Uzun bir veda konuşması yapmak istiyorum ama hepiniz şu an benim konuşmamı değil hikayeyi merak ettiğiniz için veda konuşmasını sona saklayacağım.
Ve unutmadan müziği ben açım dediğimde açın :)
Ee hayde o zaman bölüme <3
.............................
Bensizlik Kor-ona grubundan 2 yeni mesaj:
Bigsister gruptan ayrıldı...
Azraşkım: AY YARIN MEZUNİYET VAR ÇOK HEYECANLIYIM
Emiroyevski: Bende çok mutluyum sonunda okuldan kurtuluyoruz
Kayacık: Bir şey dicem lan
Kayacık: Benim partnerim yok :(
Berkinim: Selin senin için gelicek kanka sen rahat ol :)
Kayacık: Oh be rahatladım valla bir an eşsiz kalıcam diye çok korktum
Selin: Korkma ben yanında olucağım :)
Vera: Azra elbise aldın mı?
Azraşkım: Yok almadım ya bende sana sorucakım
Azraşkım: Elbise almaya mı gitsek?
Vera: Soru mu bu
Vera: Hadi hazırlan hemen alışverişe çıkmamız lazım
Azraşkım: Tamam hazırlanıp size geliyim oradan gideriz
Vera: Tamam <3
Azra gelene kadar bende ne yapsam diye düşünüp en iyi fikir olarak televizyon izlemeye karar verdim. Kendime uygun bir program bulup onu izlemeye başladım.
Kapının çalmasıyla Azra'nın geldiğini anlayıp televizyonu kapatıp koşarak kapıyı açtım.
"Hoş geldin kuzum." diyip kapının önünden çekildim. O da vakit kaybetmeden içeri girip ayakkabılarını çıkardı.
"Daha hazırlanmadın mı sen?"
"Senin gelmeni bekledim." dedim.
"Hadi o zaman koş hazırlan daha çok işimiz var."
Kafamı sallayıp hızlı adımlarla odama gittim. Tabi ki Azra da arkamdan geldi.
Dolabımı açıp yarım kollu beyaz tişörtümü aldım. Altına da çok sevdiğim asker yeşili kargo pantolonumu aldım. Vakit kaybetmeden giyindikten sonra bir miktar para alıp cüzdanıma koydum.
"Her şey tamamsa çıkalım." dedi Azra
Kafamı onaylar anlamda sallayıp kapıya doğru yürüdüm. Ayakkabılarımızı giydikten sonra evden çıktık.
Beş dakika yürümenin ardından minibüs caddesine gelmiştik. Önümüzden geçen ilk minibüsü durdurup bindikten sonra paramızı verip boş olan koltuklara oturduk.
Yaklaşık on dakika sonra meydana vardığımızda minibüsten inip kalabalığın içine karıştık.
Gözümüze ilk çarpan abiye mağazasının içine girdik.
"Buyrun hoş geldiniz" dedi mağazada alışan genç kadın.
Gülümseyip kafamızı sallayarak selam verdik bizde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Teen FictionHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...