1.1

384 23 37
                                    

Medya ya Emir ve Azra aşklarımı bırakıyorum (3:12) biraz Kaya ve Selin de var :)

................................................................

Bi gram aklın yok aq grubundan 1 yeni mesaj:

Azraşkım: Şu virüs ne ayak?

Vera: Virüs= Hilmi

Berkinim: Hilmi ne alaka ya?

Vera: Hilmi bana bu sefer de ınstagramdan yazdı aq!

Berkinim: Bu çocuk çok olmaya başladı.

Azraşkım: Lan Hilmi olan virüsü demiyorum ki ben

Azraşkım: Korona olan virüsü diyorum.

Kayacık: O virüste sıkıntı yok ya bi kafa atarım misss

Emiroyevski: Aynen kanka virüste diyodu Türkiye' ye gelem de Kaya bana kafa atsa

Vera: Bi dakka aq! Hangi virüsten bahsediyoruz?

Kayacık: Hilmi pezevenkini diyorum ben

Emiroyevski: Ben koronayı diyodum lan

Kayacık: Ops hatlar karıştı keke.

Vera: Neyse ya Hilmi bana yazdı kısaca.

Berkinim: Ne yazdı?

Vera: 'Beni hatırladın mı güzellik?' yazdı.

Kayacık: Ben kendimi hatırlatıcam ona şimdi.

Emiroyevski: Dur bi dakka lan sende.

Azraşkım: Vera bebişim bu konuyu konuşucaz ama ilk önce akşam hepiniz bana gelebilir misiniz?

Berkinim: Niye ki?

Emiroyevski: Gelirim bebeyim de ne oldu?

Azraşkım: Korona virüsünden korkuyorum abi. 

Azraşkım: Bu gün vaka sayısı 359 olmuş. (19.03.2020)

Kayacık: Doğru Azra bebişim ben geliyorum.

Kayacık: Hatta yaprak sarması kaldıysa şimdi bile gelebilirim.

Azraşkım: Kaya hepsini bitirdin ya!

Kayacık: Olsun belki Ayla teyze tekrar yapmıştır.

Azraşkım: Bok ye Kaya 

Vera: Tamam ya uzatmayın akşam gelicez.

Azraşkım: Vera sen akşama kalma hazırlan gel hemen.

Vera: Tamam.

Yazdıktan sonra hemen hazırlanmaya gittim. Bu gün hava oldukça sıcaktı o yüzden beyaz askılı bluz ve siyah kot şort giydim. Saçlarımı düzleştirip biraz da maskara sürdükten sonra siyah beyaz vanslarımı giyip evden çıktım.

Bahçeden çıkarken adımı duymam ile arkamı döndüm.

"Kızım korona virüsü kol geziyor mümkün olduğunca evden çıkma." dedi yan komşum Hayriye teyze.

"Arkadaşıma kalmaya gidiyorum Hayriye teyze. Merak etme yakın zaten evi."

"Olsun kuzum maske falan tak ellerini de bol bol yıka. Kendine dikkat et."

"Tamam Hayriye teyze sende dikkat et." dedim ve arkamı dönüp Azra'ların evine doğru yürüdüm.

Azra'ların evine geldiğimde zili çaldım ve kapıının açılmasını bekledim. İçeriden Azra "geldim" diye bağırdı. Kapıyı açtığında kocaman gülümsedi ve kapıyı sonuna kadar açıp geçmem için geri çekildi. 

"Hoş geldin kuzucum. Şimdi doğru tuvalete ellerini yıkamaya."

Gülerek kafamı salladım ve ellerimi yıkamaya tuvalete gittim. İşimi hallettikten sonra Azra' nın yanına odaya geçtim.

"Sabah Hilmi olayını tam anlayamadım. Ne oldu?" dedi yatakta bağdaş kurup oturan Azra.

"Dün Hilmi ınsatgramdan bana 'beni hatırladın mı güzellik?' yazdı. Bende baya sinirlendim ama sadece görüldü attım. Bi de sapık gibi bütün fotoğraflarımı beğendi."

"Engelleseydin ya kızım."

"Engellemekte istemedim. Sonuçta Sertaç hocanın yokluğunda Hilmi ile yüz yüze bakacağız. Belki hatasını anlar bu saçmalıklara bi son verir diye bekliyorum."

"Sen bilirsin kuzum ama Berkin ne diyor bu duruma?"

"O da baya sinirlendi bu saçmalıklara aman dua edelim de ellerinden bi kaza çıkmasın yoksa her şey kötü olur."

"Aynen. Neyse hadi bizde akşam için yemek hazırlayalım."

Kafamı salladım ve yataktan kalkıp mutfağa gittik. Akşam için Azra' nın gereksiz bir heyecanı vardı. Bakalım akşam ne maceralar yaşayacağız.


                                               -884 beğenme 297 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                               -884 beğenme 297 yorum

     @kayayay: Hollywood artisti gibi adamım be...

             @emirmemir: Pardon adam yazdım fhbdıufohbusofhsu

             @veralgün: Oy tipini mıncırdığım :)

            @berkinsiyim: Yakışıklılarda bu gün ;)

            @stalkhesabı: Uf bu çocuğa düşüyorum be

           @biliravarmı: olacak gibi değil ama olsun



.....................................................................................................................

Şaka maka 12. bölümde bitti he :)

Giderek büyüyoruz ve bu beni fazlasıya mutlu ediyor *gözleri yaşaran emoji*

Bu arada Koronavirüs bildiğiniz üzere hayatımızda büyük bi yer işgal etti. Her ne kadar evde canınız sıkılsa da lütfen evden çıkmayın. Ellerinizi bol bol yıkayın. Bana bir şey olmaz demeyin. Lütfen bunları yaparak en kısa zamanda şu virüsün canına okuyalım. Eminim ki bunları daha önce hiç duymadınız hdfhuıhfdsıhh

Bakın canınız sıkılmasın diye her gün bölüm atıyorum bazen çılgınlık yapıp iki bölüm atıyorum. Gidin dizi-film izleyin, kitap okuyun, youtube de gezin,monopoly oynayın ne bilieyim yapın işte bi şeyler ama evden çıkmayın.

Hepinizi fazlasıyla seviyorum lütfen kendinize çok dikkat edin, oy vermeyi unutmayın ve bi sonraki bölüme kadar kendinize minnoş bakın yavrucaklarım ")

Bu arada bu bölümü ( 19.03.2020) de yazmıştım o zaman vaka sayısı 539 muş şimdi ise yani (24.03.2020) de 1529 oldu.

Lütfen kendinizi düşünmüyorsanız çevrenizdekileri düşünün ve tedbirleriniz alın lütfen hepimiz yaşamayı hak ediyoruz ...

Kanka? /Yarı texHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin