//Chapter 15//
Song: Yes - Cardi B & Fat Joe
Hope's pov
Η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο του Chad είναι αποπνικτική. Κάτι που μου θυμίζει όλες τις φορές που ήθελα να κάνω εμετό τις τελευταίες μέρες, κάτι που μου θυμίζει το γεγονός ότι είμαι έγκυος. Δηλαδή κάτι που ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει.
Εγώ πάντα έπαιρνα αντισυλληπτικά έτσι ώστε αν γίνει κάποιο ατύχημα να μη μείνω έγκυος. Όταν όμως μετακόμισα σπίτι του Chad σταμάτησα. Δεν ξέρω γιατί, ήταν μια απόφαση που δεν είχα τόσο σκεφτεί επειδή ήμουν υπό την επίδραση της αγάπης μου για τον Chad. Τότε δεν με ένοιαζε τίποτα. Ούτε το μέλλον μου ούτε τίποτα εφόσον ήμουν μαζί του. Όταν όμως έμαθα την αλήθεια έπεσα άτσαλα από το ονειρεμένο σύννεφο αγάπης στο οποίο βρισκόμουν. Και η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι κάποια φορά που να μη βάλαμε προφυλακτικό με τον Chad. Βρε μπας και δεν είμαι έγκυος και απλά είναι μια τυχαία σύμπτωση ίωσης και καθυστέρησης περιόδου. Σε κάθε περίπτωση μου έκαναν εξετάσεις στο νοσοκομείο οπότε αν είπαν στην Alica ότι είμαι έγκυος τότε όντως είμαι. Τώρα όμως δεν μπορώ να πάρω τηλέφωνο την Alica και θα την ξαναδώ σε δύο μέρες. Δεν θέλω να διακινδυνεύσω να με ακούσει κανείς και να το μάθει ο Chad. Θα πάρω ένα τεστ. Έτσι θα είμαι απόλυτα σίγουρη. Θέλω να το δω με τα μάτια μου.
"Μπορούμε να σταματήσουμε σε ένα κοντινό φαρμακείο να πάρω κάτι χάπια για τον σίδηρο;" ρωτάω σπάζοντας την σιωπή που τόση ώρα επικρατούσε.
"Ναι φυσικά" απαντά εκείνος χωρίς καν να γυρίσει να με κοιτάξει και δεν ξαναμιλάμε μέχρι που φτάνουμε στο φαρμακείο.
"Περίμενε εδώ" του λέω και πριν προλάβω να πάρω απάντηση βγαίνω και πηγαίνω προς το φαρμακείο στον απέναντι δρόμο. Ευτυχώς ο Chad δεν πάρκαρε τόσο κοντα οπότε δεν μπορεί να δει μέσα στο φαρμακείο.
Περνάω τον δρόμο και μπαίνω μέσα στο φαρμακείο.
"Γεια σας. Ένα τεστ εγκυμοσύνης θα ήθελα" λέω στην κοπέλα που βρίσκεται πίσω από τον λευκό πάγκο και εκείνη αφού μου χαμογελάσει πιάνει ένα από το ράφι πίσω της και μου το δίνει. Αφού της δώσω τα λεφτά και το βάλω μέσα στη μεγάλη τσάντα μου χαιρετώ την κοπέλα και μπαίνω ξανά στο αμάξι με τον Chad. Όχι, εγώ δεν είμαι έγκυος από αυτόν τον άντρα. Αποκλείεται. Κάποιος πρέπει να μου κάνει πλάκα.
~•~
Δέκα λεπτά μετά έχουμε φτάσει σπίτι και για καλή μας τύχη η Sophie δεν είναι εκεί.
YOU ARE READING
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...