//Chapter 23//
Song : Backin' It up - Cardi B & Pardison Fontaine
Hope's pov
Τα πόδια μου ακουμπούν ξανά στο πάτωμα όταν πλέον είμαστε έξω από το club και δεν ξέρω γιατί αλλά δεν έχω παραπονεθεί ούτε λίγο για την κίνηση του μάντρα που με έσωσε. Νιώθω τόσο οικεία όταν με κρατάει που με ηρεμεί. Τόση ώρα δεν έχω δει το πρόσωπό του. Στην αρχή ήμουν πολύ ταραγμένη για να μπορέσω να τον δω και μετά όταν με έβαλε στον ώμο του το μόνο που έβλεπα είναι η από ότι φαίνεται γυμνασμένη πλάτη του.
Οπότε όταν πλέον πατάω στα πόδια μου το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να γυρίσω να τον κοιτάξω. Το βλέμμα μου συναντάει δύο γνωστά υπέροχα μάτια. Τα μάτια του ανθρώπου που μου έχει κάνει άνω κάτω τη ζωή.
Παγώνω στη θέση μου και εκείνος μου χαμογελάει. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω. Όλη νύχτα τον έψαχνα και τώρα στέκεται ακριβώς μπροστά μου και χαμογελάει δείχνοντας μου αυτά τα υπέροχα λακκάκια του.
Το λίγων ημερών αξύριστο μούσι του τον κάνει ακόμα πιο ελκυστικό και το μόνο που έρχεται στο μυαλό μου είναι να του ορμίσω και να μην τον αφήσω ποτέ.
Πριν το καταλάβω με έχει τυλίξει στα δύο του χέρια και με σφίγγει σε μια αγκαλιά που δεν ήξερα ότι χρειαζόμουν τόσο καιρό.
"Ευχαριστώ" του λέω μέσα στην αγκαλιά μας και εκείνος απομακρύνει το σώμα του για να μου δώσει ένα απαλό φιλί στο κούτελο. Μια κίνηση που φέρνει τα πάνω κάτω στον εσωτερικό μου κόσμο και με κάνει να θέλω να τον έχω δίπλα μου όλη μου τη ζωή.
Χωρίς να το σκεφτώ αρκετά σηκώνομαι στις μύτες μου και ενώνω τα χείλη μας. Είναι σαν να είχα να τον φιλήσω χρόνια. Ή μάλλον σαν να τον φιλάω πρώτη φορά γιατί η κοιλιά μου κάνει σαν τρελή και η καρδιά μου χτυπάει με πιο γρήγορους ρυθμούς.
Εκείνος δεν αργεί να τυλίξει τα χέρια του γύρω από τη μέση μου και να με φέρει πιο κοντά του. Τα χέρια του αγκαλιάζουν υπέροχα το σώμα μου δίνοντας μου μια ζεστασιά που είχα καιρό να νιώσω.
Μπορώ να νιώσω τη γεύση του αλκοόλ στη γλώσσα του και μόνο τότε μου περνάει από το μυαλό το γεγονός ότι ίσως είναι μεθυσμένος. Βέβαια αυτό δεν αλλάζει το πως νιώθω αυτή τη στιγμή που τον φιλάω.
Και εκείνη τη στιγμή σκέφτομαι το σχέδιο που προσπαθούσα να υλοποιήσω όλο το βράδυ, και ότι αυτή τη στιγμή μου δίνεται η ευκαιρία. Μπορώ και εγώ να το απολαύσω όλο αυτό αλλά και να πραγματοποιηθεί και το τρίτο σκέλος του σχεδίου μου.
YOU ARE READING
Hope [✔]
RomanceSecond book of the 'Faith' series Πιο αποφασισμένη από ποτέ η Hope βάζει στόχο της να πάρει εκδίκηση από τον άντρα στον οποίο επέτρεψε να κλέψει την καρδιά της για δεύτερη φορά, ή ίσως και ποτέ να μη σταμάτησε να τον αγαπάει. Τα απωθημένα δεν φεύγου...