Bi gram aklın yok aq grubundan 2 yeni mesaj
Azraşkım: Hadi kalkın prova 1 saatte başlıyor.
Emiroyevski: Saat 12 de başlamıyor mu?
Azraşkım: Bebeyim saat zaten 11.
Emiroyevski: Öyle mi lan o zaman benim saat 2 saat geri
Azraşkım: Nasıl becerdin acaba?
Kayacık: Asla kim yaptı bilmiyorum.
Vera: Tahmin etmesi o kadar da zor değil.
Berkinim: Neyse tatavayı kesin de giyinin aq
Vera: Ben hazırım, çıkıyorum şimdi.
Berkinim: Dur ben arabayla geliyorum beş dakkikaya. Bekle de seni de alayım.
Kayacık: Beni de alsana lan!
Berkinim: Senin evin terste kalıyo olum.
Kayacık: Ya ne olur beni de alsan he he he ne olur.
Kayacık: He
Kayacık: He
Kayacık: He
Vera: Seni de alırsak geç kalırız Kaya.
Berkinim: Doğru söylüyor Vera. Seni de alırsak geç kalırız.
Kayacık: Of aman neyse bende otostopla gelirim.
Gülerek mesajları okurken telefonum çaldı.
Berkinim arıyor...
"Alo"
"Alo Vera geldim ben, çıkabilirsin."
"Tamam" dedim ve telefonumu hızlıca çantama atıp ayakkabılarımı giymeye aşağı kata indim.
Evden çıktığımda beyaz BMV' yi görmem uzun sürmedi. Gülerek adımlarımı hızlandırdım ve arabaya bindim.
"Nabersin bakalım güzellik" dedi ve yanağımdan bir makas aldı.
"İyidir yakışıklım sen?" derken o arabayı çalıştırıp sürmeye başlamıştı bile.
"Aynı kuşum aynı." dedikten sonra uzun bir sessizlik sardı etrafı. Bu sessizlik oldukça rahatsız ediciydi. En sonunda dayanamayıp sessizliği bozdum.
"Berkinim hani dün beni özel numara aradı ya."
"Ha evet ya dün dalgaya düştüm. Ne dediğini sormayı unuttum."
"Bu gün o da provada olacakmış."
"Demek o da basket takımından."
"Bende öyle dedim ama o kadar emin olma ufaklık dedi."
"Ne demek ufaklık dedi?"
"Ufaklık dememesi gerekiyormuş ama azından kaçmış bu da sana ipucu olsun dedi."
"Öyleyse bizden büyük ve izleyici olabilir."
"Aa evet izleyici olabilir bu benim aklıma gelmemişti."
"Ama belki de bizi yanıltmak için de öyle demiş olabilir."
"Bilmem" derken prova yapacağımız spor salonunun önüne gelmiştik.
Salona girdiğimizde bizim tayfa toplanmış kendi aralarında konuşuyorlardı.
Bizi gören Kaya cüssesine aldanmadan üstümüze atladı.
"Ya oğlum bi dur be ne bu cıvık cıvık hareketler."
"Öyle deme aşkitoşkom sizi çok özledim." diyip yavru kedi bakışları atmaya çalıştı Kaya. -ama sadece çalıştı, başaramadı-
"Saat 12 herkes buradaysa yerlerinize geçin" diye bağırdı Sertaç hoca.
Berkin' ler basket sahasına geçerken Azra' yala bende kenardaki oturaklara geçtik.
Etrafıma bakındım ama izleyici olarak kimse gelmemişti.
Erkekler ısındıktan sonra maça başladılar. Maç yaklaşık kırk dakika sürdü bu kırk dakika içinde en az otuz kere izleyici geldi mi diye etrafa bakınmışımdır. Ama yok. Kimse yoktu. Artık cidden basketçi çocuklardan biri olduğunu düşünmeye başlamıştım. Maç bittikten sonra erkekler oturdu ve biz amigo kızlar sahaya çıktık. Tam ısınma hareketlerine başlayacaktık ki spor salonunun kapısı açıldı ve içeri uzun boylu mavi gözlü bir çocuk girdi.
Bakışlarım Berkin' i bulurken Sertaç hoca' nın söyledikleriyle şok olmuştum.
"Çocuklar bu benim oğlum Hilmi. Biliyorsunuz ki bel fıtığımdan dolayı ameliyat olmak durumundayım. Benim yokluğumda provalarınıza yardım edecek kişi Hilmi olacak."
-554 beğenme 183 yorum
@hilmiyıldırım: A little wind a little beach :)
@patrickross: Nice bro :)
@stalkhesabı: Bu çocuğun Türk olduğuna inanamıyorum.
@laraydın: Güzel manzara
@stalkhesabı2: OHA TÜRKİYE YE Mİ GELMİŞ ?
@stalkhesabı: @stalkhesabı2 Evet Amerika dan yeni geldi 1 ay falan oldu hatta..................................................................................................................................................
BOMMMMMM yine efsane bi bölüm oldu beeeeee
Valla Hilmi karakterine hayat veren kişiyi bulmak için 3 saatimi harcadım Hilmi' yi beğenmeyeni ben harcarım ona göre ndfhskdfdufhnfk
Aman whatever kısa bi bölüm oldu gene ama ne yapam uzun yazamıyorum sıkılıyorum hemen fhsukdfhudhfush
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN MUCUKSSSS :)))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka? /Yarı tex
Novela JuvenilHer şey çok güzel giderken ya bi anda arkadaş grubundan birine aşık olursan ne olur? Her gün aman sakın benim onu sevdiğimi duymasın korkusunu taşımak nedir bilir misin? Biliyosan gel bi de Vera' nın azından oku, bilmiyosan Vera' nın dolambaçlı hay...