⤴17⤵

1K 64 34
                                    

4 χρόνια πριν

Άλεξ POV

Άνοιξα την πόρτα της πολυκατοικίας και μπήκα μεσα. Γύρισα για να τη κλείσω αλλά μια κοπέλα έτρεξε και την κράτησα ανοιχτή.
"Σε ευχαριστώ" είπε και την κοίταξα.
"Τίποτα" είπα και έκλεισα την πόρτα. Πλησίασα το γραμματοκιβωτιο και το άνοιξα.
"Ελένη"
"Άλεξ"
"Ωραίο όνομα"
"Ευχαριστώ "
"Έδω μένεις;"
"Ναι στον 3ο εσύ;"
"Κι εγώ"
"Θα τα ξαναπούμε λοιπόν" είπα και μπήκε στο ασανσέρ.

Ρίας POV

"Πως πανε τα πράγματα;"
"Όλα καλά μια χαρά " είπα και έκλεισα το ψυγείο.
"Ρία γιατί "
"Ελ δεν θα ξανακάνω την ίδια συζήτηση μαζί σου "
"Μα ο Άλεξ δεν είχε θέμα να είσαι εδώ"
"Τι κάνει;"
"Αααα είναι ανυπόφορος μιλαει όλη την ώρα για την γειτόνισσα πάω στοίχημα ότι είναι μαζί της τώρα.... Ωχ σόρρυ" την γειτόνισσα... Προχώρησε...
"Δεν πειράζει"
"Μμμ ναι μη χέσω"
"Σε κλείνω ήρθε" είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.

4 Χρόνια μετά

Κατέβηκα από το αυτοκίνητο και μπήκα μέσα στο σπίτι.

Μπήκα στο γράφει του μπαμπά μου και άρχισα να ψάχνω... Βρηκα ένα φάκελο μέσα σε ένα συρτάρι και πάνω είχε το όνομα της μητέρας μου. Άνοιξα τον φάκελο και μέσα ήταν το τετράδιο.

Το άφησα στην άκρη και έψαξα τα υπόλοιπα χαρτιά ένα προς ένα μέχρι που είδα ένα γράμμα.

' Άρη ελπίζω να είσαι καλά.... Η Σοφία είμαι. Ξέρω ότι δεν θες να μου μιλήσεις γιατί μπήκα στην ΟΜΑΔΑ. Το καταλαβαίνω αλήθεια αλλά πρέπει να μάθεις.... Πρέπει να μάθεις ότι αυτός το έκανε Άρη. Αυτός έκοψε τα φρένα της.... Ο Παύλος το έκανε.... Ψάχνει την Ελευθερία τώρα... Άρη πρόσεχε σε παρακαλώ...'

Ξαφνικά μπήκε μέσα και έκλεισα απότομα τον φάκελο...
Έτρεξα πάνω του και τον αγκάλιασα

"Γατάκι"
"Γεια σου μπαμπά"
"Μου έλειψες"
"Κι εμένα" είπα και βγήκα από την αγκαλιά του
"Θέλω να μου τα πεις όλα"
"Δεν προλαβαίνω θα βγω με τα παιδιά να το γιορτάσουμε και να βρεθούμε όλοι μαζί. " Είπα και έτρεξα στο δωμάτιο μου ώστε να ξεκινήσω να ετοιμάζομαι.

(•••)

Βγήκα από το σπίτι και ένα αμάξι με περίμενε.
Έξω ήταν ένας νεαρός. Γοητευτικός αρκετά. Είχε μια γενιαδα και είχε ένα αρκετά στιβαρό σώμα.
"Ελευθερία..."
"Άλεξ;" Είπα και τον αγκάλιασα.
"Κούκλα όπως πάντα." Είπε και άνοιξε την πόρτα. Μπήκα μέσα και μπήκε μέσα και αυτός. Έβαλε μπρος και ξεκίνησε.

