//Chapter 11//
Song: Girls like you - Maroon 5 & Cardi B
Hope's pov
Αρχίζω να ανεβαίνω ήσυχα προς τα πάνω όταν η φωνή της Sophie ακούγεται ξανά.
"Chad, σου μιλάω, απάντησε μου." μιλάει θλιμμένα. Επικρατεί σιωπή και ίσα που προλαβαίνω να ανέβω στον όροφο και να πάω όσο πιο κοντά στο δωμάτιο για να ακούω.
Είναι τόσο τέλειο όλο αυτό. Ο Chad Brown δεν έχει τι να πει και χαίρομαι που πίσω από όλη αυτή την αδυναμία κρύβομαι εγώ και το μωβ εσώρουχο που πήρα από τη λαϊκή.
"Όσο ήμουν εδώ" ξεκινάει και για μια στιγμή πανικοβάλλομαι μήπως και αποκαλύψει την αλήθεια, τα επόμενα λόγια του όμως με κάνουν να ηρεμήσω.
"Μου έλλειπες. Και μου έλλειπε και ξέρεις τι άλλο. Ε και ένα βράδυ ήμουν μεθυσμένος γιατί είχα μια δύσκολη μέρα στη δουλειά και γνώρισα μια κοπέλα σε ένα μπαρ. Σου έμοιαζε. Στην αρχή νόμιζα ότι ήσουν εσύ και χάρηκα όμως όταν την είδα από κοντά είδα ότι δεν ήσουν εσύ."
"Αυτό δεν δικαιολογεί τίποτα. Chad νόμιζα ότι αγαπούσαμε ο ένας τον άλλο. Εγώ δεν θα πήγαινα ποτέ με άλλον." Επικρατεί ξανά μια άβολη σιωπή και πραγματικά θέλω τόσο πολύ να γελάσω.
"Και δεν φτάνει αυτό αλλά την έφερες και σπίτι μας, στο κρεβάτι μας. Τόσα έχουμε ας την πήγαινες σε κάποιο άλλο." Συνεχίζει η Sophie. Ακούγεται απελπισμένη.
"Ήμουν πολύ μεθυσμένος." Ξαναλέει, και τα επόμενα λόγια της Sophie με κάνουν να κλείσω γρήγορα τη μύτη μου για να μην αρχίσω να γελάω
"Και προφανώς αυτή είχε πολλά προσόντα. Αν κρίνω από το μέγεθος του εσωρούχου." Του λέει.
"Συγγνώμη. Ξέρω ότι η κατάσταση μου δεν μπορεί να δικαιολογήσει τίποτα αλλά πραγματικά δεν ξέρεις πόσο το μετάνιωσα." Σχεδόν την παρακαλεί.
"Αν ήθελες τόσο πολύ να γαμήσεις τουλάχιστον ας πήγαινες σε καμία πόρνη, που δεν υπάρχει τόσος κίνδυνος να κολλήσεις τίποτα. Δεν ξέρεις αν αυτή που έκανες κάτι σε κόλλησε κανένα ιό " ακούγεται αηδιασμένη. Εγώ να δεις πόσο αηδιασμένη ένιωσα όταν έμαθα την αλήθεια κολλητούλα.
Αν και αμφιβάλλω στο κατά πόσο θα ήθελες να πάει με πόρνη. Κάτι που έκανε και από τα συμπεράσματα που έχω βγάλει μέχρι σήμερα δεν ήταν και ότι καλύτερο.
Για την πόρνη τουλάχιστον γιατί στην περίπτωση μας αυτή είμαι εγώ.
"Χίλια συγγνώμη." Ξαναλέει ο Chad και ακούω την Sophie να ξεφυσάει. Ακούγονται βήματα και τρέχω γρήγορα και κλείνομαι στο δωμάτιο μου. Αρχίζω να αλλάζω σε περίπτωση που έρθει εδώ, και χαίρομαι πολύ για αυτή την απόφαση μου γιατί μερικά λεπτά μετά χτυπάει η πόρτα και αφού βάλω μια μεγάλη μακριά μπλούζα φωνάζω περάστε. Μια στεναχωρημένη Sophie εμφανίζεται στην πόρτα και εγώ και καλά έκπληκτη τρέχω προς τα εκείνη και την παίρνω μια αγκαλιά.
ESTÁS LEYENDO
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...