1.6

315 19 14
                                    

@hilmiyıldırım: He şöyle ya esas Vera şimdi geldi.

@hilmiyıldırım: Ee napıyorsun?

@veralgün: Elektrikler gitti karanlıkta oturuyorum.

@hilmiyıldırım: Tüh

@hilmiyıldırım: Sokağa çıkma yasağı olmasaydı yanına gelirdim.

@hilmiyıldırım: Korkarsın da sen şimdi karanlıktan

@veralgün: Tüh şansına küs

@hilmiyıldırım: Antrenman da yapamıyoruz :(

@veralgün: Evet  maalesef.

@hilmiyıldırım: Görüntülü konuşalım mı ya?

@veralgün: Maalesef.

@veralgün: İnternetim az onuda bunun için kullanamam

@hilmiyıldırım: Zor kızı oynamayı seçiyorsun yani.

@hilmiyıldırım: Bana fark etmez

@veralgün: Hilmi

@veralgün: Amacın ne ?

@hilmiyıldırım: Neyin ne amacı ?

@veralgün: Bak

@veralgün: Ben seninle sadece Sertaç hocanın yokluğunda bizi çalıştıracağın için konuşuyorum.

@veralgün: Eğer yanlış anladıysan baştan söyleyeyim.

@hilmiyıldırım: Ne yani

@hilmiyıldırım: Havalı olma çabaların, sert kız olman falan

@hilmiyıldırım: İlgi çekmeye çalışman da mı öylesineydi.

@veralgün: Sen baya yanlış anlamışsın.

@veralgün: Hiç öyle havalara girmiyorum o benim doğal yapım bir kere bu bir

@veralgün: Seni tanımıyordum, sen beni özel numaradan aradın hatırlatırım bu da iki.

@hilmiyıldırım: Doğru

@hilmiyıldırım: Babam provalara çağırıyordu ama ben gelmek istemiyordum. Bir kere zorla getirmişti ve o gün seni görmüştüm. Baya beğenmiştim. Uzun uğraşlar soncu telefon numaranı da bulmuştum. Bana naz yapacağını düşünmüştüm ama sen aksine soğuk yaptın.

@hilmiyıldırım: En başından beri atladığım şey şimdi kafama dank etti. 

@hilmiyıldırım: Berkin' e bakışların, onun sana bakışları. Önce sıradan bir arkadaşlık gibi gördüm ama sonra onun seni uzaktan uzağa da olsa koruma çabaları, arkadaş ortamında bile sana kötü şeyler söylenmesine izin vermemesi, senin Berkin' e diğer erkeklerden farklı davranman hepsi şimdi gözümün önünden film şeridi gibi geçti.

@hilmiyıldırım: Hatta şu an telefonun Berkin'in elinde olduğunu, bu mesajları onun okuyup yazdığını bile söyleyebilirim.

@hilmiyıldırım: İnkar etmeye kalkma Vera! Ya da Berkin mi demeliydim.

@hilmiyıldırım: Seni uzun zamandır izliyorum. En kötü düşmanına bile bana davrandığın gibi davranmayacağını ikimizde biliyoruz.

Kanka? /Yarı texHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin