Chapter 9

343 69 17
                                    

//Chapter 9//

Song: Money - Cardi B

Hope's pov

Το τηλέφωνο μου δονείται στο χέρι μου όση ώρα καλώ τον Bill. Φαινόταν πολύ συμπαθητικός και δεν θα έβλαπτε μια νέα γνωριμία. Ίσως πρέπει σιγά σιγά να αρχίζω να φτιάχνω πάλι τον κοινωνικό μου κύκλο.

Βέβαια το να κάνω φίλους που γνωρίζουν τον Chad μάλλον δεν είναι και η καλύτερη ιδέα, μου υπενθυμίζει το υποσυνείδητό μου αλλά το αγνωώ αφού ο Bill φαίνεται πραγματικά πολύ καλό και συμπαθητικό παιδί. Θα μπορούσε να γίνει φίλος μου. Ευτυχώς όχι κάτι παραπάνω μιας και είναι γκέι αλλά αυτό δεν με πειράζει. Σε αυτή τη φάση της ζωής μου δεν νομίζω ότι θέλω κάποιον σύντροφο δίπλα μου. Όχι μετά τον Chad. Θέλω λίγο να ηρεμήσει το μυαλό μου από εκείνον πρώτου προχωρήσω.

Ξαφνικά η δόνηση σταματάει και η χαρούμενη φωνή του Bill ακούγεται από την άλλη μεριά της γραμμής.

"Παρακαλώ;"

"Bill, η Hope είμαι που γνωριστήκαμε πρ-"

"Α ναι η γλυκούλα φίλη της Sophie" λέει και χαμογελάω στο κομπλιμέντο.

"Πώς είσαι;" ρωτάω θέλοντας να ξεκινήσω μια μικρή συζήτηση.

"Καλά, στο γραφείο είμαι. Εσύ;" ρωτάει ενώ ακούω το πληκτρολόγιο του υπολογιστή του στο βάθος.

"Και εγώ τώρα πάω στη δουλειά. Πήρα να σε ρωτήσω αν θες να συναντηθούμε που έλεγες" λέω κάπως διστακτικά.

"Φυσικά καλή μου ποτέ μπορείς;" ρωτάει εύθυμα προκαλώντας και σε εμένα μια χαρά.

"Σήμερα το απόγευμα είμαι ελεύθερη, εσύ μπορείς;"

"Αμε. Μετά τις οχτώ είμαι ελεύθερος " απαντάει.

"Ωραία. Θες κατά τις 8:30;"

"Ναι μια χαρά. Στο Luna; " προτείνει ένα όμορφο μπαράκι στο κέντρο της Καλιφόρνια και αφού συμφωνήσω και τον χαιρετήσω κλείνω το κινητό και φοράω τα ακουστικά μου για το υπόλοιπο της διαδρομής μέχρι τη δουλειά μου.

~•~

Η ώρα είναι οχτώ το απόγευμα και είμαι έτοιμη να φύγω για να συναντήσω τον Bill. Το όμορφο μπλε φόρεμα που φοράω κολακεύει τις καμπύλες μου χωρίς όμως να είναι υπερβολικό ή έξαλλο. Είναι από τα καινούργια φορέματα που έχω πάρει να φοράω στο Ινστιτούτο, τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που φόραγα όταν δούλευα ως πόρνη. Βέβαια και αυτά έχουν θέση στη ντουλάπα μου και λυπάμαι που πλέον δεν μπορώ να φοράω συχνά αυτά τα σέξι φορέματα. Μπορεί καμία μέρα να πω στη Sophie να πάμε σε κάνα club. Έτσι να θυμηθώ και εγώ λίγο την παλιά μου ζωή.

Hope [✔]Where stories live. Discover now