Άλεξ POV
Mισό μήνα μετάΧτύπησα την πόρτα του σπιτιού της αλλά δεν άνοιξε. Έψαξα λίγο και βρήκα το εξωτερικό κλειδί.
Άνοιξα την πόρτα και πήγα μέχρι το δωμάτιο της άνοιξα την πόρτα και την είδα κάτω.
Την πλησίασα και είδα ότι ο σφυγμος της είναι φυσιολογικός αρχισα να την κουνάω μέχρι που άνοιξε τα μάτια της και με κοίταξε. Την έβαλα στη αγκαλιά μου .
"Εισαι καλά"
"Τι έγινε;" Ρώτησε.
"Πόσο καιρό έχεις να φάς;"
"Τι;" Είπε σοκαρισμένη
"Πες"
"Άλεξ πας καλά"
"Εγώ; Μπαίνω μέσα και βλέπω εσένα στο πάτωμα. Λέγε ποσο καιρό έχεις να φας"
"Τι;"
"Γιατί; "
"Άλεξ..."
"Τι ακριβώς προσπαθείς γαμωτο σου; Να πεθάνεις; Ε; Πες μου; Τι ακριβώς ;"
"Φύγε"
"Τι;"
"Άλεξ φύγε σε παρακαλώ"
"Αν ανοίξω την πόρτα τελειώσαμε"
"Άλεξ φύγε " είπε και κάθισε στο κρεβάτι της. Βγήκα από το δωμάτιο της και χτύπησα δυνατά την πόρταΡίας ΡOV
(•••)Μπήκα στο σχολείο και πλησίασα τα παιδία.
"Ρία..."
"Είμαι καλά" είπα και με κοίταξαν. Σηκώθηκε από το παγκάκι και έφυγε.
"Τι έγινε ;"
"Χωρίσαμε " είπα και προσπάθησα να εμποδίσω τα δάκρυα.
"Τι;"
"Αυτό που ακούτε τέλος. Τελειώσαμε."
"Γιατί;" Είπε η Ελ και κάθησε δίπλα μου. Της εξήγησα την κατάσταση και με αγκάλιασέ.
"Ρε Ρία γιατί δεν του μίλησες θα καταλάβαινε." Είπε ο Μανος
"Δεν θα καταλάβαινε Μανο...." Είπα και άκουσα το κουδούνι για μέσα.(•••)
"Και μέχρι την Παρασκευή να φέρετε τα λεφτά για την πενταήμερη." Βγήκα από την τάξη και πήγα στα παιδιά.
Με κοίταξε ο Μάνος .
"Έλα ρε μικρό μην είσαι έτσι"
"Αφήστε με εμένα Ελ στο δωμάτιο θα είσαι με τον Θέμη;"
"ναι αλλά.... Η ανταλλαγή θα γίνει με τον Άλεξ.... "
"Αν συμφωνεί εγώ δεν έχω κανένα θεμα"
"Ούτε εγώ " είπε και ήρθε στην παρέα μας1 εβδομάδα μετά
Ανέβηκα στο λεωφορείο και κάθισα κοντά στο παράθυρο. Έβαλα τα ακουστικά μου και δεν έδωσα σημασία στους γύρω μου.
(•••)
"Πίτσουνακια σηκωθείτε φτάσαμε" άνοιξα τα μάτια μου και παρατήρησα ότι ήμουν στην αγκαλιά του Άλεξ.
Τινάχτηκα και βγήκα γρήγορα μέσα από αυτή σηκώθηκα ορθια και προχώρησα προς τα έξω....Ανέβηκα στο πλοίο και έβαλα πάλι τα ακουστικά μου. Με πλησιασαν τα παιδιά και η Ελ κάθισε δίπλα μου
"Έτσι θα είσαι"
"Ναι"είπα και άλλαξα πλευρό.Όταν μετά από ώρα φτάσαμε πήρα τη βαλίτσα και μόλις μου έδωσε το κλειδί ο καθηγητής το έδωσα στην Ελ ώστε να κάνει την ανταλλαγή. Ανέβηκα στο δωμάτιο μας και είδα ότι υπήρχε ένα διπλό κρεβάτι.
