Sabah şakaklarımdan süzülüp zihnimdeki rüya bulutlarına sızan ninni gibi nazik bir sesle uyandım...
"Bir saniye içinde yataktan kalkmazsan kafanı götüne gömerim."
Bu kişinin kim olduğunu bilmem için yüzüne bakmam gerekmiyordu, genelde sabahları beni kaldırmaya üşenmeyen kişi Anılcan babam olurdu. Ama onun yerine yatakta yan dönüp mızmızlanır gibi bir sesle yanağımı yastığa sürttüm. Gözlerimi açasım gelmiyordu. "Baba beş dakika daha..."
"Amınakodumun oğlu kaldırmaya saat 5'te başladım zaten, yemin ederim naklini imam hatibe aldırırım Anılcan."
"Ya bıktım artık bu sistemden de, bu amk okulundan da, fuck the system moruk anlıyor musun anarşik gençlik-"
"Dolar kap şunun çükünü."
Dolar yanımda top atışı gibi bir sesle havlayınca zıpkın yemişçesine doğruldum. Ellerim dağılmış saçlarıma giderken bir yandan mahmur gözlerle babama bakıyordum. "Hemen hazırlan gel." dedi ve arkasını dönüp kapıdan çıkmaya hamle etti ama ben baksırının arkasındaki yuvarlak boşluğu gördüğüm an gülmeye başlamıştım.
"Baba götün delinmiş."
Söylenerek ayaklarını yere vura vura odamdaki aynanın önüne gitti. "Ulan yine mi?!"
"Ya yeter çamaşır kalmadı evde, sokmak için onu çıkarmanı bekleyemiyor mu cidden?"
"Kocacığım senin amına koyacağım!" diye seslendi içeriye.
"Soyundum." diye bir ses geldi içeriden.
Bacaklarımı yataktan sarkıtmış, aynı anda uyuduğum beş yastığın içinden kurtulmaya çalışıyordum. "Kahvaltıda ne var?" diye sordum gözlerimi ovuşturarak.
"Bamya var, yer misin?"
"Seninki mi?" dedim ve sırıttım. Tam o an Anıl babam yüzünde gülücüklerle bana beşlik çakmak için odaya geldi.
Dolar yüzümü yaladığından yüzümü yıkamaya gerek duymadım ve yataktan spatulayla kazınarak okulun yolunu tuttum. Bir taraftan da tekrar uykuya dalabileceğim anın hayalini kuruyordum. Ruhumu yatakta bıraktığım için gelen bildirim sesini en son fark edebilmiştim. Söve söve telefonu açtığımda başımın belası yine dm kutusundan bana bakıyordu.
engelledikcehesapacarim: Seni hiç şeye benzeten oldu mu, gelecekteki sevgilime?
ananinkuzususunsen: Seni hiç şeye benzeten oldu mu, yarrrraaaaamın başına?
engelledikcehesapacarim: Bugün çok yakışıklısın
ananinkuzususunsen: Keşke sadece bugün olsaydım her gün olmak çok yorucu
engelledikcehesapacarim: Seviyorum seni
ananinkuzususunsen: SENİN ANANA TERSTEN BİNER RODEO YAPARIM VURURUM KIRBACI VURURUM KIRBACI BRRRRRŞŞŞŞ DİYE ANIRTIRIM SIĞIR SİKİ
engelledikcehesapacarim: Ulan sen niye senden hoşlanan herkese küfrediyorsun
ananinkuzususunsen: Aslında sebebi yok içimden geldi.d
ananinkuzususunsen: Bu kendimi ifade etme biçimim
engelledikcehesapacarim: Tuhaf çocuksun
ananinkuzususunsen: Amandasın lan sen
ananinkuzususunsen: Beni yiyon dimi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yan rol • bxb
ЮморKitap zaman dilimi olarak Adaş'ın 8 yıl sonrasında geçmekle beraber sureti umumiyede iptidaî fiatile behemehal ve mülâhazalarladır ki rasyonelleştirme gayeli ve münferiden ticarî hedefli bilûmum ahlaki değerleri tasrih etmemektedir kısaca içeride si...