//Chapter 30//
Song: Leave that bitch alone - Cardi B
Hope's pov
Νιώθω να ακινητοποιούμαι με το που ακούω την μπάσα φωνή του. Το ένα χέρι του που βρίσκεται στον ώμο, και το άλλο στου Mason, νιώθω να μου καίει το ακάλυπτο δέρμα μου αφήνοντας για πάντα σημάδι, όπως έχει αφήσει και στην καρδιά μου. Η κοιλιά μου κάνει χαμό, όχι από τρόμο, από άλλα συναισθήματα που δεν μπορώ να προσδιορίσω αυτή τη στιγμή.
Θέλω να τον κοιτάξω, δεν ξέρω όμως αν μπορώ.
Γιατί όλα έπρεπε να συμβούν σήμερα; Πρώτα ο Harvey και μετά αυτός.
"Chad, πως και από εδώ;" λέει ο Mason και σηκώνεται να τον αγκαλιάσει. Σε αντίθεση με τον Harvey τον Chad φαίνεται να τον συμπαθεί. Δεν θα έπρεπε.
"Άκουσα ότι θα μαζευτείτε όλοι εδώ, οπότε είπα γιατί όχι. Εσύ έφερες και παρέα ;" ρωτάει επίτηδες. Ξέρει ότι είμαι εγώ. Το φόρεμα που φοράω είναι από τα αγαπημένα του. Σαν χτες μου φαίνεται που μου το έβγαζε στην κρεβατοκάμαρα και μου έλεγε πόσο με αγαπά. Δεν θα του δώσω τη χαρά να νιώσω άβολα. Αυτό θέλει. Υπάρχει περίπτωση να ήξερε ότι είμαι εδώ; Δεν νομίζω.
"Εδώ τη γνώρισα και εγώ." Λέει ο Mason και μου χαμογελάει.
Έλα Hope δείξε πόσο άνετη είσαι γύρω του.
"Hope" λέω και προσφέρω το χέρι μου. Ένα πλάγιο χαμόγελο σχηματίζεται στα πρόσωπα και των δύο μας.
"Chad" λέει και σφίγγει το χέρι μου. Νιώθω να ηλεκτρίζομαι ολόκληρη στην επαφή μαζί του.
Σαν αυτός ο άνθρωπος να είναι η πηγή κάθε δυνατής αίσθησης μου.
Το χέρι του αφήνει το δικό μου και νιώθω το σώμα μου να χαλαρώνει ελαφρώς.
"Κάθεται κάποιος εδώ;" ρωτάει και δείχνει την καρέκλα που καθόταν αρχικά ο Mason.
"Όχι, κάτσε" του λέει ο Mason. Bill που είσαι να με σώσεις; Για δεύτερη φορά κιόλας.
"Τέλεια. Δεν υπάρχει πρόβλημα έτσι;" ρωτάει ξανά, και είμαι σίγουρη ότι το κάνει για να νιώσω άβολα.
"Όχι κανένα πρόβλημα" προλαβαίνω και λέω εγώ. Εκείνος φαίνεται να εκπλήσσεται από την γρήγορη αυτή απάντηση μου. Η διάθεση μου αρχίζει και ανεβαίνει για κάποιο λόγο. Νιώθω να παίρνω τα πάνω μου. Είμαι έτοιμη για ότι κι αν έχει ο Chad στο μυαλό του.
~•~
Έχουν περάσει περίπου είκοσι λεπτά και ο Chad ούτε που μου έχει απευθυνθεί. Τόση ώρα απλά μιλάει με τον Mason για την δουλειά. Η αλήθεια είναι ότι έχω βαρεθεί αρκετά. Πολλές φορές μου πέρασε από το μυαλό η σκέψη να πιω ένα ποτό όμως προσπαθώ να αντισταθώ στον πειρασμό.
YOU ARE READING
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...