1 hafta sonra...
Hepimiz oturmuş televizyon izliyorduk. Biraz önce haberlerde sokağa çıkma yasağının kalktığını ama gene de mümkün olduğunca dışarı çıkmamamız söylenmişti.
"Hadi o zaman hazırlanalım da eve gidelim artık." dedi Kaya.
"Akşam gidersiniz ya aceleniz mi var sanki?" dedi Ayla teyze de.
"Valla Ayla teyze seni ne kadar severim bilirsin ama bu insan dışı varlıklarla bir hafta aynı evde kalmak beni sıktı. Artık evim gidip o ponçik yatağımda yatmak istiyorum." dedi Kaya.
"Peki o zaman sizi zorlayamam."
Hepimize anlayış gösteren Ayla teyze hazırlanmamıza da yardım etti. Eşyalarımızı topladıktan sonra Kıvılcım abla, Azra ve Ayla teyze ile vedalaşıp evlerimize dağıldık.
Eve geldiğimde kendimi yatağıma attım. Bir haftadır koltukta uyumuştum ve belim tutulmuştu.
Gözlerimi kapatıp o bir hafta neler yaşadığımızı düşündüm.
Selin ve Kaya çok iyi kanka olmuşlardı. Berkin' in Selin' e karşı siniri geçmişti. Azra ve Emir her gün kendi aralarında dans yarışması yapmışlardı. Ben ve Berkin bahçede futbol oynamıştık. Tabi ki Kaya gene oyunumuzu bozmuş ve ben nasıl olduğunu anlamadan bir anda voleybol oynamıştık. Ayla teyze bahçede mangal yapmamıza izin vermişti. Kıvılcım abla yurt dışında ki sevgilisinden ayrılıp beş gün boyunca ağlamıştı ve hepimiz onu eğlendirmek ve acısını unutmasını sağlamak için ultra enerji harcamıştık. Öyle böyle bir hafta dolu dolu ve eğlenceli geçmişti.
Telefonuma gelen mesajlarla gözlerimi açtım ve telefonu elime aldım.
Bensizlik Kor-ona grubundan 3 yeni mesaj...
Kayacık: İçimizden biri olan Selin' i de artık gruba alabilir miyiz?
Emiroyevski: Al kanka
Azraşkım: Olur kanka al
Kayacık: Vera?
Vera: Tabi ki alabilirsin.
Kayacık: O zaman vatana millete hayırlı uğurlu olsun...
Kayacık, Selin kişisini ekledi...
Berkinim: hg kuzen
Berkin den gelen mesajla kaşlarımı çattım. Sevgili olmuştuk ama o hala bende Berkinim diye kayıtlıydı. Acaba onu ne diye kaydetseydim? Uzun düşünceler sonucu aklıma yaratıcı bir fikir gelmedi o yüzden Berkin' e yazmaya karar verdim.
Vera: Sevgilim beni ne diye kaydettin?
Berkinim: Hala Verakuşum diye kayıtlı
Berkinim: Değiştiriyim mi?
Vera: Veraşkım yap :)
Berkinim: Hemen sultanım.
Vera: Ama ben ne yapsam bilemedim.
Berkinim: Berkinim kalsın ben seviyorum onu.
Vera: Emin misin aşk?
Berkinim: Eminim güzelim.
Vera: Tamam o zaman.
Berkinim: Gruba gel.
Berkin' le konuşmamdan çıkıp grup konuşmasına girdim.
Bensizlik Kor-ona grubundan 4 yeni mesaj...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Teen FictionHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...