Hadi bakiyim yazarınız çıldırdı ve bi günde 2 bölüm yayınladı.
Hadi gene iyisiniz he jdhfhdfjshf:)
...............................................................
Ben şu an ne yapacağımı bilmediğim zaman diliminin tam ortasındaydım. Kaya'nın beni sevmesi çoğu şeyi değiştirdi. Onu reddetmek istemiyordum ama kabul de edemezdim çünkü Berkin' i seviyorum. Kalbini kırmadan ve hala eski arkadaşlığımızı da koruyarak nasıl reddedebilirim onu düşünüyorum. Sanırım bizim tayfa Aşk-ı Memnu dizisini fazla izlemiş. Herkes herkesi seviyor. Bu nasıl bi durum böyle ya? Düşündükçe çıldıracak gibi oluyorum.
"Ne yapacağız ya, valla çıldıracağım." Dedi Azra.
"Cidden bende çıldıracağım, tam her şey tamam diyorum gene bir yerden patlak veriyor."
"Kaya ya bu Kaya, hala aklım almıyor nasıl seni seviyor?"
"Abi bu çocuk çapkın değil miydi daha iki gün öncesine kadar bana kız bul diyen Kaya değil miydi? Ne oldu da bi anda bana aşık oldu?" Dedim isyankar bi tavırla.
"Doğru diyorsun be kankam bu terslikte bir iş var."
"O, bu işte bir terslik var değil miydi lan?"
"Yok kanka bizim durumumuza göre bu terslikte bir iş var oluyor."
"Ay bunlara kafa yoracağına Kaya' yı nasıl reddeceğim onu düşün."
"Kanka bence sana söylemez seni sevdiğini, hiç ama hiç sanmıyorum."
"Bence de beni sevmiyor ama her ihtimale bir karşı B planı yapmam lazım."Biz Azra ile ne yapacağımızı düşünürken kapı zili çaldı. Azra' ya baktım ama hanımefendi hiç oralı olmuyordu. İş başa düştü diyip kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı gülerek açmıştım ama karşımdaki kişiyi görünce gülüşüm soldu.
"Kaya!"
"Selam güzelim."
"Selam. Senin ne işin var burada?" Dedim tedirginlikle.
"Ne yani gelemez miydim?"
"Gelirsin tabi gelirsin. İçeri geçsene Azra da burda."İçeri girdiğinde elimle mutfağı gösterdim oraya geçmesi için. Mutfağa geçtiğimizde Azra' nın gözleri büyüdü.
"Aaaaa! Kaya sen niye geldin?" Dedi Azra şok içinde.
"Ne ya gelemez miyim? Vera' da aynı tepkiyi verdi."
"Ay yok gelirsin de biz seni beklemiyorduk ondan." Dedim olayları toplamaya çalışarak."Berkin aradı beni Vera evden çıkmıyor biz ona gidiyoruz dedi ben de yakınlardaydım biraz erken geldim."
"He yok kanka gelirsin de haber vermeden geldin ondan şaşırdık." Dedim kanka sözcüğünü bastırarak.
"Bilmiyorum kanka ben sizin haberiniz var sandım, ondan şaşırdım ben de." Dedi Kaya.
O sırada kapı zili çaldı. Koşarak kapıya gittiğimde Berkin ve Emir gelmişti. Kısa bi selamlamadan sonra salonda tam kadro oturmuş, kendi aramızda boş sohbetlere dalmıştık.
"Emir mutfağa gelsene iki dakika." dedim.
Emir lafımı ikiletmeden yerinden kalktı ve mutfağa ilerledi.
"Kanka Kaya işi ne oldu? Öğrendin mi bak kafayı yiyeceğim ya!"Dedim endişeyle
"Heh, kanka bende sana onu diyecektim ya. Kaya onu şakasına söylemiş bizi kandırmak amaçlı. Ama seni beğendiği doğru. Zaten bunu sanada söylüyor çok güzel karısın falan diye."
"Oh be rahatladım, bak eminsin değil mi?"
"Eminim kanka zaten ben de inanmamıştım Kaya' nın seni sevdiğine. Çorap değiştir gibi kız değiştiren biri seni sevemezdi."
"Oh oh iyi tamam kanka bizimkiler anlamadan içeri gidelim."
Emir kafasını sallayarak bana onay verdiğinde hızlı adımlarla salona gittik. Allah'tan o kadar koyu sohbet ediyorlardı ki bizim gelişimizi fark etmediler.
Emir hemen biricik aşkı Azra' nın yanına oturdu. Kaya bahçeye sigara içmeye çıkmıştı. Bende Berkin' in yanına oturdum.
Berkin ile kısa bi bakışmadan sonra gülerek Emir ve Azra çiftine dönmüştük. Gülüşerek bir şeyler konuşuyorlardı.Berkin bana döndü. Ben de ona bakınca konuşmaya başladı.
"Dün bana bi fake hesap yazdı." Dediğinde gözlerimi kocaman açıp ona döndüm. Sıçtık. Anladı mı lan yoksa? "İşte biraz yavşadı falan. Kim olduğunu biraz tahmin edebiliyorum o yüzden biraz kaba davrandım ama bir kızın kalbini kırdığım için üzgünüm sence o hesaba yazmalı mıyım ama umut vermek de istemiyorum."
"Sadece kalbini kırdığın için özür dile. Konuyu uzatmaz isen bence bi sıkıntı olmaz. Ayrıca kimmiş tahmin ettiğin o kız?" Dedim tedirginlikle.
"Selin."
-1890 beğeni 467 yorum
@emirmemir: Çıvdırmacalara dewamkeee @veralgün
@veralgün: Efsane fotolarda bu gün
@kayayay: OYY BENİM MİNİK BEBİŞLERİM :)
@azracinar: İki aşkım aynı fotoda mucuks :)
@berkinsiyim: Asla kıskanmadım aslaaaa
@stalkhesabı: Meaşallah jdfudhfshdfn
@biliravarmı: patatesin olam ye beni hdfsdkhufbskdfh
....................................................................................................................
Evettttt bir bölüm daha bitti. Acep yeni bölümde neler olacak?
Kaya' nın Vera' yı sevmediğine sevinenler?
Üzülenler?Peki Selin kim aq diyenler?
Neyse gene iyi boş yaptım yeni bölüme kadar kendinize iyi bakın.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın bayyyyy ")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Teen FictionHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...