0.8

421 24 28
                                    

Medyadaki foto Emir' in Instagram storysi :)

Çok minnoş okumalar...

....................................................................................

Arabadan inip Berkin' in evine koşarak ilerledim. Kapıya vardığımda nefesimi düzene sokup zili çaldım. Kapının açılmasıyla gülümsedim fakat karşımda duran kişinin Berkin olmadığını fark ettiğimde gülüşüm soldu.

"Kim geldi Selin?" diye bağırdı Berkin içerden.

Gülerek "Vera!" dedi Selin' de.

O an Selin in üstüne atlamak için zor tutmuştum kendimi. Demek Berkin' in şüphelendiği fake hesap Selin senmişsin...

"İçeri gelsene." dedi Selin gülerek.

Sahte gülümsememle "Geleyim tabi." dedim.

İçeri direk olarak mutfağa Berkin' e hesap sormak için gittim. Tam kim bu kız diyecektim ki Selin' in de mutfağa geldiğini gördüm ve sustum.

"Hoşgeldin kuşum." dedi Berkin.

"Hoşbuldum, hoşbuldum" dedim soğuk bir tavırla.

"Elmalı tart yapıyorum da içini ve hamurunu hazırladım. Ben köfteleri şekillendirirken sende tartları yapsan olur mu minnoşum?" dedi ve öpücük attı.

Orda Selin olmasa bu yaptığı harekete yumuşayabilirdim ama Selin' i gördükçe cinlerim tepeme çıkıyordu!

"Tabi canım yaparım."

Biz mutfakta yemek yaparken Selin' de masayı kuruyordu. Saatin ne ara 2 olduğunu anlamamıştım.

"Saat 2 olmuş gelir şimdi bizim salaklar." dedi Berkin de.

Demesiyle zilin çalması bir oldu.

"Ben bakarım" diyen Selin adeta uçar gibi kapıya koştu.

"Berkin sizin sınıftaki Selin bu kız mı?" dedim sessizce.

Tam cevap vereceği sırada Kaya' nın "Ooooo kankişlerim nabersiniz ya!" diyerek mutfağa girdiği için sustu Berkin de.

"İyi kardeşim de, yalnız hiçbir yere elini sürmeden doğru banyoya hadi." dedi Berkin.

Kaya suratını ekşiterek banyoya koştu. Cidden bu çocuğa bu kadar enerji nereden geliyordu merak ediyordum.

"Berkin herkes aç olduğunu söyledi yemekleri koysak mı?" dedi mutfağa giriş yapan Selin.

Berkin yavaşça kafasını salladı ve dolaptan tabakları çıkarmaya başladı.

Yemeklerimizi yerken herkes çok aç olduğu için kimse konuşmuyordu ve bu durum beni oldukça rahatsız etmeye başlamıştı. Bu yüzden Azra' ya uzun bakışlar sonucu onu da rahatsız etmiş ve konuşmasına sebep olmuştum.

"Vera yarın amigo kızlar antrenmanı var. Geleceksin değil mi?"

"Tabi ki geleceğim." dedim.

"Aynen lan bizimde basket antrenmanı var. İki gündür gitmiyoruz yarın da gitmezsek Sertaç Hoca anamızdan girecek bacımızdan çıkacak." dedi Emir de.

"Benim niye hiç haberim olmuyor lan?" dedi isyankar bir tavırla Kaya.

"Kanka tüm whatsApp gruplarından çıktın bir zahmet haberin olmasın." dedi Berkin.

"Aaa öyle mi yapmışım, doğrudur."

Hepimiz salak bu çocuk cidden bakışları atıyorduk ki Selin ayaklanıp "Kim tatlı ister?" diye sordu.

Kanka? /Yarı texHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin