Kısa bi not: bölüm Berkin' in ağzındandır
İyi okumalar bebişlerim ♡
............................................
@berkinsiyim: Hey fake hesap geçen yazdığım yazılardan dolayı özür dilerim. Ama bu özürü büyütüp umutlanma. Sadece kalbinin kırıldığını hissettim ve ben hiçbir kızın kalbinin kırılmasını istemem bu yüzden tekrardan özür dilerim. Kendine iyi bak.
@aslıgürbuz: Önemli değil Berkin zaten bende seni sevmiyordum sadece öylesine yazmıştım. Kalbim de kırılmadı. Olayı da büyütmeye gerek yok. Sende kendine iyi bak.
@berkinsiyim: Öyleyse daha çok sevindim. Neden yazdığını hala anlamadım ama açıkçası umrumda da değil neyse ne ya bay.
(görüldü)Vay anasını satayım gene görüldü yedim iyi mi? Aman neyse ne ya diyip yatağıma uzandım. O sıra WhatsApp'dan gelen grup bildirimleri ile bizimkilerin akşam akşam coştuğunu anlayıp ben de dahil olmalıyım diyerek WhatsApp'a girdim.
Bi Gram Aklın Yok Aq grubundan 5 yeni mesaj...
Verakuşum: Arkişker bana acil dizi önerin ya can sıkıntısından patlicam.
Azralardayım: Bebeyim özelden attim bi iki tane onlara bakarsın çok müko dizi onlar.
Kayayadataş: sex education izle kankişko
Emirboşki: Ay o çok iyi diziydi lan.
Kayayadataş: slk şy ben boş seyler izler miyim
Berkin: Adamım sen direk boşbiri olduğun için boş şeyler izlemen bize koymaz ×)
Emirboşki: Hoşt lan ben Kayaşkıma laf ettirmem!!!!
Azralardayım: öyle mi Emir beyyyy!
Kayayadataş: aha buralar kızışır şimdi ben kaçarkeee
Emirboşki: Askitom sen teksin biliyosun Kaya sığırını da kıskanma be bi tanem
Azralardayım: Bebeğim sen bi özele gelsene
Verakuşum: aha geliyor tribin babası dbdbdbdhdhd
Berkin: aha geldi randomunu sevdiğiminin kızı
Verakuşum: yaaa dhxhxhxhhdvdhdh
Kayayadataş: harbi lan o kadar güzel randomu nasıl atıyorsun aq ben atınca çarpılmış maymun gibi oluyor.
Kayayadataş: lasjalurpwuexbalowhd şuna bak aq
Berkin: bunu gören maymun hızla uzaklaştı.....
Verakuşum: hshdhshssjshshshshsh
Verakuşum: Neyse dizi izlemekten vazgeçtim uykum var ben yatıyorum öptüm hepinizi iyi geceler ♡
Berkin: İyi geceler güzelim tatlı rüyalar.
Kayayadataş: Ay benli rüyalar bpqpeupqdngpwei
Emirboşki: Kanka sen tatlı değilsin üstüne alınma aq qprudbladniegel
Kayayadataş: Ay sizle uğraşamam bende yatıyorum ii gcler
Tam Kaya' ya mesaj yazacağım sırada Vera' dan bildirim gelmişti.
Verakuşum: Berkin Selin kim?
Berkin: Bizim sınıftan bir kız güzelim. Uzun zamandır benimle baya ilgili o olduğunu düşünüyorum.
Verakuşum: Ya o değilse?
Berkin: O zaman başka biridir Vera. Sen bir şeyler mi biliyorsun bakayım he ?
Verakuşum: Ay nerden biliyim Berkin sadece sordum. Neyse ben yatıyorum.
Berkin: Peki. İyi geceler bi tanem.
Veya' ya karşı hislerim olduğunu daha kendime yeni itiraf edebilmiştim. Ama onu sevdiğimi asla söylememeye kararlıydım. En azından onun da duygularından emin olmadan söylememeye kararlıydım. Onu hem aşk bakımından hemde arkadaşlık bakımından cidden seviyordum ama yanlış bir şey yapıp arkadaşlığımızı kötü etkilemesini istemiyordum. Vera ile sonumuzun Emir ve Azra gibi olmasını çok istiyorum. Vera' ya bunu doğru zamanda söylemem lazım. Erken söylersem onu kaybedebilirim ya da geç söylersem onu başkasının ellerine verebilirim. Gerçi kaybedebileceğim varsa her türlü kaybederdim ama onu kaybetmemek için elimden gelenin fazlasını yapıp onu kazanacağım.
Derin düşüncelerimden kurtularak Vera ile hayal kurmaya başladım ve bu çok uzun sürmeden uykunun derin kollarına girdim.
984 beğeni 144 yorum
@veralgün: Ponçiğim :) @berkinsiyim
@azracinar: Manzarayı kes be ufffffff
@kayayay: @berkinsiyim neden o elin hep kafada aq?
@berkinsiyim: bi laf vardır bilir misin SA NA NE@stalkyapamaz: oha bunlar da mı birlikte lan
@biliravarmı: yok be sadece arkadaşlar@tumblrhesap: aldım beyb
...........................................................................................................................................
Helloooooooooo bi bölüm daha öyle böyle bitti.
Bu aradaaa koyduğum karakterlerin hepsi tiktok fenomeniymiş daha yeni öğreniyorum aq hshsdhsdhshsdh
Ben bu karakterleri instagramda stalk yaparken buldum. Dedim aha bunlar tam bizim çetenin karakterleri olmalılar. Sonra arkadaşıma gösterdim kanka baksana karakterler nasıl falan diye kanka bunlar tiktok fenomenleri dedi. Yıkıldım tabi ama sonra karakterleri çok sevdiğim için değiştirmedim sdhfsdfsdhh
Amaaaannnn neyse ne canım yorumlarda buluşalım ve oy vermeyi unutmayalım öptümmm:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Teen FictionHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...