⤴31⤵

976 59 11
                                    

4 μήνες μετά

Καθόμουν στον καναπέ και άκουσα το κουδούνι. Σηκώθηκα και άνοιξα περιμένοντας να δω τον Άλεξ να γυρνάει από την δουλειά του αλλά είδα την Ελ με ένα μάτι χτυπημένο και αίμα να τρέχει στα πόδια της.
"Ελ τι έπαθες;"
"Ρία κρύψε με σε παρακαλώ."
"Τι λες τι έπαθες;"
" Σε παρακαλώ" είπε και την έβαλα μέσα στον ξενώνα . Κατέβηκα στην κουζίνα και πήρα πάγο για να το βάλει στο μάτι της. Μπήκα μέσα και την κοίταξα. Έκανα να την ακουμπήσω αλλά τραβήχτηκε.
" Ελ τι έγινε;"
"Ο Άλεξ που είναι;"
"Στη δουλειά θα έρθει σε λίγο τι έγινε;" Ρώτησα για πολλοστή φορά μπας και μου απαντήσει επιτέλους.
"Δεν πρέπει να μάθει ότι είμαι εδώ μέσα"
"Ελ πες τι έγινε"
"Ήρθε ο πατέρας μου και... Και βρήκε τον Θέμη μέσα στο σπίτι και... Νευρίασε και τον χτύπησε. Τον αφήσε αναίσθητο και μετά... Μετά ήρθε πάνω μου και....και έβγαλε τα ρούχα μου και"
"Σσσ ηρέμησε όλα θα πάνε καλά" είπα και την σταματησα
"Ρία σε παρακαλώ δεν πρέπει να μάθει ο Άλεξ ότι είμαι εδώ" είπε αλλά άκουσα την φωνή του και η πόρτα άνοιξε.
"Άλεξ..." Είπα και την κοίταξε. Την πλησίασε και έκανε να την ακουμπήσει αλλά τραβήχτηκε .
"Ελ τι έπαθες;"
"Άλεξ αστήν να ηρεμήσει θα σου μιλήσω εγώ" είπα και τον έβγαλα με τα χίλια ζόρια από το δωμάτιο. Τον πήγα στο σαλόνι και τον κοίταξα.
"Τι έπαθε Ελευθερία; Τις έκανε τίποτα ο Θέμης; Γιατί αν έκανε" είπε και πήγε να βγει από την πόρτα.
"Τίποτα δεν της έκανε ηρέμησε.... Ήρθε ο πατέρας σου... Και χτύπησε τον Θέμη και μετά αυτή και την... Την βίασε" είπα και τον κοίταξα.
"Θα τον σκοτώσω θα τον πνίξω θα..." Έλεγε και προσπαθούσα να τον σταματήσω για να μην βγεί από την πόρτα.
"Αλεξ σταματά.... σταματά. Άλεξ σε παρακαλώ άκουσε με. ΆΛΕΞ..... ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΑΜΈΣΩΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΆΜΕ" είπα και το έκανε.
"Ελευθερία.."
"Ηρέμησε όλα θα πάνε καλά. Εντάξει;" Είπα και έβγαλα το κινητό μου.

"Ρία; " Είπε ο Μάνος
"Πάρε δύο περιπολικά και ψάξε για εναν άντρα γύρω στα 59 με ασπρα μαλλια. Ίσως μεθυσμενος. Είναι επικίνδυνος. Βίασε την Έλλη Σταύρου. Στείλε ένα περιπολικό στην οδό της και θα πάω και εγώ από εκεί να ψάξω το διαμέρισμα" είπα και έκλεισα το τηλέφωνο. Έβγαλα το όπλο από το συρτάρι και βγηκα από το σπίτι.

(•••)

Μπήκα μεσα με τους υπόλοιπους και τους έκανα νόημα να ψάξουν. Μπήκα μέσα στο μπάνιο αλλά δεν ήταν κανένας. Άκουσα ένα χτύπημα και πλησίασα στην κρεβατοκάμαρα. Όπλισα το όπλο και μπήκα μέσα. Ο Θέμης ήταν δεμένος και ένας κύριος ήταν μπροστά του.
"Ψηλά τα χέρια και μην κουνηθείς.... Γύρνα το σώμα σου..... Πέτα κάτω το μαχαίρι... Τώρα. Ωραία" είπα και έκανα να τον πλησιάσω αλλά πήγε να επιτεθεί στον Θέμη και πυροβόλησα.
Άκουσα το ασθενοφόρο να έρχεται και έλυσα τον Θέμη.
"Που είναι η Ελ είναι καλά; Το μωρό;"
"Πιο μωρό;"
"Πάει..." Είπε και τον κοίταξα. Δεν... Δεν μπορεί
"Όλα θα πάνε καλά.. είναι σε εμάς " είπα και έβαλα χειροπέδες στον πατέρα τους. Άφησα τους υπόλοιπους να κάνουν τα υπόλοιπα

Απο αλλους κόσμους ✔️Where stories live. Discover now