Φτάσαμε στο κλαμπ και μπήκαμε μεσα. Είδα τα παιδιά και έτρεξα. Τους αγκάλιασα όλους και όταν ήρθε η σειρά του Μάνου τον φίλησα.
"Γεια σου μωρό μου"
"Γεια σου αγάπη μου"
"Από πότε εσείς;"
"Εδώ και 3,5 χρόνια" είπα και τον κοίταξα. Ξαφνικά μια κοπέλα ήρθε στο τραπέζι μας και ο Άλεξ την αγκάλιασε.
"Παιδιά η Ελένη... Ελένη τα παιδιά.."
"Γεια σας"
"Γεια" είπαμε όλοι με μια φωνή.
"Η Ελένη είναι η αρραβωνιαστικιά μου" είπε και ήπια το ποτό μου απευθείας.

(•••)

"Ρία νομίζω φτάνει " είπε ο Μάνος και πήρε το ποτήρι μου.
"Γιατί φτάνει; Σε ποιον κάνω κακό; "
"Ελευθερία έχει δίκιο"
"Εσένα ποιος σου μίλησε; Και σου έχω πει χίλιες φορές με λένε Ρία "
"Και εγώ άλλες τόσες εγώ θα σε λέω Ελευθερία"
"Άντε παράτα με" είπα και έτρεξα έξω.

Ένιωσα ένα χέρι να τραβάει το μπράτσο μου και τραβήχτηκα.
"Άσε με"
"Ελευθερία έλα εδώ"
"Όχι.... Δεν σε έχω ανάγκη πλέον Άλεξ πάρτο χαμπάρι"
"Σε έχω εγώ" είπε και με φίλησε. Τραβήχτηκα πίσω και τον κοίταξα.
"Τι κάνεις;"
"Αυτό που έπρεπε να κάνω 3,5 χρόνια πρίν" είπε και με φίλησε. Με κόλλησε στο αμάξι και άνοιξε την πόρτα με έβαλε μέσα και μπήκε και αυτός.
"Άλεξ είμαστε μεθυσμένοι" είπα και με κοίταξε.
"Πότε μας εμπόδισε αυτό" είπε και γέλασε. Έβαλε μπρος και ξεκίνησε για την αποθήκη. Φτάσαμε και κατεβήκαμε κάτω. Μπήκαμε μέσα και έκλεισα την πόρτα. Με φίλησε και με κόλλησε επάνω της. Τράβηξε τα πόδια μου και πήδηξα πάνω του. Άρχισε να προχωράει και με άφησε στον καναπέ.
"Άλεξ..."
"Έχω " είπε και το έβγαλε από την τσέπη του. Έβγαλε τη μπλούζα μου και εγώ τη δική του.
Κατέβασε τα χέρια τουσωτο παντελόνι μου και μου το έβγαλε. Έβγαλε και το δικό του και έπεσε ξανά επάνω μου.

Έβγαλε το εσώρουχα μου και εγώ έβγαλα το δικό μου. Μπήκε μέσα μου σιγά και μετά άρχισε να κουνιέται έντονα. Παγίδεψε το σώμα μου μέσα στα χέρια μου και ψυθιρισε στο αυτί μου.
"Σε αγαπάω"

Γεια σας

Ναι προχωράω γρήγορα αλλά το κάνω γιατί τα 4 χρόνια στην σχολή δεν θα είχαν ενδιαφέρον γιατί δε σκοπευα να τους κάνω να συναντηθούν ενώ μετά από τέσσερα χρόνια....

Ακόμη για όσους βαριουνται τώρα στην καραντίνα θα σας πω τι μπορείτε να κάνετε:

Εγώ είμαι λίγο εύσωμη κάτι που μισώ... Οπότε αποφάσισα και ότι αφού 1 μηνα και παραπάνω δεν έχουμε σχολείο να κάνω αυτό το glow up που λενε. Οπότε αν έχετε κάποιους στόχους που μπορείτε να κάνετε σπίτι κάντε το θα τα καταφέρετε

Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο....

Αυτά από εμένα

Αντιοοοο

Τα λεμεεε

~Its Evi που παει να συνεχίσει το γράψιμο

Απο αλλους κόσμους ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя