⤴13⤵

1K 64 7
                                    

Μπήκαμε μέσα στην αποθήκη και   κόλλησε το σώμα του πάνω
"Μικρό ανόητο γατάκι" είπε και προχώρησε προς τον καναπέ  με έριξε πάνω του και έπεσε πάνω μου. Πλησίασε τα χείλη του στα δικά μου και με φίλησε πεταχτα.

(•••)

Καθόμασταν στον καναπέ ξαπλωμένοι αγκαλια. Τον είχε πάρει ο ύπνος.

Άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε.
"Καλησπέρα" είπα και τον κοίταξα.
"Χιχι γεια σου" είπα και με έβαλε να κάτσω πανω του. Σήκωσε το σώμα του και το ακούμπησε πίσω.
"Τι κάνει το κορίτσι μου"
"Καλά λέει" ξαφνικά χτύπησε το κινητό του και σοβαρεψε με φίλησε πεταχτα και σηκώθηκε.
"Πρέπει να φύγω." Είπε και βγήκε έξω.

Άλεξ POV

Μπήκα στο σπίτι μου αγριεμενος και τον πλησίασα.

"Πάλι ήπιες;"
"Εγώ; Καθόλου" είπε και γέλασε.
"Βρώμας " είπα και τον κοίταξα με απέχθεια.
"Για εσένα" είπε και πήγε να σηκώσει ξανά το χέρι του.
"Απομακρυνσου από πάνω της."
"Γιατί τι θα μου κάνεις;"
"Άσε την μαμα ήσυχη αν θες να πειράξεις κάποιον καλύτερα πείραξε εμένα άλλωστε πάντα το έκανες"
"Ήσουν το μοναδικό λάθος που έκανα στη ζωή μου" είπε με μίσος και με κοίταξε.
"Ήσουν ο χειρότερος πατέρας που έχω δει. Δεν σου αξίζει να σε φωνάζουν μπαμπά" είπα και αυτό ήταν έφυγε από την μαμα και ήρθε σε εμένα. Άρχισα να τον χτυπάω μέχρι να μπορέσω να τον ακινητοποίησω
"Χα και τι νομίζεις ότι κατάφερες."
"Αν δεν εξαφανιστεις από τις ζωές μας την επόμενη φορά θα τα βρεις ακόμα πιο άσχημα" είπα κι τον πέταξα έξω από το σπίτι.

Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και κοπανησα την πόρτα. Ένιωσα το κινητό μου να δονείται και είδα ότι ήταν από τα παιδι.
'παρτυ στης Ζωής σήμερα πάμε;'  έλεγε η Μικρή μου. Όλοι συμφώνησαν ακόμα και η Ελ.
Έστειλα ναι αν και δεν ήμουν σε αυτή την κατάσταση.

(•••)

Ρίας POV

Μπήκα στο σπίτι και κοίταξα ώστε να βρω τα παιδιά. Τα πλησίασα και αγκάλιασα τον Άλεξ αλλά δεν φάνηκε να χαίρεται. Όταν μετά από ώρα απομακρύνθηκαν ο Θέμης με την Ελ. Τον κοίταξα.
"Άλεξ όλα καλά;"
"Ναι"
"Σίγουρα; Γιατί αν δεν είναι..."
"Ναι σου είπα" είπε έντονα και έφυγε από μπροστά μου. Με πλησίασε η Ελ και έβαλε το χέρι της στον ώμο μου.
"Ήρθε ο μπαμπάς μας σήμερα. Άστον να ηρεμήσει"

4 ώρες μετά

Πλησίασα κάτι παιδιά και τα ρώτησα αν είδαν τον Άλεξ. Μου είπαν ότι τους είπε ότι πάει κάπου ψηλά και κατάλαβα ότι εννοεί την ταράτσα.

Απο αλλους κόσμους ✔️Where stories live. Discover now