. Σηκώθηκε από πάνω του και ο άλλος γελούσε.
"Σου είχα πει να μην την ξανπλησιασεις" είπε και εγώ είχα αρχίσει να τρέχω αλλά με πρόλαβε.
"Ελευθερία μπες στο αμάξι..... ΜΠΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΆΞΙ"
"Όχι" είπα και τον κοίταξα
"Καλώς" είπε και με πλησίασε με πήρε σαν τσουβαλι και με έβαλε  μέσα στο αμάξι και μπήκε και αυτός  Έβαλε μπρος και ξεκίνησε. 

Γεια σας

Τι κάνετε;

Ορίστε το κεφάλαιο αυτής της εβδομάδα και ίσως ανεβάσω και μέσα στην εβδομάδα αλλά αν όχι τότε το Σάββατο σίγουρα.

Αυτά από εμένα

Τα λεμεεε

~Its Evi που πάει να δει gossip girl

Απο αλλους κόσμους ✔️Where stories live. Discover now