"Hadi oğlum hadi 1 sayı hadi son 9,8,7.." biz geriye doğru sayarken izleyenler çıldırmış durumdaydı. Azra ile çılgınlar gibi tezarat yapiyoduk. Maksat bizim salaklara gaz vermekti.
Son 1 saniye kala top Kaya' nın elindeydi. Hepimiz nefesimizi tutmuş topun potaya girmesini ağır çekimde görüyorduk.
Maçın bittiğini belirten düdük sesi ile hepimiz ayağa fırlamış bağırıyorduk. Maçı kazanmıştık, maçı bizim salaklar kazanmıştı. Biz mutlulukla sahaya girdiğimizde koşarak Berkin yanıma geldi ve sarılıp havaya kaldırdı. Ben neye uğradığımı şaşırdım tabi. Beni yere indirdiğinde gözüm Azra'lara takıldı. Bakın Azra'lar diyorum çünkü Emir ile sarmaş dolaşlardı. Ortada kalan Kaya ise bize ters bakışlar atıyordu. Kıyamayıp gidip Kaya' ya sarıldım. Azra' ya kaş göz yaptım o da sarılsın diye. Koşarak o da geldi sonra bi baktım 5''li sarılma yapıyoruz."Aferim benim oğullarıma ya Bi sonraki maçı da kazanın da finale çıkalım." Dedim heycanlı heycanlı.
"Valla şu sıralar tek istediğim şey o." Dedi Kaya.
"Ben acıktım yemek yemeye gidelim." Diye bi fikir attı ortaya Emir.
"Evet ya bende biri söylesin diye bekliyordum." Dedi Azra heycanla.
"Niye mal mısın sen söyleyemiyo musun?" Dedi Berkin.
"Of hayır ya söylerim de bu sıralar çok yiyorum diye laf ediyosunuz gene ilk ben söylersem laf edersiniz diye söylemedim." Dedi Azra
"Hoşt ulan sana yemek yemekle ilgili laf edicek biri daha anasının karnından doğmadı." Diye yükseldim bende.Oturacağımız resterontın önüne geldiğimizde telefonum çalmaya başladı.
Özel numara arıyordu.
Merakla telefonu açtım.
"Alo?"
"Merhaba güzellik bu gün mavi sana çok yakışmıştı." Dedi bi erkek sesi.
"Kimsin?"
"Sana çok yakın ama bi o kadar da uzak biri."
Bende bizim çocuklar benimle dalga geçiyolar sanıp onlara baktım ama hiçbirinin elinde telefon yoktu.
"Kim olduğunu hemen söyle yoksa bu kadar kibar olamam."
"Yakında öğreneceksin zaten şimdilik bu kadar yakında görüşmek üzere." Dedi ve telefonu kapattı.Koşarak bizimkilerin yanına gittim.
"Çocuklar beni daha demin biri aradı. Mavi bu gün sana çok yakışmış falan dedi. Kimsin dedim sana çok yakın ama bi o kadar uzak biri dedi. Üsteledim kim olduğunu söyle dedim yakında öğrenirsin dedi sonra da telefonu kapattı. Çok endişelendim ya kim olabilir ki?""Hangi pezevenk lan o bi öğrenirsem var ya anasını bellerim." Sinirle kükredi Berkin.
"Sakin ol oğlum ya sende her şeye atar yapıyorsun belliki birinin canı sıkılmış uğraş arıyor kendine. " dedi Berkin' in aksine çok sakin olan Emir.
"Bi daha ararsa direk beni arıyorsun tamam mı?" Dedi Berkin.
"Tamam. Neyse şimdi keyfimizi kaçırmayalım eee ne yiyoruz?"dedim.
Akşam eve gidince direk kendimi yatağa attım. Bu gün hem fiziksel olarak hem de ruhsal olarak çok yorulmuştum. Acaba beni arayan kimdi? Benden ne istiyordu? Bu gün ne giydiğini biliyorsa demek ki bizim okuldandı ama kimdi? Düşüncelerimi telefon müziğim böldü. Arayan gene özel numaraydı.
"Gene ne var ya!" Diyerek açtım telefonu."Sinirlisin bakıyorum da"
"Evet sana sinirliyim ve bana kim olduğunu söylemediğin sürece hep sinirli kalacağım"
"Bak seni sinirlendirmek istemiyorum ama..."
O konuşurken bende hemen Berkin' i arayıp konferans görüşmesine aldım.
"Bi süre daha kim olduğumu öğrenemiceksin."
"Senin ben varya gelmesini geçmişini sikerim Orospu çocuğu sen kimsin de Vera' yı arayıp böyle konuşuyosun!" Dedi Berkin.
Özel numara hemen telefonu kapattı. Hatta sadece Berkin ve ben kaldık.
"Bak hemen nasıl kapattı pezevenk onu ben var ya..."
"Berkin tamam sakin ol! Küfredip de durma."
"Özür dilerim güzelim ya gözüm döndü yeminle çok sinirlendim."
"Biliyorum ama böyle yapma ayrıca galiba benden hoşlanıyo bu çocuk"
"Lan onu var ya bi kaşık suda boğarım."
"Neden benden hoşlandığı için mi?"
"Evet!"
"Berkin benden biri hoşlanabilir bu gayet doğal bir şey."
"Benim olanı paylaşmayı sevmiyorum biliyosun."
"Eyvah yandık o zaman ben evde kaldım."
"Yok öyle bi şey en kötü ben alırım seni."
"Sağol ya."
"Neyse ben banyoya giricem şimdi kapatıyorum."
"Tamam görüşürüz."
"Kendine iyi bak bebeyim by."
"Berkin' inin son dedikleri kalbimi fazlasıyla hızlandırdı. Bende yanlış düşüncelerimden uzaklaşmak için instagrama girdim. Kaya fotoğraf paylaşmıştı. Çok yakışıklıydı yav, aslında baktım da arkadaşlarımın hepsi yakışıklı.
~772 beğenme 36 yorum
@kayayay: Güneşi gülüşüme nasıl sığdırdım diycem ama gülmemişim aq
@emirmemir: 10 numara 5 yıldız fotoğraf be $
@veralgün: of babamda mı fotoğrafçıyı be maşallah ne güzel çekmişim.
@berkinsiyim: aferim benim prensesime ♡
@azracinar: egonu neyle besliyosun vera söylese bende ondan alıyım.
@kayayay: bi kerede boş yapmayın be...........................................................................................
Evettt yeniden merhaba bu bölümü yazarken Berkin ve Vera bölümlerinde çok uvu oldum. Sahiplenen erkek mi bayılırım hldshlslhlg
Neyse canolar inşallah beğeniyorsunuzdur. Biliyorum yazışma sahneleri çok az ama çok yakında mesajlaşma bölümleri gelicek.
Sizce Vera' yı arayan koca yürekli kim?
Berkin o çocuğu bulmak için uğraşır mı?Cevapları yorumlarda konuşalım. Beğenmeyi unutmayın sizi seviyorum öptüüüüüüm ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Teen FictionHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...