⤴32⤵

965 56 10
                                    

"Τι κάνεις εδώ μικρό;" Είπε και τον κοιταξα
"Με φώναξε η Ελ"
"Άλεξ" είπα και με κοίταξε
"Ναι σωστά ... Ελευθερία ο Μαξ ο πατέρας μου Μάξ η γυναίκα μου"

1 εβδομάδα μετα

Μπήκα στο σπίτι και πλησίασα την Ελευθερία που καθόταν με την μικρή και έπαιζαν.
"Τι κάνουν τα κορίτσια μου;"
"Καλά είμαστε ναι καλά είμαστε" είπε και γαργαλούσε την μικρή. Μπήκα στο γραφείο και άκουσα την πόρτα να κλείνει.
"Έχουμε ραντεβού στον γιατρό σήμερα. Σε 1 ώρα" είπε και ήρθε από πίσω μου.
"Τέλεια!" Είπα και την φίλησα.

(•••)

Κούνησε το μηχάνημα στην κοιλιά της και μας κοίταξε έκπληκτη.
"Όλα καλά;" Είπε η Ελευθερία
"Ναι ναι "
"Σίγουρα: το βλέμμα σας είναι κάπως"
"Έχετε δίδυμα στην οικογένεια σας;" Είπε και με κοίταξε
"Ναι έχω μια δίδυμη αδερφή"
"Έτσι εξηγείται. Συγχαρητήρια περιμένετε δίδυμα" είπε και κοίταξα την Ελευθερία.
"Σας ευχαριστούμε" είπα και σκούπισε το τζελ από την κοιλιά της. Βγήκαμε από το ιατρείο και μπήκαμε στο αμάξι. Κοίταξα την Ελευθερία και φαινόταν ανήσυχη.
"Όλα καλά;"
"Αλεξ... Φοβάμαι... Το έχω ξανακάνει αλλά... Φοβάμαι. Θα γίνουν 3 Άλεξ. 3. "
"Ει ηρέμησε. Θα τα καταφέρουμε. Αρκεί να είμαστε μαζί" είπα και την φιλησα και έβαλα μπρος για το σπίτι.

(•••)

Άνοιξα και η αδερφή μου μας κοίταξε.
"Λοιπόν;"
"Δίδυμα" είπε η Ελευθερία και η Ελ την αγκάλιασε.
"Υπέροχα." Είπε και είδα την αδερφή μου μέσα στην τρελή χαρά.
"Ελ όλα καλά;"
"Ναι γιατί;"
"Γιατί είσαι πολύ χαρούμενη" είπε η Ελευθερία και την κοιτάξαμε.
"Όχι πάντα έτσι είμαι" είπε και πήγε μέσα στην μικρή. Περίεργο.
"Ει όλα θα πάνε καλά" είπα και έβαλα την κατσουφα γυναίκα μου στην αγκαλιά μου. Γυναίκα μου... Απίστευτο.
"Άλεξ.."
"Όλα θα πάνε καλά. "
"Έχουμε έναν μισθό και σε λίγο καιρό 3 παιδιά... 3 πως θα τα βγάλουμε πέρα; Πως θα μεγαλώσουν;"
"Άκουσε με... Μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα και θα μεγαλώσουν μια χαρά. Θα νοικιάσουμε το σπίτι σας στη Θεσσαλονίκη, το δικό μου στην Αλεξανδρούπολη, μπορούμε να νοικιάσουμε και την αποθήκη."
" Τι;" Είπε
"Καλά καλά όχι την αποθήκη... Αλλά εκείνα τα δύο σπίτια ναι. Αν τα νοικιάσουμε και με έναν μισθό και μετά την γέννα 2 θα τα καταφέρουμε"
"Πως θα είναι δύο δεν έχω δουλειά"
"Μπορείς να δουλέψεις σαν γραμματέας, σαν σεκιούριτι. Μπορείς να κάνει πολλά"
"Θα τα καταφέρουμε;"
"Ναι θα τα καταφέρουμε"
"Σε αγαπάω"
"Κι εγώ χαζή μου."

4 μήνες μετά

Ρίας ΡOV

Καθόμουν με την μικρή αγκαλιά και την γαργαλουσα.
"Το κορίτσι μου ναι; Το όμορφο το μικρό κοριτσάκι μου" είπα και συνέχισε να γελάει.
"Μπ-μπαμπα" είπε και την κοίταξα. Δεν το έκανε; Μίλησε; Μόλις μίλησε; Άνοιξε η πόρτα και κοίταξα τον Άλεξ που μπήκε μέσα μες στο χαμόγελο.
"Όλα καλά;"
"Άλεξ..."
"Ελευθερία όλα καλά; Με τρομάζεις. Πονάς;" Είπε και ήρθε κοντά μου γρήγορα
"Άλεξ μίλησε" είπα και με κοίταξε.
"Τι είπε;"
"Μπ-μπαμπα" είπε η μικρή και ο Άλεξ την κοίταξε.
"Εδώ είναι ο μπαμπάς Έμμα μου... Εδώ είναι " είπε και την πήρε αγκαλιά .
"Άλεξ" είπα και έβαλα το χέρι μου στην κοιλιά γιατι ένιωσα ένα χτύπημα
"Είπε μπαμπά"
"Άλεξ..." Είπα και τράβηξα το ένα του χέρι.
" Θεέ μου" είπε και με αγκάλιασέ.

(•••)

"Θέλετε να μάθετε το φύλο;"
"Όχι" είπαμε μαζι.
"Πολυ καλά συνέχισε τις βιταμίνες σου γλυκιά μου τα λέμε τον επόμενο μήνα." Είπε και βγήκαμε από το ιατρείο της

5 μήνες μετά

"Αααα" είπα και τον κοίταξα
"Ελευθερία μπορείς. Σπρώξε λίγο ακόμα γλυκιά μου" είπε η νοσοκόμα και έβαλα όλη μου τη δύναμη.
"Και είναι.... Αγοράκι" είπε και πήρα γρήγορες ανάσες.
"Δε νομίζω ότι αντέχω άλλο."
"Μπορείς" είπε η νοσοκόμα
"Δεν... Δεν αντέχω" είπα και ένιωσα δύο χείλη πάνω στα δικά μου να με φιλάνε απαλά και να απομακρύνονται
"Ελευθερία κοιταμε. Σπίτι υπάρχει ενα μικρό κορίτσι και εδώ μέσα ενα μικρό αγοράκι. Έμεινε άλλο ένα παιδί. Θα τα καταφέρεις... Για εμάς" είπε και με ξαναφίλησε.
"Εντάξει...." Είπα και πήρα μια βαθιά ανάσα και ξεκίνησα να σπρώχνω.
"Λίγο ακόμα" είπε η νοσοκόμα.
"Αααααα"
"Και... Κοριτσάκι" είπε και άφησα το σώμα μου να πέσει πίσω. Άκουσα το κλάμα της και κοίταξα μπροστά μου. Είδα τη νοσοκόμα να παίρνει αυτο με το μπλέ καρτελάκι και μου το έφερε στα χέρια μου. Είδα τον Άλεξ να με πλησιάζει με την μικρή στα χέρια του και κάθησε δίπλα μου.
"Καλωσορίσατε γλυκά μου" είπα και τα κοίταξα.
"Τα όνομα παρακαλώ για να τα βάλω στα καρτελάκια"
"Δεν γνωρίζουμε ακόμη." Είπα και τα κοιτούσα.
"Λοιπόν;" είπε ο Άλεξ και με κοίταξε.
"Αθηνά" είπα και κοίταξα την μικρή στα χέρια του Άλεξ.
"Άρης" είπε και κοίταξε τον μικρό στα δικά μου.
"Ωραία λοιπόν" είπα και τον φίλησα. Είδα την πόρτα να ανοίγει και μέσα μπήκαν όλοι.
"Καλώς τους " είπα και μας πλησίασαν.
"Από εδώ η Αθηνά και ο Άρης" είπα και τα κοίταξα.

Γεια σας

Τι κάνετε;

Να το και το σημερινό σε λίγο θα ανέβει το δεύτερο και αύριο τελειώνουμε.

Αυτά

Τα λεμεεε
Αντιοοοο

~Its Evi

Απο αλλους κόσμους ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя