Chapter 33

310 58 14
                                    

//Chapter 33//

Song: Never give up - Cardi B

Chad's pov

Το ξυπνητήρι πάνω στο κομοδίνο δίπλα μου ηχεί χαλώντας την ψυχική ηρεμία που βρισκόμουν. Σίγουρα όμως δεν με ξύπνησε, πολύ απλά γιατί δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ.

Το μυαλό μου ήταν συνεχώς απασχολημένο με το να σκέφτεται ένα άτομο, μια κοπέλα, μια τόσο έξυπνη,όμορφη και γλυκιά κοπέλα στην οποία φέρθηκα τόσο σκάρτα. Τη Hope.

Νόμιζα οτι το βράδυ που κάναμε έρωτα στο δωμάτιο μου θα γινόταν δικιά μου, ήμουν τόσο σίγουρος, όμως έκανε το χειρότερο δυνατό που θα μπορούσε να κάνει. Έφυγε, χωρίς να πει τίποτα σχετικό με αυτά που περίμενα. Εγώ έδωσα ότι συναίσθημα είχα, το είχα ξανακάνει, δεν ήταν η πρώτη φορά. Αλλά ήταν διαφορετική από τις άλλες. Πιο έντονη, παθιασμένη.

Μάλλον την είχα δεδομένη. Και γι αυτό με πόνεσε αρκετά αυτό που μου έκανε.

Βέβαια σε σχέση με αυτά που πρέπει να πέρασε εκείνη αυτό δεν είναι τίποτα. Αυτή η πράξη της με έκανε να αναθεωρήσω τη συμπεριφορά μου τον τελευταίο καιρό. Έτσι έκατσα και σκέφτηκα, σκέφτηκα τι βλακεία έκανα που πήγα με τόσες γυναίκες ενώ είχα δικιά μου, που πήγα με τη Hope, που αυτή η κοπέλα κατάφερε να τρυπώσει στην καρδιά μου , και που αντί να αφήσω την Sophie και να πάω σε εκείνη, έκανα το αντίθετο. Προσπάθησα να σπρώξω τη Hope μακριά. Πρέπει να ήταν το πιο δύσκολο πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου. Και δεν τα πήγα και πολύ καλά, γιατί κατέληξε να μένει μαζί με την οικογένειά μου. Βλέποντας τη κάθε μέρα ήθελα όλο και περισσότερο να την κάνω δικιά μου. Όμως έχω μια οικογένεια, ένα παιδί. Αν δεν ήταν αυτό το παιδί τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο απλά. Δεν θα ένιωθα τόσες τύψεις αν χώριζα με τη Sophie.

Δεν ήθελα να γίνω τα ίδια χάλια με τον πατέρα μου. Βέβαια εκείνος μας άφησε με τη μαμά μου και πήγε να ζήσει μια καλύτερη ζωή με μια άλλη οικογένεια. Εγώ δεν πρόκειται να εγκαταλείψω τον Tommy. Τόσο καιρό ήταν η αιτία που δεν χώριζα την Sophie. Όμως δεν μπορείς να ζεις τη ζωή σου με έναν άνθρωπο που δεν αγαπάς πια. Με τη Sophie τα πράγματα είχαν ζορίσει αρκετά και το είχαμε καταλάβει και οι δύο ότι δεν πήγαινε άλλο. Στεναχωρήθηκα που τελείωσε έτσι, αλλά κάποια στιγμή θα γινόταν, κι ας μη θέλαμε να το παραδεχτούμε. Δεν πήγαινε άλλο.

Τώρα όμως έχω μια ευκαιρία με τη Hope. Νιώθω τόσα πολλά όταν είμαι με αυτή την κοπέλα, συναισθήματα που δεν είχα νιώσει ποτέ με την Sophie και δεν ήξερα ότι μπορώ να νιώσω. Είναι τόσο απρόβλεπτη αυτή η κοπέλα, και μου το απέδειξε τον τελευταίο μήνα, η αδιάφορη συμπεριφορά της προς τα εμένα με έκανε να τη θέλω όλο και περισσότερο, όχι μόνο για σαρκική επαφή, αλλά και για ψυχική υποστήριξη.

Hope [✔]Where stories live. Discover now