⤴27⤵

996 59 14
                                    

1 εβδομάδα μετά

Μπήκα στο σαλόνι και είδα τον Άλεξ να στέκεται όρθιος.
Γύρισε και με κοίταξε.
"Τι είναι αυτό;" Είπε και μου έδειξε το γράμμα
"Άλεξ άσε με να σου μιλήσω"
"Πότε ακριβώς σκοπευες να μου το πεις;"
"Θεέ μου ακριβώς η ίδια συζήτηση" είπα και κάθισα στον καναπέ.
"Τι;"
"Την τελευταία φορά που δεν με άφησες να σου εξηγήσω καταλήξαμε 5 χρόνια μετά με ένα παιδί οπότε απλά άσε με να σου μιλήσω"
"Λέγε" είπε απότομα
" Θα σου το έλεγα απλά έπρεπε πρώτα να βρω τον τρόπο. Πριν χρόνια είχε έρθει ένα γράμμα για μια ομάδα στην οποία ανήκε η μητέρα μου. Είχα γίνει δεκτή σε αυτή την ομάδα. Όταν πέρασα στην αστυνομία έβαλα στόχο να τους πιάσω. Άλεξ...."
"Γιατί να του πιάσεις;"
"Αυτό... Δεν μπορώ να το πω λυπάμαι" είπα και κατέβασα το κεφάλι.
"Και η μεταφορά;"
"Ήρθα στην πόλη για αυτούς αλλά έπεσα πάνω σου και τώρα βρήκαν ευκαιρία να με διώξουν"
"Ελευθερία....."
"Όχι Άλεξ άστο.... " Είπα και ανέβηκα πάνω αλλά με πρόλαβε και με γύρισε.
"Σε αγαπάω ηλίθια" είπε και με φίλησε. Ήταν η πρώτη φορά που όντως μου το έλεγε. Το ήξερα γιατί τον είχα ακούσει να το λέει σε άλλους αλλά σε εμένα πρωτη φορά.
" Κι εγώ σε αγαπάω.... Χαζε" είπα και γέλασα. Μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο του και με έριξε πάνω στο κρεβάτι.
"Μου έχεις λείψει" είπε και γέλασα. Ένωσα ξανά τα χείλη μας και έβγαλα την μπλούζα του. Έβγαλε την δική μου και συνεχισε με τα υπόλοιπα.

(•••)

Καθόμουν τυλιγμένη κάτω από τα σεντόνια μέσα στην αγκαλιά του μέχρι που άκουσα την μικρή να κλαίει . Πήρα την μπλούζα του στα χέρια μου και πήγα μεσα και την πήρα στην αγκαλιά μου. Η πόρτα μου άνοιξε και ο Άλεξ μπήκε μέσα.
"Είστε πανέμορφες μαζί " είπε και με αγκάλιασε από πίσω.

(•••)

"Άλεξ πρέπει να φύγω. Να παω από το τμήμα να δω τι έγινε."
"Πάνε εγώ έχω άδεια ακόμα" είπε και με φίλησε.
"Σε ευχαριστώ"είπα και βγήκα απο το σπίτι. Μπήκα στο αμάξι και ξεκίνησα για το τμήμα.

Μπήκα μέσα και έδειξα το σήμα μου. Έβγαλα το γράμμα από τη στολή και μπήκα στο γραφείο του διοικητή μου.
"Ρία;"
"Δεν γίνεται να φύγω" είπα και τον κοίταξα.
"Και ο λόγος;"
" Μόλις γέννησα και κατάφερα να τα βρω με τον άντρα μου είμαι πολύ κοντά στο να πιάσω την ΟΜΆΔΑ και εσεις με στέλνετε σε τμήμα στην Θεσσαλονίκη."
"Ρία γιατί θες τόσο να τους πιάσεις"
"Γιατί είμαι αστυνόμος κύριε. Και θεωρω καθήκον μου να τους πιάσω από τη στιγμή που ξέρω για τις πράξεις τους."
"Ωραία λοιπόν έχεις 1 μήνα να τους συλλάβεις αν το καταφέρεις μένεις αν όχι... Φεύγεις" είπε και βγήκα από το γραφείο του.

(•••)

Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα κεράκια ήταν αναμμένα και δύο ποτήρια κρασί πάνω στο τραπέζι. Είδα τον Άλεξ να βγαίνει από την κουζίνα και τον κοίταξα.

"Άλεξ τι είναι όλα αυτά;"
"Η συγγνώμη μου που φέρθηκα έτσι....."
"Αν είναι να λέμε αλήθειες.... Κάτσε πρέπει να σου μιλήσω."
"Ελευθερία τι συμβαίνει όλα καλά;"
"Ναι... Απλά θέλω να σου μιλήσω λίγο για την ΟΜΆΔΑ"
"Μπορείς να μου πεις ότι θες."
"Χρόνια πριν γεννηθω εγώ η μητέρα μου έπαιζε μποξ όπως και ο μπαμπάς μου. Η λέσχη αυτή ήταν παράνομη. Υπήρχε μια ανώτερη ΟΜΆΔΑ και όλοι από τη λέσχη προσπάθουσαν να μπουν ο μπαμπάς μου τα κατάφερε και η μητέρα μου αλλά δεν δέχτηκε όταν έμαθε τον αρχηγό. Ήταν αυτός που είχε σκοτώσει τους γονείς της. Την απήγαγε.... Την έκανε να φαίνεται νεκρή..... Την βρήκε ο μπαμπάς μου και την έβγαλε από εκεί....από τότε τους κυνηγούσε. Τοτε που με βρήκες λυποθυμη μου είχε έρθει γράμμα για την ΟΜΆΔΑ. Μπήκα με ψεύτικο όνομα και έμαθα πράγματα που δεν έπρεπε. Όταν πέρασα αστυνομία αποφάσισα ότι θα τους πιάσω και θα τους κλείσω μέσα "
"Γιατί τι έμαθες που σε έκανε να ασχοληθείτε μαζί τους;"
"Άλεξ..... Αυτός σκότωσε την μητέρα μου.... Αυτός έκοψε το φρένο από το αμάξι της... Αυτός φταίει που πέθανε... Αυτός αυτός αυτός " είπα και με έβαλε στην αγκαλιά του για να με ηρεμήσει από το κλαμα

3 εβδομάδες μετά

Μπήκα μέσα μαζί με την ομάδα μου τους έκανα νόημα να πάνε ευθεία πήρα ένα ατομο μαζί μου και κατέβηκα κάτω. Μια γυναίκα μεγάλη αρκετά καθόταν σε και καρέκλα δεμένη.
"Όλα θα πάνε καλά ηρέμησε" της έβγαλα το μαντήλι και μου μιλήσει.
"Σε ευχαριστώ.... Σε ευχαριστώ πολύ"
"Πως ονομάζεσαι ;" Είπα αλλά δεν μίλησε απλά με κοιτούσε.
"Όλα θα πάνε καλά" είπα και έκανα νόημα στον αστυνόμο να την πάρει.

Γεια σααας

Τι κάνετε;

Να και το σημερινό κεφάλαιο.
Σε λίγο θα ανέβει το δεύτερο.

Και έχουν αρχίσει να μου έρχονται ιδέες για πολλές ιστορίες. Οπότε έρχονται πολλά το καλοκαίρι .

Αυτά από εμένα ...

Τα λεμεεε

Αντιοοοο

~Its Evi

Απο αλλους κόσμους ✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن