Yazarınız çıldırdı bi günde 2 bölüm mü vov bakın bunu her zaman yapmam he :)
Bu arada üsteki yakışıklı Berkin önceki bölümde tipi çok belli olmuyo diye buraya da koydum neyse cici okumalar ^^
..........................
"Vera kanka hesabin adı ne olsun. Gizemlikiz01 olsun mu?"
"Azra cidden bazen ben seninle nasıl arkadaş oldum diye kendimi sorguluyorum. Lan gizemlikiz01 ne oldu olucak fakehesap999 yap. "
Sinirle telefonu Azra' nın elinden aldım. Kullanıcı adı yerine aslıgürbuz yazdım. Şifreyi de 123546 yaptım. Profil fotoğrafı yerine de güzel bi kız fotoğrafı bulup o işi de hallettim. Biyografiye de...
"Azra kanka bi şey sorucam ama korkuyorum."
"Aşk olsun kanka sor?"
"Salak senden değil vereceğin cevaptan korkuyorum neyse korkunun ecele faydası yok fake hesabın biyografisine ne yazıyım?"
"Kanka bence 'her anı hatırlanmaya değer' yaz. Bi de Berkin Beşiktaşlıydı Beşiktaş yaz."
"Aferim len kırk yılın başı bir işe yaradın."
"Alınıyorum kanka ama."
"Oy sana kıyamam aşkım şaka yapıyorum." diyip kocaman sarıldım.
Biografiyi de hallettikten sonra kısa süreli bi takipçi kasma süreci yaptım bi tane story atıp öne çıkanlara ekledim. Çünkü hemen fotoğraf paylaşmak istemedim.
"Evvet bu fake hesabı da hallettik."
"Çok iyi kanka ne duruyosun hemen yazsana Berkin' e."
"Olmaz knk bi 1-2 hafta geçsin bi daha yeni yazdım anlar hemen bir şeyler olduğunu yoksa."
"Vera bu kadar uğraştığına inşallah değer. Yoksa o çocuğun kafasını koparırım biliyorsun değil mi ?"
"Bilmez olur muyum hiç yavrum. İnşallah değer."
~ 379 beğenme 17 yorum
@veralgün: Sahil de benim kadar yalnız...
@azracinar: saçmalamaz mısın?
@berkinsiyim: he aynen yavrum kesin orda yalızsın fotoğrafı da yerdeki kumlar çekti.
@veragün: ya Berkin dbdbbdbsbdvdv@emirmemir: Heyt yavrum be anan güneş baban ay mıydı ne bu güzellik.
............................................................................
Yeniden hepinize meraba çok uzun bi bölüm oldu dimi, okumaktan gözleriniz falan ağrıdı bcbcjcjcjxbjgh
Şaka bi yana ilk bölümler cidden kısa olucak ama sonra da bölümlerin uzunluğundan şikayet etmeyin bana. Benim orta ayarım yoktur çünkü.
Neyse eminim ki daha olayları tam anlamadınız ya da bi kaç tahmininiz var ama ben süprizleri çok severim o yüzden heryerden her şey çıkar bana güvenmeyin xhdbdbdbdh
Öptüm oy vermeyi unutmayın hatırlatıyım dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Teen FictionHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...