✖23rd✖

6.2K 306 22
                                    

Amint kimondta ezt, még erősebben rászorított a kezemre, majd elkezdett vonszolni. Itt még visszaléphettem volna és talán meg is menekülhettem volna az elől ami ez után történt.
Amint feleszméltem, egy mások szoba előtt álltunk. A helyiségből ugyan olyan ordítások jöttek ki, mint amit korábban az épület előtt hallottam.

-Csak utánnad -szinte éreztem ahogy mosolyogva mondja mindezt

Félve betettem a lábamat a szobába.
Korom sötét volt, így fogalmam se volt hogy mi van bent.
Csak az a dobhártya szaggató ordítás. Füleimre nyomtam a két kezemet, de még az sem segített sokat. A fejemet már hasogatta a rettenetes zaj. Átéreztem a fájdalmát annak az embernek aki ezeket kiadja. Szinte már könnyek buggyantak ki a szemem alól. Mire észbe kaptam már a szoba közepén zokogtam.
Ekkor egy erős kar szorítta meg a derekamat és magához húzott. A mellkasára nyomta a fejemet és úgy maradtunk egy darabig. A szívverése az előbbinél gyorsabb volt, mégis lenyugtatott.

-Öld meg !

-Tessék? -kérdeztem összezavarodva

-Öld meg ezt az ordibáló seggfejet, most!

A karjai közül kibontakoztam, majd meredten bámultam.

-Nem kérhetsz tőlem ilyet.. én.. én ezt nem bírnám megtenni! -mondtam elhalkult hangon

-Az apádat mégis hidegvérrel gyilkoltad meg. Itt mi lenne más? -úgy mondta ki mindezt mintha természetes dolog lenne

Ahogy realiztáltam azt amit mondott, megállt bennem az ütő. Egyet távolabb léptem, majd lesokkolva próbáltam valami értelmes mondatot alkotni.

-Honnan tudsz te erről? -a hangom teljesen elhalt

Csend telepedett a szobára. Erre a kérdésre még a kiabálás is abba maradt.

-HONNAN A FENÉBŐL TUDSZ TE ERRŐL, ÁRULD EL NEKEM! -kiabáltam keservesen

Itt már azt is elfelejtettem hogy egy olyan emberről van szó, aki a múlt éjjel betört hozzám és megakart ölni mindazért, mert a játékában az egyik szabályzatot nem tartottam be. Röviden, egy pszichopatával állok szemben aki bármelyik percben megtámadhat.

A csendet hangos hahotázás törte meg. Ilyet is csak egy elmebeteg embertől lehet hallani. A hahotázás lassan eltompult majd kuncogás vette át a helyét.
Ez a nevetés... olyan ismerős...

-Tudod..ha már nekem ígérted magad, kedves, akkor jogomban áll tudni bizonyos dolgokat.

Újabb sokk hatása alá kerültem. Neki ígértem magam...? Csak egy ember volt akinél erre kényszerültem.
Ace...

✖Nem utoljára láttuk egymást✖Donde viven las historias. Descúbrelo ahora