Bu arada kitabın kapağını çok ama çok değer verdiğim 4 yıldır en yakın sanal arkadaşım olan worldofsaturn yaptı bu kitabı ona itfah ediyorum (bakın bölümü değil kitabi) çünkü ben böyle bi yazarım dhdhdhdhhd :)
........................................"Of Berkin çocuk musun sen ver şu kalemi!"
"Ay Vera al senin olsun iki dakka da şaka yapmaya gelmiyo."
"Birincisi kalem zaten benim ikincisi 2. dersten beri sende kalem bari eve giderken bana geri ver."
"Hadi kızlar hadi acele edin bu maça da geç kalmak istemiyorum." dedi Kaya.
"Kızlar falan ayıp oluyo Kaya." dedi Berkin isyankar bi tavırla.
Bende Kaya yerine cevap verdim gülerek "Pardon bayanlar dicekti."
"Ha ha çok komik dimi Vera. Sen maçta gör beni kafana top atmayan ne olsun." dedi Berkin piç gülüşü yaparak.
Koşarak Emir' in arkasına geçtim
"Kaptan amerikam beni hulktan korur musun bana top atıcakmış.""Hadi çocuklar oyalamayın servis bekliyor." diye bağıran Sertaç hoca bizi ite kaka servise bindirdi.
Biz 5 kişilik bi arkadaş grubuyuz.
Berkin, Emir, Kaya, Azra ve ben Vera. Erkekler okulun basketbol takımındalar Azra ve bende amigo kızlarız. 9. Sınıftan beri süren 4 yıllık bi arkadaşlığımız var bu sene lisenin son senesi bazı şeylerin bitişi bazılarının başlangıcı. Biz 4 yıl boyunca hep birbirimizi kollamış iyi günde kötü günde birbirimize destek olmuşuzdur. Sanki biz tanışalı 4 yıl değil de 10 yıl olmuş gibi bir samimiyet bir bağ var aramızda.Ben Berkin' i seviyorum. Yaklaşık 5 aydır ama Berkin' in haberi yok. Emir' de, Azra' yı seviyor ama Azra' nın haberi yok. Açıkçası işler karışık ve zor.
Yapacağımız bir hareket diyeceğimiz bir söz 4 yıllık arkadaşlığımızı kaybetmemize neden olabilir. Bu yüzden Emir ve ben çok dikkatli davranmak zorundayız. Sürekli bu korkuda bu endişe altındayız.
Siz hiç arkadaş grubundan birine aşık oldunuz mu? Olduysanız beni çok iyi anlıyorsunuz ama olmadıysanız bu korkuyu asla anlayamazsınız...
~ 673 beğenme 28 yorum@azracinar: ☀️
@veragürbuz: ay çok güzel fotoğraf çekiyorum bee
@kayayay: Berkin'le senin egondan bıktım bi salın ya
@emirmemir: Kraliçem ☆..........................................................................................
Kısa ve öz bi bölüm oldu bence. Ben çok beğendim dhdhdhd
Hiç aynı arkadaş grubundan olacaklarını tahmin etmediniz değil mi? Yaaa işte öyle şaşırtırım dhhdhdhdhd
Bu arada en son sorduğum soruyu yorumlara cevaplayın merak ediyorum.
Yeni bölümde tekrar buluşana kadar görüşürüz kendinize iyi bakın mucuks <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Teen FictionHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...