Chapter 19

309 63 30
                                    

//Chapter 19//

Song: Finesse - Bruno Mars & Cardi B

Hope's pov

Η Sophie έβαλε τα κλάματα όταν είδε πόσες επαφές που δεν γνώριζε είχε στο κινητό του ο Chad. Τώρα προσπαθώ να την ηρεμήσω, όσο ο ήχος από το τρεχούμενο νερό στο μπάνιο με διαβεβαιώνει ότι ο Chad δεν έχει καταλάβει κάτι. Ακόμα.

"Ηρέμησε. Δεν σου αξίζει αυτός ο άνθρωπος." Της λέω προσπαθώντας να την καθησυχάσω.

"Hope, τι θα κάνω;" ρωτάει απελπισμένα ενώ άλλος ένας λυγμός ξεφεύγει από τα χείλη της.

"Κοίτα δεν ξέρω για εσένα αλλά αν εγώ ήμουν στη θέση σου θα τον χώριζα εδώ και τώρα. Δεν θα ανεχόμουν να γίνεται κάτι τέτοιο πίσω από την πλάτη μου."της λέω παρόλο που εγώ τον θέλω ακόμα μετά από όσα μου έχει κάνει.

"Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά " κλαψουρίζει.

"Κοίτα εγώ σου είπα την άποψή μου. Δεν θεωρώ ότι είναι ωραίο να τον αφήνεις να κάνει κάτι τέτοιο. Προφανώς δεν σε αγαπάει αρκετά." Τη συμβουλεύω και παράλληλα είναι σαν να συμβουλεύω και τον εαυτό μου, παρόλο που ξέρω ότι εγώ δεν θα υπακούσω ελπίζω η Sophie να το κάνει.

"Έχεις δίκιο." Λέει τελικά.

"Τι άρα θα τον χωρίσεις;" ρωτάω.

"Ναι. Ξέρεις δεν σου το είχα πει, αλλά τελευταία με τον Chad δεν τα πηγαίναμε καλά. Το σκεφτόμουν από πιο παλιά αλλά δεν ήξερα με ποια δικαιολογία να το κάνω. Νομίζω και εκείνος είχε βαρεθεί. Βέβαια με στεναχωρεί πάρα πολύ να ξέρω ότι πήγε με τόσες άλλες αλλά είναι ο Chad, έπρεπε να περιμένω να συμβεί κάτι τέτοιο αργά ή γρήγορα." Τελειώνει και νιώθω ανακούφιση. Ανακούφιση που διέλυσα έναν ήδη από ότι φαινόταν κατεστραμμένο γάμο, παρόλο που εγώ δεν είχα καταλάβει τίποτα. Μάλλον δεν ήθελαν να το δείξουν μπροστά μου. Γιατί όμως ο Chad δεν χώριζε τη Sophie αφού από ότι φαίνεται δεν τα πήγαιναν καλά; Κάτι δεν κολλάει σε αυτή την ιστορία όμως για τώρα πρέπει να επικεντρωθώ στον τρόπο που θα κινηθώ.

"Εγώ λέω να του το πεις τώρα, εγώ θα κατέβω κάτω για να μη σας ενοχλήσω, είναι δική σας υπόθεση στο κάτω κάτω" της λέω και την αγκαλιάζω σφιχτά ευχαριστώντας την από μέσα μου.

"Ευχαριστώ για όλα, και μην ανησυχείς δεν θα σε μπλέξω σε όλο αυτό. Εσύ πρέπει να συγκεντρωθείς στο μωρό σου από εδώ και πέρα." Λέει γλυκά και σκουπίζει τα δάκρυά της. Το νερό του μπάνιου σταματάει να τρέχει και ο ήχος της κουρτίνας που ανοίγει ακούγεται ελάχιστα. Οι δύο μας κοιταζόμαστε και εγώ γρήγορα πηγαίνω προς την πόρτα.

Hope [✔]Where stories live. Discover now