Τέλεια..... Έβαλα τη βαλίτσα στην άκρη και την άνοιξα. Πήρα κάποια πράγματα και την έκλεισα. Την έβαλα στην ντουλάπα και μπήκα στο μπάνιο.
(•••)
Βγήκα από το μπάνιο ντυμένη και πήρα μέσα από το σακίδιο τα ακουστικά μου και ένα βιβλίο. Έβαλα τα ακουστικά στο κινητό και βγήκα στο μπαλκόνι. Αυτός καθόταν στο κρεβάτι.
Ξαφνικά η φιγούρα του εμφανίστηκε μπροστά μου.
"Τι θες;"
"Μπορείς να μην είσαι έτσι"
"Και πως να είμαι; Να χαμογελάω; Εντάξει λοιπόν" είπα και χαμογελασα
"Ότι και αν συνέβαινε μπορούσες να μου το πεις."
"Δεν με άφησες να μιλήσω έβγαλες μόνο σου τα συμπεράσματα σου και στη συνέχεια με χώρισες."
" Βρε ψυχή μου"
"Δεν είμαι σου" είπα και μπήκα μέσα.
"Πάντα θα είσαι μου" είπε και με τράβηξε πάνω του. Έκανε να με φιλήσει αλλά τραβήχτηκα.
"Όχι Άλεξ" είπα και πλησίασα τη ντουλάπα για βγάλω τα ρούχα που θα βάλω. Έβγαλα το μαύρο κολλητό φόρεμα μου και τις μαύρες γόβες μου.
Μπήκα στο μπάνιο και έβαλα τα ρούχα μου. Βάφτηκα και βγήκα έξω. Πλησίασα το κρεβάτι και κάθησα.... Έβαλα τα παπούτσια μου και λίγο από το άρωμα μου. Μπήκε μέσα και τον είδα να προσπαθεί να μυρίσει την ανάσα του.
Βγήκα έξω για να πάρω το κινητό μου και είδα το τσιγάρο στο σταχτοδοχείο.
Μπήκα μέσα και τον κοίταξα. Πλησίασα την πόρτα και βγήκα έξω. Κατέβηκα κάτω και είδα τα παιδιά τα πλησίασα και με κοίταξαν.
"Πως πάει η συγκατοίκηση"
"Καλά"
" Ρία αν δεν αισθάνεσαι καλά...."
"Είμαι καλά " φώναξα και με κοίταξαν.
"Το βλέπουμε" είπε ο Άλεξ και βγήκε έξω.Γεια σας
Ναι μπορείτε να με βρίσετε ➡️
Τι κάνετε;
Εγώ όλα καλά.
Ζητάω συγγνώμη που δεν ανέβασα όπως σας υποσχέθηκα αλλά δεν ήμουν εντελώς σίγουρη για την πλοκή αλλά τώρα έχουν πάρει όλα το δρόμο τους οπότε θα ανεβάσω και αύριο.
Αυτά από εμένα...Αντιοοοο
Τα λεμεεε
~Its Evi που πάει να δει νετφλιξ που είναι η μόνη της παρέα τις τελευταίες ημέρες
YOU ARE READING
Απο αλλους κόσμους ✔️
Teen Fiction"δεν μπορείς να ζησεις στο κόσμο μου Αλεξ" "Δοκιμασε με Ελευθερια" "Ρια σου εχω πει χιλιες φορες να με λες Ρια" "Θα σε λεω οπως θελω" "Αλέξ κοφτό παιζεις με τη φωτιά" "Μου αρέσει η φωτιά" ⚠️ απαραίτητη η ανάγνωση του πρώτου βιβλίο [Έρωτας στο ρινγκ]...