Bölüm sonu boss'unu, yani Can'ı yendikten sonra neyse ki her şey biraz da olsa durgunlaşmıştı. Ama çok fazla damage yemiştik o yüzden birkaç gün kadar pot içip armor'u güçlendirmemiz gerekiyordu.
Sonra kendimi birden düğüne hazırlanırken bulmuştum.
Ocak sonu gelmiş, Şehsuvar Abi'nin sahte düğününü ciddi ciddi planlamıştık ve hayırlısıyla birkaç saat sonra evleniyorlardı. Cemal Amca'nın yıllar süren inadını kırmak ve artık ikiliyi birbirine kavuşturmak için düzenlenen bu düğün, gelin rolünü oynayacak bir oyuncu ve Türkiye'den çağrılan misafirlerle gerçeğe çok yakındı ama aynı zamanda gece sonuna kadar ters gitme ihtimali de vardı.
Ayrıca daha yeni ateşlerin içinden alınan hayatımın birden şenlik havasına dönmesini de hala kavrayabilmiş değildim.
Anılcan babamla beraber banyodaki aynanın önünde son hazırlıklarımızı yapıyorduk. Onun takım elbisesinin benimkinden daha güzel olması moralimi bozmuştu. Kendi saçlarını serbest bırakmıştı ama benimkinin üstüne tuhaf parlak bir tüp jöle boca etmişti ve şu an gelinin kız kardeşi topuzu yapmış bir ibne gibi görünüyordum.
Aynadan yansımama bakarak somurttum. "Baba saçıma unicorn boşalmış gibi duruyor amınakoyayım."
Yanıma adımlayıp saçlarımın önünü eliyle dikkatle düzeltti, artık rampalı bir ibneydim. "Unicorn boşalması değil bu, Sayer genleri. Yalnız son olarak küçük bir dokunuş daha yapmam gerekiyor." dedi ve ben daha hangi kılığa gireceğimi düşünmeye kalmadan elindeki kese kağıdını başıma geçirdi.
"Sen benim kısmetlerimi mi kapatmaya çalışıyorsun?" dedim kafamdaki kese kağıdının içinde havasız kalırken. "Ha çünkü niyetin buysa düğüne Çarlıs'ı çağırman yeterli."
"Tamam sana yavşak koruma kalkanı oluşturacaksa o da gelsin."
Gözlerimi devirerek aynanın önündeki deri tabureye oturdum ve şu aralar kızgınlığım hala geçmediği için pek de mesajlarına cevap vermediğim Charles'ın isminin üstüne tıkladım.
Anılcan: Uzun zamandır görüşmüyoruz
Ponçik orosbu: Evet
Anılcan: Böyle devam edelim
Anılcan çevrimdışı.
Neden bilmiyordum ama şu an flörtünden mesaj bekleyen liseli kızlar gibi bir gerginlik vardı üstümde, araya mesafenin girdiği birine yazarken heyecanlanıyordu insan.
Ponçik orosbu: Bu kadar mı
Anılcan: Ben özledim galiba seni
Ponçik orosbu: Neanlamamdıdm?
Anılcan: Şarkı takıldı da aklıma yine
Anılcan: Var ya öyle şarkı
Anılcan: Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme acıdan bu sözlerimPonçik orosbu: Karşımda görsem
Ponçik orosbu:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yan rol • bxb
HumorKitap zaman dilimi olarak Adaş'ın 8 yıl sonrasında geçmekle beraber sureti umumiyede iptidaî fiatile behemehal ve mülâhazalarladır ki rasyonelleştirme gayeli ve münferiden ticarî hedefli bilûmum ahlaki değerleri tasrih etmemektedir kısaca içeride si...