Yine size kıyamadım çerezlik bir bölüm attım ^^
Medyadaki şarkıyı ben açın dediğimde açın lütfen :)
Çok minnoş okumalar <3
.........................................................................
Hepimiz olayın şokundan daha kurtulamamıştık. Azra olayı hemen kabullenmiş ve yatakları hazırlamaya başlamıştı bile.
"Kanka bence hiç boşuna yatakları hazırlama hiçbirimiz bu gece uyumayız."dedi Kaya
Aslında doğru da söylüyordu. Her zaman tam kadro aynı evde kalmıyorduk. Çok nadiren kalıyorduk ve bu zamanlarda da hiç uyumuyorduk.
"Olsun kanka belki uyumak isteyen olur." diyerek dolaptan battaniye çıkardı Azra.
Saat 3' e geliyordu ama daha hiçbirimiz uyumamıştık. Azra' nın zoruyla yataklara yatmıştık ama sohbet ediyorduk.
"Valla neredeyse şu virüsün geldiğine sevineceğim, baksanıza çok uzun zaman sonra gene beraber kalıyoruz." dedi Azra.
Salondaki koltuklar aynı zamanda çift kişilik koltuklara dönüşüyordu. Ben Berkin' le aynı koltukta yatarken Azra ve Emir Azra' nın odasında yatacaklardı. Kaya ve Selinde tekli koltuklarda yatıyorlardı. Ayla teyze' nin çok katı kuralları olduğu için Ayla teyzenin odasında yatmıyorduk.
Kıvılcım abla ise yurt dışındaydı ama kimse onun yatağında yatmak istememişti. Kıvılcım abla Azra' nın ablasıydı. Cidden onu çok seviyorduk ama iki senedir dil eğitimi için yut dışındaydı.
Azra' ile çok benziyorlardı ve ben bazen onları birbirlerine karıştırıyordum. Bana çok kızıyorlardı, o yüzden her ne kadar Kıvılcım ablayı özlesem de burada olmadığı için mutluydum.
Zaman gittikçe ilerlemiş Azra ile Emir odasına çıkmıştı. Kaya ve Selin de uyumuştu. Berkin' den de uzun zamandır ses soluk çıkmıyordu. Onun da uyuduğunu düşündüğüm için sıkıntıyla nefesimi üfledim.
"Sen de mi uyuyamadın?" dedi Berkin.
"Evet uykum var ama uyuyamıyorum."
"Rahat mısın peki biraz daha kayabilirim."
"Yok yok rahatım."
"Şarkı söylememi ister misin?"
Berkin ne zaman slow bir şarkı söylese hemen mayışır ve uykuya dalardım.
"Evetttt!" dedim sevinçle.
Şarkıyı açabilirsiniz :)
"I'm in my bed
And you're not here
And there's no one to blame but the drink in my wandering hands
Forget what I said
It's not what I meant
And I can't take it back, I can't unpack the baggage you left "
Yavaşça gözlerim kapanırken kendimi tamamen Berkin' in söylediği şarkıya vermiştim.
"What am I now? What am I now?
What if I'm someone I don't want around?
I'm falling again, I'm falling again, I'm fallin'
What if I'm down? What if I'm out?
What if I'm someone you won't talk about?
I'm falling again, I'm falling again, I'm fallin'"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Teen FictionHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...