Chapter 32

301 57 9
                                    

//Chapter 32//

Song: Her perspective - Cardi B

Hope's pov

Είναι Τετάρτη μεσημέρι και ανεβαίνω τις σκάλες του Ινστιτούτου.
Το πρωί ολοκλήρωσα κάποιες υποχρεώσεις που έμεναν για τη μετακόμιση μου και σήμερα το βράδυ θα αποχαιρετήσω τη Sophie και θα εγκατασταθώ οριστικά στο καινούργιο μου διαμέρισμα. Είμαι αρκετά έτοιμη να την βγάλω για μια ακόμη φορά από τη ζωή μου. Την πρώτη φορά ήταν δύσκολο, μιας και ήθελα να την κρατήσω κοντά μου, όμως τώρα μετά από όλα όσα έχουν γίνει, και αυτά που έχει κάνει εκείνη αλλά και εγώ, δεν νομίζω ότι μπορώ ούτε να συνεχίσω να ζω στο ίδιο σπίτι με εκείνη, ούτε να συνεχίσω να είμαι φίλη της. Εξάλλου δεν την χρειάζομαι καν. Έχω την Alica και τον Bill που μου έχουν σταθεί τόσο πολύ τον τελευταίο καιρό. Επίσης αν τελικά αποφασίσω να πω ναι στον Chad, τότε δεν θα μπορούσα να της κρύψω εύκολα το γεγονός ότι είμαστε μαζί. Θα γινόταν μεγάλος χαμός, κάτι που προσπαθώ να αποφύγω σε αυτή τη φάση της ζωής μου.

Όσον αφορά την απόφαση που πρέπει να πάρω μέχρι το Σάββατο δεν έχω καταλήξει ακόμα. Από τη μια ναι θέλω τον Chad, είναι ξεκάθαρο από το πώς χτυπάει η καρδιά μου όταν τον βλέπω, όταν μου μιλάει, όταν με κοιτάει. Ξέρω ότι θα περάσουμε πολύ ωραία μαζί, όμως φοβάμαι ότι θα με πληγώσει όπως έκανε στη Sophie, ότι θα αποκρύψει την αλήθεια όπως έχει ήδη κάνει σε εμένα, ότι θα με εκμεταλλευτεί όπως έχει κάνει με τόσες γυναίκες. Κάτι μέσα μου όμως μου λέει ότι δεν θα κάνει τίποτα από αυτά. Είδα πως έλαμπαν τα μάτια του όταν μου μίλαγε, είχαν μια ελπίδα, ήταν από τις λίγες φορές που μπορούσα να διακρίνω συναίσθημα στη φωνή του και στα μάτια του. Σαν να μου είχε δώσει το κλειδί για την καρδιά του. Απλά εγώ πρέπει να αποφασίσω αν θα το πάρω και τι θα κάνω με αυτό.

Δεν θέλω να τον πληγώσω άλλο. Έχει πάρει το μάθημά του.

Αξίζει να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία όμως; Αξίζει, λέει η καρδιά μου, δεν αξίζει λέει η λογική μου, όμως δεν ξέρω τι από τα δύο πρέπει να ακούσω.

Τις σκέψεις μου διακόπτει η εξώπορτα που ανοίγει μπροστά μου για να μπορέσω να ανέβω τα σκαλιά και να μπω στο Ινστιτούτο.

Η Alica λέει ότι πρέπει να του δώσω μια ευκαιρία, απλά να το πάω χαλαρά. Είναι πάνω κάτω το ίδιο που μου είχε πει ο Bill εκείνη τη μέρα στην καφετέρια. Ίσως τελικά να μην πρέπει να αφήσω την ευκαιρία που μου δόθηκε να είμαι με τον Chad. Αυτός ο άνθρωπος με έχει κάνει να νιώσω τόσα συναισθήματα όσο κανένας άλλος, με έκανε να αφήσω την παλιά μου δουλειά, που τώρα που το ξανασκέφτομαι, τον ευχαριστώ για αυτό, και με έκανε να κάνω ακόμα πιο δυνατό τον χαρακτήρα μου.

Hope [✔]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora