//Chapter 24//
Song: Rodeo - Lil Nas X & Cardi B
Hope's pov
Το διαμέρισμα του Chad είναι μικρό, αλλά αυτό δεν με απασχολεί, μιας και το κρεβάτι είναι αρκετά μεγάλο και βολικό.
Ο Chad λύνει το σουτιέν μου και αφού το πετάξει κάπου στο δωμάτιο έρχεται από πάνω μου.
Τα χείλη του βρίσκουν το λαιμό μου και αργά αφήνει φιλιά σε όλο το μήκος του. Ανατριχιάζω στην τρυφερή αυτή κίνηση όμως προσπαθώ συνεχώς να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι δεν πρέπει να ξεχάσω το σχέδιο. Για τώρα όμως πρέπει να το απολαύσω, όσο χρόνο έχω μαζί του.
Τα χέρια μου τρίβουν και γρατζουνάν την πλάτη του ενώ τα πόδια μου έχουν τυλιχτεί γύρω από τα δικά του.
Όλα είναι τόσο τρυφερά, ξέρω ότι θέλει να κάνουμε σεξ όμως δεν βιάζεται, και είχα σκεφτεί να προσπαθήσω να τον κάνω να μου κάνει κάτι κοντά σε έρωτα όμως τώρα το κάνει μόνος του. Και είναι τόσο γαμημένα ωραίο αυτό το συναίσθημα που θέλω να τα ξεχάσω όλα και να μείνω δίπλα του για πάντα. Όμως δεν μπορώ, δεν είμαι τόσο αφελής πια.
Τα χέρια του αγκαλιάζουν τις καμπύλες της μέσης μου και τις χαϊδεύουν κάνοντας την αίσθηση ακόμα πιο ωραία. Νιώθω ιδρώτα να κυλά από το μέτωπο μου, παρόλο που ούτε καν έχουμε αρχίσει ακόμα. Ελπίζω να μην καταλάβει πόση επιρροή μπορεί να μου ασκήσει μόνο με μερικά φιλιά και χάδια.
Η καρδιά μου χτυπάει ακόμη πιο δυνατά όταν το πουκάμισο που φορούσε πετιέται στο πάτωμα και το δικό μου φόρεμα επίσης. Περιεργάζεται για λίγο τα σέξι εσώρουχα μου και λίγο μετά τα χείλη του βρίσκουν τα δικά μου. Όπως πάντα νιώθω σαν να τον φιλάω για πρώτη φορά, η κοιλιά μου να κάνει χαμό στην επαφή με τα σαρκώδη χείλη του. Η γεύση του αλκοόλ και της μέντας τόσο ευχάριστη που θέλω να παραπονεθώ όταν απομακρύνεται και σε δευτερόλεπτα αφαιρεί το σουτιέν μου.
Τα μάτια του γυαλίζουν και μου χαμογελάει, δεν ξέρω γιατί αλλά φαίνεται τόσο αληθινό που δεν αντέχω και απλά σηκώνομαι και κολλάω τα χείλη μου με τα δικά του, χαμογελάω μέσα στο τρυφερό φιλί μας και εκείνος το καταλαβαίνει και μου δαγκώνει το κάτω χείλος. Το δεξί του χέρι βρίσκει το στήθος μου και με αργές κινήσεις παίζει με τη ρόγα μου.
Νιώθω ολόκληρος ο οργανισμός μου να ανάβει και το σώμα μου να τον θέλει όλο και πιο πολύ.
YOU ARE READING
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...