1.4

327 20 9
                                    


Şu sıralar bağımlısı olduğum bu şarkıyı da buraya bıraktım. Belkin bölümü bu müthiş ötesi şarkıyla dinlemek istersiniz :)

Taptatlı okumalar bebişlerim <3

..............................................................................

Kapının çalmasıyla gözlerimi açtım. Saat kaçı en ufak bir fikrim yoktu. Dışarı çıkma yasağı olmasına rağmen nasıl kapı zili çalıyordu onu da bilmiyordum.

Zil inatla çalmaya devam ederken kimsenin kapıyı açmayacağını anladım ve yattığım yerden kalkıp kapıya doğru uyku sersemi yürüdüm.

Kapıyı açtığımda karşımda ki suratı görmemle gözlerimin büyümesi bir oldu.

"Kıvılcım abla!!!"

"Selam bebeyim, duydum ki birileri beni çok özlemiş bende hemen geleyim dedim."

"Yaaa çok mutlu oldum."

"Sarılmayı çok isterdim ama malum korona"

"Sen geldin ya sarılmasak da olur."

Kocaman gülümseyerek içeri girdi.

"Ben hemen ellerimi yıkayayım." dedi ve lavaboya gitti.

Bu şahane haberi vermek için Azra' nın odasına koştum. Kapıyı büyük bir gürültüyle çaldım ve yaklaşık otuz saniye kadar bekledim. Çünkü Emir de oradaydı ve ben hayatımı karartacak görüntüler görmek istemiyordum.

"Azra Kıvılcım abla geldi çabuk kalk!" diye bağırdım kapıyı açmadan.

"Vera kafan mı güzel ne Kıvılcım ablası ya." diye bağırdı ama sözleri bitmeden kapıyı açtı.

"Lan Kıvılcım abla geldi salak. Şu an aşşağıda."

Azra uyku sersemi olayları daha anlayamıyordu belli ki.

Koluma girip aşağıya salona çekiştirdi beni.

"Hani ben göremiyorum ablamı falan."

"Ya geldi diyorum sana."

"Rüyadan uyanınca haber ver." dedi ve kolumdan çıkıp arkasını döndü ama arkasını dönmesiye dona kaldı.

"Abla!"

"Güzelim."

"Ya inanamıyorum. Haber de vermedin tam bir sürpriz oldu."

"Sürpriz yapmak için haber vermedim zaten. Aslında benim de geleceğim kesin değildi."

"Nasıl yani?"

"Türkiye' ye gelmeyecektim ama dün annem aradı. Benim için çok endişelendiğini söyledi ve beni görmek istedi. Dayanamadım atladım Türkiye' ye gelen ilk uçağa şimdi de buradayım."

"Ya çok güzel ama annem İzmir de teyzemin yanında."

"Biliyorum yarın gelecek ama."

"Sokağa çıkma yasağı var siz nasıl geldiniz ki?" diye sordum.

"Yurt dışından gelenlere evlerine gidebilme izni var."

"Ee Ayla teyze?"

"Onu da Aslı teyzemin kocası bırakacak. Polis ya ondan."

Salonda bir kıpraşma olunca arkamı döndüm ve Berkin' le Selin' in şaşkın bakışlarla bize baktığını gördüm.

"Kıvılcım abla?" dedi Berkin.

Kanka? /Yarı texHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin