0.4

480 21 45
                                    

"Vera uyan kızım uyan çabuk bomba haberlerim var."

Gözlerimi Azra' nın cırtlak sesi ile açmıştım.

"Sen nasıl içeri girdin lan evde benden başka biri yok ki?" Dedim.

"Salak evin yedek anahtarı bende yok mu?"

"Aa doğru ya sabah sabah benim kafa gitti."

"Neyse onu bunu bırak dün akşam ne oldu biliyor musun?" Dedi Azra heyecanla.

"Ne oldu?" Dedim gözlerimi ovuştururken.

"Emir bana çıkma teklifi etti ve ben de kabul ettim!"

"Ne, ohaaaa!" Gözlerim göz yuvalarından çıkacak derecede büyüdü. 

Emir' in Azra' yı sevdiğini biliyordum ama insan bir bana söylerdi ilk önce, bak kanka Azra' ya söyleyeceğim onu sevdiğimi falan derdi ya, sonuç olarak bu sırrı sadece ben biliyordum.

"Evet kanka aslında beni sevdiğini uzun zamandır hissediyordum ama emin olmadan kimseye bahsetmek istemedim. Dün akşamda Emir'le bizim oradaki parkta buluştuk sonra biraz yaklaştık. Sonra işte beni sevdiğini söyledi bende onu öptüm. Öptükten sonra yüzüne baktığımda aslında benim de ona aşık olduğumu anladım sonra çıkmaya başladık işte."

"Ay çok güzel ya darısı benim başıma."Dedim.

"Olur kızım olur ya bence Berkin de sana karşı boş değil gibi geliyor bana."

"Lan dün Berkin ile telefonda konuşuyorduk. Evde kalacağım bu gidişle dedim. O da, en kötü ben alırım, seni dedi sonra da iyi geceler bebeğim dedi dün akşam çok mutlu uyudum ama hemen hayallere kapılmak da istemiyorum."

"Valla bilmiyorum ki kanka ama Berkin biliyorsun ki arkadaşlarını çok sahiplenir ama seni bir farklı sahipleniyor, seni çok daha farklı kıskanıyor."

"Bilemiyorum ki kanka bunları konuşmak için daha erken, neyse hadi ben giyineyim de kahvaltı edelim."

Yataktan kalkıp giyindim. Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittiğimde Azra kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştı. 

"Vera kanka Berkin'e ne zaman yazacaksın?"

"Bilmiyorum ki ne yapsam?"

"Kanka hazır ben buradayken yazalım işte bugün ."

"Tamam lan, yazalım ne kaybederiz ki?"

Telefonumu çıkardım ve geçenlerde Azra ile açtığımız aslıgürbuz hesabına girdim. Berkin' i bulup mesaj yaz kısmına girdim.

@aslıgürbuz: hala birini sevmediğine emin misin?

@berkinsiyim: sanane ya birini sevip sevmemem seni neden bu kadar alakadar ediyo?

@aslıgürbuz: belki bende seni seviyorum bu yüzden sevdiğin biri var mı diye soruyorum.

@berkinsiyim: kimsin bilmiyorum ama sevme tamam mı benim aklımında fikriminde düşünceleriminde kalbiminde gülüşümünde tek bi sahibi var anladın mı şimdi boşuna yazma.

@aslıgürbuz: cidden bu devirde şöyle seven erkek kaldı mi ya?

@berkinsiyim: kalmış demekki 4 yıldır her bakışımda tekrar tekrar aşık olduğum tek biri var.

@aslıgürbuz: neden ona söylemiyosun o zaman.

@berkinsiyim: en yakın arkadaşına aşık olduğunu söylemek o kadar da kolay değil.

Benim elleri titrerken Berkin' in son yazdığı cümleyi en az 30 kere okumuşumdur. 'En yakın arkadaşına aşık olduğunu söylemek o kadar da kolay değil.'

"Lan ben demiştim Berkin de sana karşı boş değil diye." Dedi Azra heycanla.

"Ya inanamıyorum Berkin 4 yıldır beni seviyormuş ya!" Dedim hayretler içinde.

O sırada telefonum çaldı. Arayan Emir' di.

"Efendim Emir?"

"Alo Vera naber?"

"İyi yavrum sen?"

"İyi bende sana bi haberim var ama ataktaysan otur ilk önce."

"Ne oldu Emir?"

"Oturdun mu?" Dedi sesi itiraz kabul etmeyen bi tonda.

"Oturdum."

"Güzel. Of nasıl söylesem bilemiyorum. Ama bak bu senin iyiliğin için. Asla ispiyoncu ya da sır tutamayan birisi değilim biliyorsun beni..."

"Ay Emir ne uzattın şöyle işte!"

"Of tamam be, dün Kaya ile konuştuk. Kafası biraz güzeldi. Şey dedi... Şey... Seni sevdiğini söyledi. Hatta itiraf edecekmiş. Yapma dedim reddederse eski arkadaşlığımız olmaz dedim, o da beni seviyor eminim, dedi."

"Ne! İnanamıyorum ya." dedim.

"O yüzden hazırlıklı ol arkadaşlığımızın bozulmasını hiç birimimiz istemiyoruz."

"Abi olaylar tam düzeliyor diyorum bi yerden patlak veriyor."

"Aha Kaya beni arıyor kapatıyorum ben sana geri döneceğim." Diyip telefonu kapattı.

"Ne olmuş ne olmuş?" Dedi Azra meraklı meraklı.

"Kaya... beni seviyormuş ve itiraf edecekmiş"

 beni seviyormuş ve itiraf edecekmiş"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~593 beğenme 19 yorum

@emirmemir: yakışıklıyım başa belayım

@azracinar: tatlı bela ama 😜
@kayayay: ıyyy burası aşk koktu.

@veralgün: Benim yakışıklı oğluşum
@berkinsiyim: oğlum mu bak sinirleniyorum deli etme beni

@kayayay: bomboşsunuz bomboş

..........................................................................................

Yehuuuu bi bölümü daha geride bıraktık bomba gibi bi bölüm oldu.

Işler fena kızışıyo gibi olaylar göründüğü gibi mi yoksa yazarınız ( yani ben) süprizler mi yapacak?

Berkin gerçekten birini mi seviyo?
Kaya Vera' ya aşkını itiraf edecek mi?
Azra ile Emir çiftini nasıl buldunuz?

Cevaplarınızı merak ediyorum yorumlarda buluşalım. Beğeni de basarsanız beni çok mutlu edersiniz yavrucaklarım öptümmmmm ♡

Kanka? /Yarı texHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin