Buraya VerBer çiftini bırakıyorum (0:32) birazcıkta Emir ve Azra çifti de var :)
....................................................................
Hilmi olayını gruptaki herkese söylemiştim.En çok Azra' dan linç yemiştim ama onu da ikna edip sakinleştirmiştim.
Prova sonrası direk eve geçmiş ve kendimi televizyona vermiştim. O kadar kaptırmıştı ki saatin farkına bile varmamıştım. Telefonu elime aldığımda ilk işim saate bakmak oldu. 01.28 yazısını görünce şaşkınlıkla gözlerimi büyüttüm. Cidden ne ara o kadar zaman geçmişti ?
Ardından gelen bildirimlere baktım.
Azraşkım 3 cevapsız çağrı... (23.40)
Bi gram aklın yok aq grubundan 21 mesaj... (01.20)
Berkinim kişisinden 5 yeni mesaj... (01.25)
İlk işim Berkin' in mesajlarına bakmak oldu.
Berkinim: Vera iyi misin? (20.18)
Berkinim: Azra aramış açmamıssın.(21.16)
Berkinim: Cidden artık merak ediyorum. (23.59)
Berkinim: Yok ben meraktan çıldırıcam sana geliyorum. (01.25)
Hızla cevap yazdım.
Vera: Berkin
Vera: İyiyim gerçekten.
Vera: Sadece telefonum sessizdeydi ve televizyon izlemeye dalmışım. (01.29)
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Berkinim: Oh çok şükür bende bir şey oldu sandım. (01.30)
Vera: Yok yok gerçekten iyiyim gelmene gerek yok yat uyu sen bende yatıyorum şimdi.
Berkinim: Hilmi hakkında konuşmak ister misin?
Vera: Cidden şu an Hilmi' yi düşünmek istemiyorum. Sadece uyuyacağım.
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Berkinim: Peki
Berkinim: İyi geceler.
Vera: *iyi geceler* stickerı gönderip telefonu bir kenara bıraktım. Gruptan gelen mesajları yarın okurum diyerek yatakta sağa döndüm ve uykunun beni kendisinine çekmesine izin verdim.
Bi gram aklın yok aq grubundan 21 mesaj:
DÜN AKŞAM
Berkinim: Herkes evde gitti değil mi?
Azraşkım: Kaya ve ben evdeyiz. Emir aşkım sen ?
Emiroyevski: Bende evdeyim pamuk şekerim.
Berkinim: Kaya niye sizde lan?@azraşkım
Azraşkım: Annem yaprak sarma sardı. Yanlışlıkla bunu Kaya' nın yanında söyledim. Tutturdu size gelicem yaprak sarması yiyicem diye. Kıyamadım gel dedim. Ondan yani kanki.
Berkinim: He tamam kanki (20.08)
Azraşkım: Vera bebeyim iyi misin? (21.19)
Kayacık: Vera lan merak ettik seni ya
Kayacık: Bak gene aklıma o olay geldi sinirlendim aq
Emiroyevski: Vera yazsana kızım! (22.07)
Azraşkım: Çok üstüne gitmeyelim olur mu ? Hilmi olayı onda şok etkisi yarattı.
Kayacık: Onu bi daha gördüğüm anda ikicem.
Emiroyevski: Wow sakin ol şampiyon önce ben sonra sen
Kayacık: Siktir lan ordan ben sende önce ikerim :) (23.39)
Azraşkım: Arıyorum açmıyor acaba evine mi gitsem yaaa (23.40)
Berkinim: Dur belki uyuya kalmıştır hemen telaş yapma.
Azraşkım: Doğru.
Kayacık: Bi haber var mı? (01.18)
Azraşkım: Yok uyuyor herhalde.
Azraşkım: Onu var ya ...
Azraşkım: Bi uyansın dünya kaç bucakmış göstericem ona
Kayacık: Sakin ol reis. (01.20)
Mesajları okurken ister istemez sırıtmıştım. Cidden bana ne kadar değer verdiklerini bu gün bir kez daha anlamış oldum. Sanırım bu hayattaki en iyi arkadaşlara sahiptim. Annem ve babaım yokluğunu bana unutturan tek insanlardı.
Annemi kanserden kaybetmiştim. Babam ise annemin yokluğuna dayanamayıp beni de dahil olmak üzere her şeyi geride bırakıp Norveç' e taşınmıştı. O günden beri ondan haber alamıyordum. Öldü mü ? Evli mi? Çocuğu oldu mu? Hiçbir bilgiye sahip değilim. Hiçbir akrabamız da akrabalığını yapıp bana bakmadı. Allah' tan ev kendimizindi de kalacak bir yerim vardı. Zor günler geçirmiştim tabi ki ama lisede bu dört şebekle tanışana kadar. Onlar sayesinde öğrenmiştim sevilmek neymiş sevmek neymiş.
Instagramdan gelen bildirimle düşüncelerimden sıyrılıp kaşlarımı çattım.
@hilmiyıldırım: Beni hatırladın mı güzellik?
-489 beğenme
@berkinsiyim: Biraz aç bi insan olabilirim ne var yani ?
@kayayay: O her zamaman ki halin kardeşim.
@veralgün: Şebeğim ^^
Yorumlar sınırlandırılmıştır...
.............................................................................................................................
YEHUUUU bu bölümde böyle bitti işte.
Eee anlatın bakalım kitap nasıl hoşunuza kaçıyo mu?
Hilmi' nin amacı ne aq diyenler burda mı ?
Neyse fazla uzatmadan oy vermeyi unutmayın ve kendinize çok çok cici bakın öpüldünüz bayyyyy :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Teen FictionHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...