//Chapter 28//
Song: Pop off - Cardi B
Hope's pov
Κοιτάζω το είδωλό μου στον καθρέπτη για να σιγουρευτώ ότι το μακιγιάζ μου είναι εντάξει και αφού ψεκάσω λίγη από την κολόνια μου, παίρνω το παλτό μου και το τσαντάκι μου και βγαίνω από το σπίτι της Sophie. Δεν έχω προλάβει να μετακομίσω ακόμα στο καινούργιο αλλά μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα θα το έχω κάνει.
Ένα γκρι γυαλιστερό αμάξι βρίσκεται στη γωνία του τετραγώνου και όταν βγαίνω τα φώτα του αναβοσβήνουν οπότε υποθέτω ότι αυτός είναι ο Bill. Προσφέρθηκε να έρθει να με πάρει για να μη παίρνω ταξί και ταλαιπωρούμαι. Είμαι και έγκυος γυναίκα. Κάτι που ακόμα δεν έχω πλήρως αντιληφθεί νομίζω.
Ο Bill μου χαμογελάει από το παράθυρο και εγώ κάνω τον κύκλο για να κάτσω στη θέση του συνοδηγού.
Μόλις μπαίνω μέσα ο Bill σφυρίζει επιδοκιμαστικά.
"Κούκλα κούκλα." Λέει και μου κλείνει το μάτι.
"Κι εσύ δεν είσαι κι άσχημος" τον πειράζω και εκείνος ξεκινάει το αμάξι.
Φτιάχνω το μακρύ μου φόρεμα στο κάθισμα για να μη τσαλακωθεί και παίρνω μπροστά στους ώμους μου τις χαλαρές μπούκλες που έκανα στα μαλλιά μου.
Σήμερα το ντύσιμο μου είναι από τα πιο συντηρητικά μου, είναι ένα μπλε σκούρο μάξι φόρεμα με ένα σκίσιμο στο πλάι του ενός ποδιού. Πάνω είναι ζιβάγκο, όμως το μεγαλύτερο μέρος της πλάτης μου είναι έξω. Σκέφτηκα ότι οι συνάδελφοι του Bill ίσως είναι πιο σοβαροί και μετρημένοι άνθρωποι, δεν θέλω να με πάρουν με κακό μάτι.
Η διαδρομή είναι σύντομη, όταν φτάνουμε στην είσοδο του Club ο Bill με έχει ενημερώσει για τα άτομα που θα γνωρίσω και έχω μια μικρή εικόνα για τον καθένα.
Το τραπέζι μας είναι σε ένα υπερυψωμένο σαν μπαλκονάκι στην άκρη του μεγάλου χώρου. Φαίνεται ότι είναι πιο ακριβό από τα τραπεζάκια που υπάρχουν κάτω στην 'πλατεία'.
Πλησιάζουμε με τον Bill να με έχει πιάσει αγκαζέ και μπορώ να δω ήδη μερικά άτομα να έχουν καθίσει. Και νόμιζα ότι εμείς θα ερχόμασταν νωρίς.
"Γεια σας παιδιά, από εδώ η Hope." Λέει και συστήνομαι με τον καθένα ξεχωριστά.
"Αυτός είναι ο Harry" ο μεγαλύτερος αλλά αστείος της παρέας.
"Ο Smith" ο σοβαρός.
"Ο Greg" ο πολύ κλειστός και αδιάφορος μέχρι να τον γνωρίσεις.
YOU ARE READING
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...