Chapter 20

304 57 28
                                    

//Chapter 20//

Song: No limit  G-Easy & Cardi B

Hope's pov

"Τι εννοείς και τώρα θα χωρίσουν; Αποκλείεται. Ο Chad και η Sophie Θα χωρίσουν; Δεν μπορώ να το πιστέψω." Λέει ο Bill ενώ ρουφάει λίγο από τον καφέ του.

"Ναι σου λέω, το σχέδιο πέτυχε. Βέβαια δεν ξέρω αν θέλω τελικά να κερδίσω πίσω τον Chad. Μετά από όσα άκουσα και έχω δει και με τα μάτια μου δεν ξέρω αν θέλω να ξαναρισκάρω τη ζωή μου μαζί του.

"Ναι αλλά τον αγαπάς βρε Hope" μου λέει και μου τρίβει το μπράτσο.

"Ναι αλλά έτσι έλεγε και στην Sophie, ότι την αγαπούσε, τα ίδια παραμύθια θα λέει σε όλες και μετά από πίσω τους θα πηδάει άλλες δέκα. Εγώ δεν θα το υποστώ αυτό. Δεν νομίζω ότι μπορώ να πληγωθώ ξανά από αυτόν τον άντρα" εξομολογούμαι στον Bill ενώ μασάω νευρικά το καλαμάκι του καφέ μου.

Έχουμε έρθει σε ένα ήσυχο καφέ και του λέω τα νέα μου, στην Alica θα τα πω αύριο που θα πάω στο ινστιτούτο, θα έχει σκάσει από την αγωνία της να μάθει τι έγινε και αν όλα πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο.

"Κοίτα δεν τον ξέρω καλά αλλά μπορείς να το δοκιμάσεις, να τον δοκιμάσεις βασικά, να κρατήσεις τις αποστάσεις σου. Στην αρχή κάν΄το και για τη δική σου ευχαρίστηση βρε παιδί μου και αν δεις ότι δεν σε απατάει και όντως βλέπει τα πράγματα σοβαρά το προχωράτε. " προτείνει και η αλήθεια είναι ότι είναι αρκετά έξυπνο το σχέδιο του. Αν δεν το πάρω από την αρχή τόσο στα σοβαρά και το κάνω πιο πολύ δοκιμαστικά τότε και να γίνει μια στραβή δεν θα με πονέσει και τόσο γιατί και εγώ δεν θα έχω παραδοθεί εντελώς συναισθηματικά σε εκείνον.

"Αυτό είναι καλό, έχει προοπτικές" λέω γελώντας και εκείνος γελάει μαζί μου.

"Είδες, και έτσι θα είμαστε όλοι χαρούμενοι." Λέει εύθυμα.

"Γιατί εσύ τι κερδίζεις από αυτό;" τον ρωτάω περίεργη και εκείνος σοβαρεύει.

Για λίγο κανένας δεν μιλάει όμως σύντομα εκείνος γελάει.

"Πλάκα μου κάνεις; Δεν θα σε έχω να μου λες συνέχεια πόσο μισείς και αγαπάς τον Chad ταυτόχρονα, και θα είσαι ευτυχισμένη, θα έχω μια ευτυχισμένη φίλη, κάτι που θα κάνει και εμένα χαρούμενο." Λέει σαν να είναι το αυτονόητο.

"Μεγάλη η χαρά που χωρίζει ο Chad με τη Sophie ε;" ρωτάω.

"Ε εντάξει, κάτι δεν μου κόλλαγε με αυτούς του δύο και ήμουν σίγουρος ότι αργά ή γρήγορα θα χώριζαν. Είχαν ακουστεί και κουτσομπολιά ότι σε ένα δείπνο είχε φέρει μια άλλη κοπέλα. Κάποιοι που ήξεραν για το δεσμό του με τη Sophie το διέδωσαν και έγινε βούκινο, αλλά ο Chad ούτε που κατάλαβε κάτι με τόση δουλειά που έχει." Μιλάει ασταμάτητα , και ω είχα ξεχάσει εκείνο το δείπνο. Περίεργη βραδιά κι εκείνη. Την είχα πληρωθεί κιόλας όσο και αν αρνιόμουν το επόμενο πρωί.

Hope [✔]Onde histórias criam vida. Descubra agora