Yarın bir işim olduğu için yeni bölüm atamayacağım. O yüzden sizi mahrum bırakmamak için bu gün bu bölümü de atıyorum.
Çok çok ama çok tatlı okumalar :)
......................................................
Hava kararmıştı ama biz hala inatla tabu oynuyorduk. Saatler geçmişti ama hiç sıkılmamıştık.
"Beşiktaşlılara ne denir ?" dedi Kaya inatla.
"Beşiktaşlı denir" dedi Emir ' de.
"Abi mal mısın hani böyle çekiyolar ya."
"Tövbe tövbe ne çekiyorlar?"
"Süre bitti! " dedim heyecanla.
"Abi cidden malsın ya tiner çekiyorlar tiner."
"Heee. Ya ne bileyim aklıma gelmedi bir an."
"Aklını..." dedi Kaya.
Erkekler kızlara karşı oynuyorduk.Kıvılcım abla hakemdi. Sıra bizdeydi ve Azra anlatıyordu.
"Tamam başlıyorum."
"Dışarıda gördüğün en büyük mavi şey ne?"
"Gökyüzü."
"Evet gökyüzünde olur. bir şey yağar. Ne yağar?"
"Yağmur."
"Tamam yağmur yağar sonra renkli bir şey çıkar."
"Gökkuşağı." dedi Selin heyecanla.
"Kızlar 1-0 önde bu elde de beyler." dedi Kıvılcım abla.
"Bir şey diyeceğim burası çok karanlık oldu artık mum falan mı yaksak?" dedi Selin.
Artık eskisi gibi utangaç değildi Selin. Çok iyi anlaşmaya başlamıştık hatta en çok Kaya baya ilgiliydi Selin' e karşı.
"Çok doğru dedin Selin. Bence de mum ya da fener yakalım." dedi Kaya.
Azra ve Kıvılcım abla ayaklanıp mum ve fener bulmaya gittiler.
Geldiklerinde Azra' nın elinde dört tane mum vardı. Kıvılcım ablada ise iki tane fener. Mumları yakıp oturduğumuz yerin önüne daire şeklinde dizdik. Fenerlerinde birini mutfağa diğerini banyoya koyduk.
"Hadi tabuya devam edelim." dedi Selin.
"Maalesef ki devam edemeyiz çünkü şarjım %1 kaldı." dedi Kaya.
Tabuyu Kaya' nın telefonundan oynuyorduk. Çünkü başka kimsede tabu oyunu yüklü değildi. Biri de çıkıp kendi internetimden indiririm dememişti.
"Ee şimdi ne yapacağız o zaman?" dedi Berkin.
"Şişe çevirmece oynayalım o zaman." dedi Selin.
Hepimiz ikna olunca Azra yanındaki bitmiş soda şişesini ortaya koydu ve bizde o şişenin etrafında yuvarlak oluşturduk.
Berkin şişeyi eline alarak " alt kısmı cevaplar ağız kısmı da sorar" dedi ve şişeyi yere koyup hızlıca çevirdi.
Şişe durduğunda alt tarafı Emir' e ağız kısmı da Kıvılcım abla da durdu.
"Sor bakalım Kıvılcım abla." dedi Emir.
"Gayet kolay bir soruyla başlıyorum o zaman Azra' yı gerçekten seviyor musun yoksa arkadaşlıktan doğan aşk sanma meselesi mi ?"
Hepimiz oooo yaparken Emir' in cevabı hepimizi susturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Teen FictionHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...