1 εβδομάδα μετά
Μπήκαμε μέσα και η μικρή μας μπουσουλησε σε εμας.
"Μαμά, μπαμπά" είπε και την πήρα στην αγκαλιά μου.
"Που είναι το κορίτσι μου;"
"Εω" είπε και την άφησα παλι κάτω. Ο Άλεξ μπήκε μέσα με τις καλαθουνες και τις άφησε πάνω στον καναπέ. Η μικρή κοιτούσε περίεργα. Ήρθε κοντά μου και αγκάλιασε το πόδι μου.
"Τι έπαθες ;" Είπα και την πήρα στην αγκαλιά μου. Ήταν έτοιμη να κλάψει και την κοίταξα.
"Όλα καλά;"
"Δε ξέρω είδε τα μικρά και ήρθε κοντά μου και είναι έτοιμη να κλάψει" είπα και την πήρε στα χέρια του ο Άλεξ.
"Τι έπαθε το κορίτσι μου; Τρόμαξε;" Είπε και την πήγε κοντά στα μικρά. Τους πλησίασα και κάθησα δίπλα τους . Η μικρή άγγιξε τα πόδια του Άρη και έκρυψε το κεφάλι της.
"Δεν χρειάζεται να τα φοβάσαι γλυκιά μου. Και εσύ ήσουν έτσι μικρούλα και έγινες ένα μεγάλο κορίτσι..... Ναι... Μεγάλο κορίτσι" είπα και την γαργαλισα και άρχισε να γελάει. Άκουσα ένα κλάμα. Και κοιταξα δίπλα μου. Η Αθηνά έκλαιγε και πήρα εγώ στα χέρια μου την Έμμα ώστε να πάρει την Αθήνα ο Άλεξ και να την ηρεμήσει.(•••)
Έκανα να σηκωθώ αλλά ένιωσα ένα χέρι να με κρατάει κάτω.
"Πάω εγώ" είπε ο Άλεξ αλλά σηκώθηκα και πήγα μέσα. Τον κοίταξα με τον μικρό στα χέρια του και χαμογέλασα πήγα από πίσω του και τον αγκάλιασα.
"Γιατί σηκώθηκες;"
"Δεν μπορώ να τον ακούω να κλαει" είπα και τον πήρα από τα χέρια του και καθησα να τον θηλάσω. Παρατήρησα ένα χαμόγελο στα χείλη του και τον κοίταξα.
"Γι αυτό σε αγαπάω" είπε και μπήκε μέσα στο υπνοδωμάτιο. Τι εννοεί; Αφού τελείωσα έβαλα τον μικρό στη καλαθουνα και μπήκα στο υπνοδωμάτιο μας και τον πλησίασα.
"Άλεξ... Ξύπνα"
"Τι έγινε;"
"Τι εννοούσες;" Είπα και με κοίταξε. Με τράβηξε στο κρεβάτι και με έβαλε στην αγκαλιά του.
"Κοιμήσου"
"Πες μου τι εννοούσες"
"Εννοούσα ότι ένας λόγος για τον οποίο σε αγαπάω είναι ότι είσαι τόσο προστατευτική και δίνεις τόση αγάπη στα μικρά. Κοιμήσου τώρα" είπε και με έσφιξε.
"Είσαι χαζός" είπα και έκλεισα τα μάτια μου αλλά τα άνοιξα όταν ένιωσα το χέρι του κάπου που δεν έπρεπε.
"Χαζός ε;"
"Ν-Ναι" είπα και ένιωσα το χέρι του να πιέζει
"Αλήθεια;"
"Α-α-αλεξ σ-σταματα" είπα και πιεσε ακόμα πιο πολύ.
"Πόσο χαζός;" Είπε αλαζονικά.
" Π-πολυ" είπα και πήρε το χέρι του. Πλησίασε το αυτί μου και ψυθιρισε
"Χαζός για παρτη σου" είπε και με τράβηξε κάτω από το σώμα του.(•••)
Καθόμουν μέσα στα χέρια του και τον κοίταξα.
"Τι έγινε;"
"Τίποτα" είπα και έκλεισα τα μάτια μου.5 χρόνια μετά
"Αθηνααα"
"Τι;"
"Πήρες τα γάντια του μποξ μου;"
"Όχι " είπε η μικρή και η Έμμα νευρίασε και πήγε στο δωμάτιο της.
"Δες καλά στο κουτί σου Έμμα" είπα και πήγα στο σαλόνι και κοίταξα τον Άλεξ.
" Πως πάει το στόλισμα αγόρια;"
"Όλα καλά" είπε ο Άρης και τον φίλησα στο κεφάλι.
"Κορίτσια ελάτε να στολίσουμε το δέντρο" είπα και η Έμμα ήρθε τρέχοντας σε αντίθεση με την Αθήνα που ήρθε με ένα βιβλίο στο χέρι. Από ποιον πήρε αυτό το κορίτσι;
"Από την μητέρα μου" είπε ο Άλεξ και με φίλησε στο κεφάλι και ξεκίνησε να στολίζει με τα παιδιά.(•••)
"Τα έβαλες;"
"Ναι ναι" είπε και ήρθε πάλι μέσα στο δωμάτιο για να μην τα ξυπνήσει. Άκουσα μια πόρτα να ανοίγει και ο Άρης βγήκε από το δωμάτιο.
"Κορίτσια κορίτσια ήρθε ο Αϊ Βασίλης" είπε και κατέβηκε τρέχοντας κάτω.
Ξαπλώσαμε στο κρεβάτι και κάναμε πως κοιμόμαστε όταν μπήκαν μέσα και άρχισαν να χοροπηδάνε και τα τρία στο κρεβάτι.
"Μαμά μπαμπά ξυπνήστε ήρθε ο Αϊ Βασίλης" είπαν όλα με μια φωνή και κάναμε πως ξυπνάμε. Κατεβήκαμε κάτω μαζί τους και άνοιξαν όλα τους τα δώρα.
"Ουαου ένας σάκος" ειπε. Ξέρω σε ποιόν θα δώσω την αποθήκη.
"Ναι 4 βιβλία" είπε η Αθηνά
"Ναι ενα καινούριο παιχνίδι για το playstation" είπαν και έφυγαν όλα για το δωμάτιο τους. Ο Άλεξ έκανε να ανέβει αλλά τον τράβηξα.
"Εσύ δεν θα ανοίξεις το δικό σου;" Είπα και του έκανα νόημα.
"Νόμιζα δεν θα περνάμε δώρα φέτος" είπε και του έδωσα ένα κουτί.
"Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα" ψυθιρισαΓεια σας
Αυτά για σήμερα...
Και ως γνωστόν
Σποιλερακι:. Θα υπάρχουν ευχάριστα και δυσάρεστα....
Αντιοο
Τα λεμεεε
~Its Evi
BINABASA MO ANG
Απο αλλους κόσμους ✔️
Teen Fiction"δεν μπορείς να ζησεις στο κόσμο μου Αλεξ" "Δοκιμασε με Ελευθερια" "Ρια σου εχω πει χιλιες φορες να με λες Ρια" "Θα σε λεω οπως θελω" "Αλέξ κοφτό παιζεις με τη φωτιά" "Μου αρέσει η φωτιά" ⚠️ απαραίτητη η ανάγνωση του πρώτου βιβλίο [Έρωτας στο ρινγκ]...