Chapter 1

530 81 18
                                    

//Chapter 1//

Song: Be careful - Cardi b

Hope's pov

"Μα τι γλυκό αγοράκι που εισαι εσύ. Αγάπη μου εσύ" λέω στο μικρό πλασματάκι μπροστά μου προσπαθώντας να ηρεμήσω και αυτό αλλά και εμένα. Μετά από όλα αυτά που συνέβησαν δεν έχω ηρεμήσει και αντιληφθεί όλη την κατάσταση.

Flashback

Κατεβαίνω στη στάση Όρεγκον και κοιτάζω γύρω μου χαμένη για κάποια ταμπέλα όταν το βλέμμα μου πέφτει σε μια γνωστή φιγούρα. Πλησιάζω λίγο έτσι ώστε να βεβαιωθώ όταν πλέον βλέπω τον Chad να φιλάει μια γυναίκα που κρατάει ένα μωρό στην αγκαλιά της. Τρίβω τα μάτια μου για να βεβαιωθώ ότι η όραση μου δεν κάνει λάθος όμως η εικόνα δεν αλλάζει. Στο χέρι του Chad είναι φορεμένη η βέρα που βρήκα σπίτι του μερικές μέρες πριν, θα την καταλάβαινα με την πρώτη ματιά. Κουνάω το κεφάλι μου μη μπορώντας να πιστέψω τι γίνεται και κοιτάω την γυναίκα απέναντί του που φοράει το ίδιο δαχτυλίδι, ή μάλλον βέρα.

Η καρδιά μου σταματάει να χτυπά όταν αναγνωρίζω το πρόσωπο που πέρασα μαζί του τις καλύτερες στιγμές μου στο λύκειο να βρίσκεται εκεί και να φιλάει τον Chad. H Sophie. Τα μάτια μου αρχίζουν να βουρκώνουν στην εικόνα του ζευγαριού με το βρέφος. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλο αυτό γίνεται αυτή τη στιγμή, δεν ξέρω τι να κάνω, τι να σκεφτώ.

Νιώθω την καρδιά μου να διαλύεται σε χιλιάδες κομμάτια που το κάθε ένα με τρυπάει καταστρέφοντας ότι μου έχει απομείνει.

Μα δεν καταλαβαίνω πως γίνεται αυτό, χωρίς να μπορούν να με δουν πηγαίνω και στέκομαι πίσω από μια κολόνα για να είμαι πλέον βέβαιη για αυτά που βλέπουν τα μάτια μου. Και όταν πλέον είμαι και τα μάτια μου είναι γεμάτα δάκρυα σκέφτομαι ότι κάποια λογική εξήγηση θα υπάρχει, έτσι δεν είναι;

Προσπαθώ να ηρεμήσω και να σταματήσω τα δάκρυα που τρέχουν ακατάπαυστα από τα μάτια μου. Τα χέρια μου τρέμουν και βγάζω από το πρόσωπό μου μερικές τούφες που είχαν γίνει μούσκεμα από τα δάκρυά μου.

Κλείνω με δύναμη τα μάτια μου σε μια ακόμη προσπάθεια μου να ηρεμήσω, ή ακόμη γιατί θέλω να ελπίζω ότι όταν τα ανοίξω όλα αυτά θα ήταν απλά μια παραίσθησή μου. Ενας ακόμη λυγμός ξεφεύγει από τα χείλη μου και μερικοί ακόμη περαστικοί γυρνούν να κοιτάξουν την κοπέλα που σπαράζει μόνη της μέσα στο σταθμό του τρένου. Και εγώ θα με κοίταγα.

Hope [✔]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang